Mody by Gamefan74
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jest jeszcze wallhack. Działa tak samo jak heat, tylko bez efektów specjalnych
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Super wallhack jeszcze lepszy bo jak wpisze heat to nie widac celownika .
A ja polecam kody:
MoonMan- brak grawitacji- także dla przeciwników
Bullet- Ładnie lecące kawałeczki
TheQuick- Broń strzela o wiele szybciej
MoonMan- brak grawitacji- także dla przeciwników
Bullet- Ładnie lecące kawałeczki
TheQuick- Broń strzela o wiele szybciej
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W tym temacie...
1. Najpierw musimy dowiedzieć się jaką broń ma klasę. Wszystko zawarte jest w Props.u
2. Jak odnajdziemy klasę, wchodzimy do iniacza moda kanka i we właściwościach Props Lauchera wpisujemy odpowiedni ciąg znaków, z.B: w przypadku mojego ulubionego Propsa (działa czołgowego) będzie to:
3. Włączamy AWP, bierzemy Props Launchera, ustawiamy odpowiedniego propsa za pomocą PPM, następnie LPM i giwera już jest
Efektem ubocznym jest to, że wisi ona w powietrzu. Poza tym wszystkie właściwości są zachowane.
PS: P2 coraz bardziej mi Garry's Moda przypomina
I tu z pomocą przychodzi nam EDWeapons/AWPMod.Tiquill pisze:Ale, jak tam piszę, to zabawka możliwa do zabawy tylko wtedy, gdy ją dodasz na mapę. Nie da rady wprowadzić jej do gry za pomocą kodu, bo działa na innej zasadzie.
1. Najpierw musimy dowiedzieć się jaką broń ma klasę. Wszystko zawarte jest w Props.u
2. Jak odnajdziemy klasę, wchodzimy do iniacza moda kanka i we właściwościach Props Lauchera wpisujemy odpowiedni ciąg znaków, z.B: w przypadku mojego ulubionego Propsa (działa czołgowego) będzie to:
Kod: Zaznacz cały
PropClasses=Class'props.TankTurret'
Efektem ubocznym jest to, że wisi ona w powietrzu. Poza tym wszystkie właściwości są zachowane.
PS: P2 coraz bardziej mi Garry's Moda przypomina
Ostatnio zmieniony 11 lut 2009, 01:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Silver, czy Ty wiesz, jak mnie ucieszyłeś tym postem! Dzięki!
Sam autor Props.u pisał, że trzeba lokować ręcznie na mapie zwłaszcza tego TankTurret i nie można go obracać po dodaniu na mapę, bo mogą z tego wyjść jakieś komplikacje. A dodawszy też to, że Machinegun- i Launcher Turret współpracują z Automated Turret Panel, czyli owym przełącznikiem (triggerem), który włącza i wyłącza owe wieżyczki, to nie pomyślałem nawet by użyć tego w PropsLauncherze! No, skoro wieżyczka czołgu musi stać w odpowiedniej pozycji, to widać musi. Co tam będę z autorem moda się spierał. A ty teraz piszesz, że właśnie tą czołgową wieżyczkę sobie dodajesz i ona tylko wisi i cały z tym kłopot. No i dodatkowo ów przełącznik - kurczę, przecież trigger to trigger i sam z siebie nie ogranicza użycia tych wieżyczek. Malina!
Dałeś nowe życie modowi Props. Bo tym razem może go użyć każdy, za pomocą kodu i prostej edycji pliku AWPMod.ini a nie tylko ktoś, kto zna się na PostEdzie. Druga młodość.
I tak to PropsLauncher połączył siły z Props. Dzieło kanka z dziełem GameFana74. Nie tylko nazwa już zbieżna, hehe, ale i funkcjonalność. A z PropsLaunchera robi się coraz bardziej Garry's Mod, zwłaszcza gdy dodamy mu możliwości pliczku football.u... Piknie.
A twojego powyższego posta, SD, przeniosłem z pierwotnego tematu (edytując z lekka) i wrzuciłem tu, bo jest bardzo istotny dla moda Props.
