Mapa dla 2-6 graczy
Nie wymaga żadnych modów .
MPD Dracula Hause
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- Załączniki
-
- DH..jpg (76.24 KiB) Przejrzano 4600 razy
-
- MPD-DraculaHause.zip
- (675.39 KiB) Pobrany 204 razy
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ty, facet, takich klimatów się po Tobie nie spodziwałem! Nie mogę się doczekać, aż zagram. Teraz piszę z komy i tylko radością z premiery tej mapki mogę się dzielić. XD
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nowsza wersja. Wprowadziłem kilka ulepszeń
- Załączniki
-
- MPD-DraculaHause2.zip
- (814.57 KiB) Pobrany 201 razy
8=======D
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Fajna mapka, na prawdę przyjemnie się na niej gra, grałem również w v1 i widzę, że w nowej wersji Poprawiłeś tekstury(może mi się wydaje, ale są lepiej dopasowane w sensie skalowanie itp.), duch w końcu jest duchem, wreszcie działa respawn na górze budynku(miałem dziwne wrażenie, że tylko bot może się na górze z respawnować, albo miałem takiego farta), z takich rzeczy jakie mógłbym zasugerować to to, aby pochodnie nie były tylko emiterami, ale powodowały podpalenie.
Osobiście jestem za tym, aby mapka trafiła na serwer
Osobiście jestem za tym, aby mapka trafiła na serwer
Niepoważny admin
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mówisz i masz
- Załączniki
-
- Shot00010.jpg (162.18 KiB) Przejrzano 4235 razy
-
- Shot00011.jpg (177.41 KiB) Przejrzano 4235 razy
-
- Shot00012.jpg (125.76 KiB) Przejrzano 4235 razy
-
- Shot00013.jpg (166.37 KiB) Przejrzano 4235 razy
-
- Shot00014.jpg (151.08 KiB) Przejrzano 4235 razy
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pograłem i takie uwagi, już o 2ej wersji. Duch jak duch, nie boi się i nie ginie - tak jest dobrze. Daj księżyc jakiś normalny, bo ta plama rozmytych pikseli psuje wrażenie. Pochodni daj jakiś model a nie zwykły kij. Martwe drzewo u wejścia jest okropne, zrób jakieś swoje, będzie lepsze niż model z gry. Fajne są te wampirki! Dodaj więcej okien, bo ten dom wygląda z tymi prostymi wieżami z desek jak szopa a nie dom. Parę okien usunie wrażenie oglądania prymitywnej konstrukcji z desek (to te wieże są brzydkie).
Sądzę, że ten księżyc i inne oszczędności to zamiar zrobienia mapy max optymalnej dla multi. Ale chyba wzbogacenie mapy o te podstawowe imho estetyczne detale jej nie obciąży.
A czy klimat dobry? Bać się nie bałem, ale to bicie serca i świetnie zrobiona mgła swoje robią. Dodatkowo przepaść wokoło. Pociemniłbym tylko mapę, byłoby klimatyczniej. Ogólnie - już jest
Sądzę, że ten księżyc i inne oszczędności to zamiar zrobienia mapy max optymalnej dla multi. Ale chyba wzbogacenie mapy o te podstawowe imho estetyczne detale jej nie obciąży.
A czy klimat dobry? Bać się nie bałem, ale to bicie serca i świetnie zrobiona mgła swoje robią. Dodatkowo przepaść wokoło. Pociemniłbym tylko mapę, byłoby klimatyczniej. Ogólnie - już jest
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pierwotnie było ciemniej ,ale grając w dzień musiałem rozjaśniać (F10) by coś widzieć.
Zależy jak ma się ustawioną jasność w grze.
Wierze faktycznie nie są ciekawe, ale tu nie o wierze i księżyc chodzi, a o grywalność.
Jeśli cię to irytuje to poprawię .
Zależy jak ma się ustawioną jasność w grze.
Wierze faktycznie nie są ciekawe, ale tu nie o wierze i księżyc chodzi, a o grywalność.
Jeśli cię to irytuje to poprawię .
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nic mnie na mapie nie irytuje, po prostu rzetelnie oceniam twój produkt. Rób zaś jak chcesz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To nic nie zrobię
Nie lubię zbyt wcześnie wracać do swoich map.
Bo jak się człowiek napatrzy przez kilka godzin na mapę, to potrzeba czasu by odruch wymiotny zanikł
Nie lubię zbyt wcześnie wracać do swoich map.
Bo jak się człowiek napatrzy przez kilka godzin na mapę, to potrzeba czasu by odruch wymiotny zanikł
8=======D