Yossarian pisze:Polska motoryzacja właściwie nie istnieje, jedynie co to chcą reanimować trupy
Yossarian pisze:Może dlatego, że w niedalekiej przyszłości może byłoby mnie kiedyś stać na takiego. No i mój ojciec miał ten model
Może kiedyś uzbieram na Lancera Evo VI
No to... hmm... Matizy dużo palą (7,5l/100), nie kupujcie ich, do tego szybko rdzewieją.
Fiat Tipo 1995 1.4 71KM Gaźnik - Niskie spalanie Gazu 7-8 litrów podczas jazdy w cyklu mieszanym.
Rdzewieć, rdzewieje ale w o wiele mniejszym stopniu od Matiza. Jest tani w eksploatacji, co jest jego największą zaletą.
Skoda Octavia 1U 2003 1.9 TDi 90KM - Najniższe zanotowane spalanie 4.6 litra w trasie, cykl mieszany 6,5l najwyższe? 11-13l robiąc trasę z autami, które... mają zdecydowanie większą moc silnika
Takie tam wiecie kumple mieli 180+KM a ja te 90KM
i żeby ich w miarę gonić cóż... musiałem się starać
To był ostatni raz, potem powiedziałem pierdolę mogę wyjechać godzinę wcześniej, albo być godzinę później ale wolę jechać swoim tempem, które sprawia, że spalanie spada poniżej 5l a przy tym nie zamulam
niż cisnąć do granic możliwości auto, które no nie zostało do tego stworzone.
Największe wady? mały prześwit z przodu auta, czytajcie jako prośba przedniego zderzaka, o unikanie krawężników, nieadekwatna moc do masy pojazdu, niby 13s do setki, ale taka moc mogłaby się zajebiście sprawdzić np. w Polo albo w Fabii, ale nie w Octavii.
Zalety: Zasadniczo niskie spalanie
wśród jednostek diesla z turbo tej generacji, najtańsza w eksploatacji, z powodu braku dwumasowego koła zamachowego i pompo wtryskiwaczy, zamiast której jest pompa rozdzielaczowa (co kurwa?
) które jest tańsza przy wymianie.