Motoryzacja

Bardziej i mniej konkretne rozmowy na określone tematy, niezwiązane bezpośrednio z tematyką strony, ale nurtujące niemal każdego. To wcześniejszy Duży Hyde Park plus kilka luźniejszych tematów.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

07 paź 2017, 15:57

Radzik136 pisze:Chce Ktoś pogadać o autach ?
W sumie ja bym mógł. Co prawda jestem laikiem, jeśli chodzi o typowo mechaniczne sprawy, ale coś tam o motoryzacji wiem (na tyle, że "Szybcy i wściekli" to dla mnie gówno xD )

[ Komentarz dodany przez: Radzik136: 2017-10-27, 16:05 ]
Post wydzielono z temat: Steam vs Stare Zwyczaje.

[ Komentarz dodany przez: Radzik136: 2017-10-27, 16:19 ]
Sama nazwa tematu dość ogólnikowa, ale też w ten sposób chcę nie wykluczać żadnego działu z nią związanego :)


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

27 paź 2017, 16:17

Yossarian pisze:W sumie ja bym mógł. Co prawda jestem laikiem, jeśli chodzi o typowo mechaniczne sprawy, ale coś tam o motoryzacji wiem (na tyle, że "Szybcy i wściekli" to dla mnie gówno xD )
Ja też nie mam mega wiedzy w tym temacie. Tyle co podłapałem to wtedy gdy Ojciec naprawiał swoje auto, gdy sam przez lata poznawałem własne auto,
ale to głównie od strony diagnozowanie potencjalnej usterki, aby mniej więcej wiedzieć z czym mam jechać do mechanika/elektryka a nie na zasadzie "Wie Pan no coś jest nie tak, może Pan wywróży z kuli".
Oprócz tego mam Siostrzeńca Elektryka Samochodowego, któremu ogarniam tematy typu: oprogramowanie do diagnostyki przez co ja też je poznaję, także moja wiedza też nie jest ogromna :)

Wrzucałeś link do tego czegoś ma być niby Evo... możesz podrzucić to tutaj?


Niepoważny admin
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy