Mody by Gamefan74

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 sie 2008, 21:26

Jest jeszcze wallhack. Działa tak samo jak heat, tylko bez efektów specjalnych


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

06 sie 2008, 21:31

Super wallhack jeszcze lepszy bo jak wpisze heat to nie widac celownika .


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

07 sie 2008, 11:36

A ja polecam kody:
MoonMan- brak grawitacji- także dla przeciwników
Bullet- Ładnie lecące kawałeczki
TheQuick- Broń strzela o wiele szybciej


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 lut 2009, 21:26

W tym temacie...
Tiquill pisze:Ale, jak tam piszę, to zabawka możliwa do zabawy tylko wtedy, gdy ją dodasz na mapę. Nie da rady wprowadzić jej do gry za pomocą kodu, bo działa na innej zasadzie.
I tu z pomocą przychodzi nam EDWeapons/AWPMod.

1. Najpierw musimy dowiedzieć się jaką broń ma klasę. Wszystko zawarte jest w Props.u
2. Jak odnajdziemy klasę, wchodzimy do iniacza moda kanka i we właściwościach Props Lauchera wpisujemy odpowiedni ciąg znaków, z.B: w przypadku mojego ulubionego Propsa (działa czołgowego) będzie to:

Kod: Zaznacz cały

PropClasses=Class'props.TankTurret'
3. Włączamy AWP, bierzemy Props Launchera, ustawiamy odpowiedniego propsa za pomocą PPM, następnie LPM i giwera już jest

Efektem ubocznym jest to, że wisi ona w powietrzu. Poza tym wszystkie właściwości są zachowane.

PS: P2 coraz bardziej mi Garry's Moda przypomina :P
Ostatnio zmieniony 11 lut 2009, 01:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 lut 2009, 02:24

Silver, czy Ty wiesz, jak mnie ucieszyłeś tym postem! :) Dzięki!

Sam autor Props.u pisał, że trzeba lokować ręcznie na mapie zwłaszcza tego TankTurret i nie można go obracać po dodaniu na mapę, bo mogą z tego wyjść jakieś komplikacje. A dodawszy też to, że Machinegun- i Launcher Turret współpracują z Automated Turret Panel, czyli owym przełącznikiem (triggerem), który włącza i wyłącza owe wieżyczki, to nie pomyślałem nawet by użyć tego w PropsLauncherze! No, skoro wieżyczka czołgu musi stać w odpowiedniej pozycji, to widać musi. Co tam będę z autorem moda się spierał. :D A ty teraz piszesz, że właśnie tą czołgową wieżyczkę sobie dodajesz i ona tylko wisi i cały z tym kłopot. No i dodatkowo ów przełącznik - kurczę, przecież trigger to trigger i sam z siebie nie ogranicza użycia tych wieżyczek. Malina!

Dałeś nowe życie modowi Props. Bo tym razem może go użyć każdy, za pomocą kodu i prostej edycji pliku AWPMod.ini a nie tylko ktoś, kto zna się na PostEdzie. Druga młodość. :)

I tak to PropsLauncher połączył siły z Props. Dzieło kanka z dziełem GameFana74. Nie tylko nazwa już zbieżna, hehe, ale i funkcjonalność. A z PropsLaunchera robi się coraz bardziej Garry's Mod, zwłaszcza gdy dodamy mu możliwości pliczku football.u... Piknie. :diabel:


A twojego powyższego posta, SD, przeniosłem z pierwotnego tematu (edytując z lekka) i wrzuciłem tu, bo jest bardzo istotny dla moda Props.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 maja 2009, 23:44

Escape From Paradise - to nowe dzieło GameFana. Mapa i plik tekstur liczą sobie każde ponad 100 MB, dodatkowo inne pliki. Co one razem tworzą za całość? To demo projektu, który może będzie kontynuowany, a może nie. Zagrajcie, autor tam wszystko wam opowie i pokaże. :D Trzeba uciec ze zrujnowanego biura RWS by trafić... No, powiem tylko tyle, że ucieczka przed gradem kul z nieba, nieba przesłoniętego przez obiekt wielki jak samo niebo, zapada w pamięć. 8-) Masakryczna sieka się nam zapowiada. W dużej mierze dzięki modom GameFana.

