Od razu nie będzie łatwo, wyspecjalizuj się w jednej rzeczy, która idzie ci dobrze, a następne elementy moddingu zostaw na czarną godzinę, nie ma specjalistów, którzy potrafią zrobić wszystko sami.
(no dobra, modelowanie i teksturowanie idą ze sobą w parze razem z animowaniem, ale i tak lepiej ogarnąć te dwie rzeczy).
Jak nie rozumiesz co mówi, to staraj się oglądać co gościu robi na filmiku i dokładnie rób to samo, to nie jest trudne, z czasem będziesz rozumiał jak co działa, a z kolejnymi poradnikami, będziesz sam umiał rozwiązać problem.
Tylko to wymaga ogromu czasu, samozaparcia oraz własnej inicjatywy.
Spróbuj sam coś pokombinować w programie, nie wiem pobaw się jakimiś prostymi animacjami, wskakiwanie od razu na głęboką wodę w moddingu nie jest wskazane, to może prowadzić to zniechęcania
[ POMOC] Modyfikowanie skryptów broni
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
ArtekXDPL, Tiszer wie co mówi.
Ja np. ogarnąłem tworzenie NOWYCH broni (animacje, kości, modele, itp.) dopiero po chyba pół roku wkurwiania się na to wszystko.
Ja kolejność uczenia się modderki widzę tak:
Tworzenie mapek -> Skrypty -> Robienie modeli -> Teksturowanie (przedtem mappowanie) -> Podmienienie mesh'a starej broni na nową (nowa broń na starych animacjach) -> Nowa broń i nowe animacje do niej
Potem szlifujesz swoje umiejętności.
Ja np. ogarnąłem tworzenie NOWYCH broni (animacje, kości, modele, itp.) dopiero po chyba pół roku wkurwiania się na to wszystko.
Ja kolejność uczenia się modderki widzę tak:
Tworzenie mapek -> Skrypty -> Robienie modeli -> Teksturowanie (przedtem mappowanie) -> Podmienienie mesh'a starej broni na nową (nowa broń na starych animacjach) -> Nowa broń i nowe animacje do niej
Potem szlifujesz swoje umiejętności.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Bez obrazy, ale zabierać się za modderkę bez znajomości angielskiego to jak iść na wojnę z widelcen do ciasta
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ja tam słabo znam angielski a jakoś dałem radę zrobić nową broń (ale się usunęła zanim opublikowałem)Silver Dragon pisze:Bez obrazy, ale zabierać się za modderkę bez znajomości angielskiego to jak iść na wojnę z widelcen do ciasta
I'm fucking insane in the brain.
Nie obraziłeś mnie, a nawet rozbawiłeś, staram się nie poddawać.Silver Dragon pisze:Bez obrazy, ale zabierać się za modderkę bez znajomości angielskiego to jak iść na wojnę z widelcen do ciasta
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Pocisk z Bazooki to tzw. "projectile". Pobierasz kierunek strzału odpowiednią funkcją i spawnujesz projectile w odpowiednim kierunku. Zobacz jak to zrobili w oryginalnej wyrzutni rakiet, możesz sobie przekopiować odpowiedni fragment kodu z bazooki do pistoletu.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 12:59 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja pierdziele, naucz się najpierw człowieku programować jak chcesz grzebać w skryptach.
Bo to raczej bezsensu jak będziesz jechać na gotowcach...
Bo to raczej bezsensu jak będziesz jechać na gotowcach...
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function Notify_ShootLauncher()
{
local vector StartTrace, X,Y,Z, markerpos, HitNormal, HitLocation;
local actor HitActor;
local LauncherProjectile lpro;
local LauncherSeekingProjectileTrad lspro;
local float giveback;
if(AmmoType != None)
{
GetAxes(Instigator.GetViewRotation(),X,Y,Z);
StartTrace = GetFireStart(X,Y,Z);
AdjustedAim = Instigator.AdjustAim(AmmoType, StartTrace, 2*AimError);
CalcAIChargeTime();
ShootStyleChanger=0;
// Make sure we're not generating this on the other side of a thin wall
HitActor = Trace(HitLocation, HitNormal, Instigator.Location, StartTrace, true);
if(HitActor == None
|| (!HitActor.bStatic
&& !HitActor.bWorldGeometry))
{
if(!bSeeking)
// fire a normal rocket
{
lpro = spawn(class'LauncherProjectile',Instigator,,StartTrace, AdjustedAim);
}
(...)
}
}
}
Wielkie dzięki!
Nie umiem programować, kiedyś sam próbowałem, ale zawszę wszystko nie działało.
Nie uważam tak, może kilka prostych rzeczy tak się zrobi.
Nie umiem programować, kiedyś sam próbowałem, ale zawszę wszystko nie działało.
Nie uważam tak, może kilka prostych rzeczy tak się zrobi.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.