Godna podziwu jest ta sekwencja scen; dużo pracowitej dłubaniny ze SceneManager. Działa i oprowadza gracza jak trzeba. Pięknie utkane z triggerów, kto się na tym zna, polecam przejrzeć w edytorze. Koleś umie to robić. Mamy też nowe-stare bronie (biegamy z dwoma deglami, rzucając jednocześnie mołotowem), ale nie tylko...

No i mamy nową wersję Props, na którym cała mapa chodzi. Genialne rozwiązania, na tym modzie można wiele zrobić, trzeba tylko się w niego wgryźć. Jakie nowości? Autor dał już poznać kilka, ale w dotychczasowej wersji nie były dostępne, mogliśmy sobie to pooglądać: jazda samochodem taka jak jednym z filmików, czy wielkie cycki (link do tematu na forum RS). Dodatkowo KActorImpulse (odrzut a nie tylko eksplozja), KarmaWeapon (ulepszona postać KarmaGuna, nie tylko przenoszenie), NavalGunTurret czy NPCUrethraWeapon. Czyli dodaje nowości, ulepsza to co znamy u innych. Robi po prostu to, co mu potrzeba, i robi to znakomicie!

A instalujemy to na STP, bo już na podstawce zagramy. Download: https://files.filefront.com/Escape+From+ ... einfo.html

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 maja 2009, 00:07

Genialnie :evilbat:
Już się ściąga


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 maja 2009, 00:16

A co dziwne, ani słowa o tym EFP nie znalazłem na forach RS i RWS. Może to jaka tajemnica? Ściągajcie, póki jest dostępny. :):


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 maja 2009, 00:22

Też to zauważyłem. Trzeba będzie częściej odwiedzać filefrontową stronkę Gamefana :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

12 maja 2009, 00:30

mam wrażenie że GF się obraził na nich po tym jak temat z jego przeróbka Jakala wcięło dlatego nic nie napisał

a że już to pobrałem zaraz to przetestuje


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 maja 2009, 00:44

Wątpię, czy się obraził, to za mało, błędy z bazą danych się zdarzają. No i w końcu ma na RS tytuł "Dead Epidemic Programmer" i wciąż jest tam aktywny. A to coś mówi. ;)
Silver Dragon pisze:Trzeba będzie częściej odwiedzać filefrontową stronkę Gamefana :P
Dodajemy ważne stronki do ulubionych i wchodzimy na nie co parę dni. Prościzna. xD
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 00:47 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

12 maja 2009, 01:45

powiem tylko jedno HOLY FUCKING SHIT!!!!!!!!


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Knurr

16 paź 2010, 20:03

Można prosić o ponowny upload modów GameFana74 ? Szczególnie prosiłbym o moda Props i tego powyższego.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lis 2010, 08:03

W nowym temacie z nową prośbą o upload tego moda padły słowa, które tu zapodaję:
Slayer pisze:https://hotfile.com/dl/82546117/f4774b8/ ... e.rar.html

Nie wiem czy uda Ci się cokolwiek zrobić.Ten mod jest jakby nieukończony, lub po prostu nie udało mi się znaleźć wyjścia.
Dobiegasz do tego mostku i tyle. Autorowi zapewne chodziło o zrobienie samej ucieczki na tej mapie i pokazanie nowych możliwości. Sama treść jest jakby tylko podrzędna dla owej prezentacji możliwości. No i zapowiedzią, że może być kontynuacja. Która by się bardzo przydała.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 08:04 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Prey44
Wnerwiony urzędas
Posty: 10
Rejestracja: 23 gru 2010, 11:25

02 sty 2011, 08:41

Tiquill pisze:W nowym temacie z nową prośbą o upload tego moda padły słowa, które tu zapodaję:
Slayer pisze:https://hotfile.com/dl/82546117/f4774b8/ ... e.rar.html

Nie wiem czy uda Ci się cokolwiek zrobić.Ten mod jest jakby nieukończony, lub po prostu nie udało mi się znaleźć wyjścia.
Dobiegasz do tego mostku i tyle. Autorowi zapewne chodziło o zrobienie samej ucieczki na tej mapie i pokazanie nowych możliwości. Sama treść jest jakby tylko podrzędna dla owej prezentacji możliwości. No i zapowiedzią, że może być kontynuacja. Która by się bardzo przydała.
Link Niedziala :/ Mógłbyktoś Zreuploadowac go ?


ODPOWIEDZ