Sam autor Props.u pisał, że trzeba lokować ręcznie na mapie zwłaszcza tego TankTurret i nie można go obracać po dodaniu na mapę, bo mogą z tego wyjść jakieś komplikacje. A dodawszy też to, że Machinegun- i Launcher Turret współpracują z Automated Turret Panel, czyli owym przełącznikiem (triggerem), który włącza i wyłącza owe wieżyczki, to nie pomyślałem nawet by użyć tego w PropsLauncherze! No, skoro wieżyczka czołgu musi stać w odpowiedniej pozycji, to widać musi. Co tam będę z autorem moda się spierał. A ty teraz piszesz, że właśnie tą czołgową wieżyczkę sobie dodajesz i ona tylko wisi i cały z tym kłopot. No i dodatkowo ów przełącznik - kurczę, przecież trigger to trigger i sam z siebie nie ogranicza użycia tych wieżyczek. Malina!
Dałeś nowe życie modowi Props. Bo tym razem może go użyć każdy, za pomocą kodu i prostej edycji pliku AWPMod.ini a nie tylko ktoś, kto zna się na PostEdzie. Druga młodość.
I tak to PropsLauncher połączył siły z Props. Dzieło kanka z dziełem GameFana74. Nie tylko nazwa już zbieżna, hehe, ale i funkcjonalność. A z PropsLaunchera robi się coraz bardziej Garry's Mod, zwłaszcza gdy dodamy mu możliwości pliczku football.u... Piknie.
A twojego powyższego posta, SD, przeniosłem z pierwotnego tematu (edytując z lekka) i wrzuciłem tu, bo jest bardzo istotny dla moda Props.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Escape From Paradise - to nowe dzieło GameFana. Mapa i plik tekstur liczą sobie każde ponad 100 MB, dodatkowo inne pliki. Co one razem tworzą za całość? To demo projektu, który może będzie kontynuowany, a może nie. Zagrajcie, autor tam wszystko wam opowie i pokaże. Trzeba uciec ze zrujnowanego biura RWS by trafić... No, powiem tylko tyle, że ucieczka przed gradem kul z nieba, nieba przesłoniętego przez obiekt wielki jak samo niebo, zapada w pamięć. Masakryczna sieka się nam zapowiada. W dużej mierze dzięki modom GameFana.
Godna podziwu jest ta sekwencja scen; dużo pracowitej dłubaniny ze SceneManager. Działa i oprowadza gracza jak trzeba. Pięknie utkane z triggerów, kto się na tym zna, polecam przejrzeć w edytorze. Koleś umie to robić. Mamy też nowe-stare bronie (biegamy z dwoma deglami, rzucając jednocześnie mołotowem), ale nie tylko...
No i mamy nową wersję Props, na którym cała mapa chodzi. Genialne rozwiązania, na tym modzie można wiele zrobić, trzeba tylko się w niego wgryźć. Jakie nowości? Autor dał już poznać kilka, ale w dotychczasowej wersji nie były dostępne, mogliśmy sobie to pooglądać: jazda samochodem taka jak jednym z filmików, czy wielkie cycki (link do tematu na forum RS). Dodatkowo KActorImpulse (odrzut a nie tylko eksplozja), KarmaWeapon (ulepszona postać KarmaGuna, nie tylko przenoszenie), NavalGunTurret czy NPCUrethraWeapon. Czyli dodaje nowości, ulepsza to co znamy u innych. Robi po prostu to, co mu potrzeba, i robi to znakomicie!
A instalujemy to na STP, bo już na podstawce zagramy. Download: https://files.filefront.com/Escape+From+ ... einfo.html
Godna podziwu jest ta sekwencja scen; dużo pracowitej dłubaniny ze SceneManager. Działa i oprowadza gracza jak trzeba. Pięknie utkane z triggerów, kto się na tym zna, polecam przejrzeć w edytorze. Koleś umie to robić. Mamy też nowe-stare bronie (biegamy z dwoma deglami, rzucając jednocześnie mołotowem), ale nie tylko...
No i mamy nową wersję Props, na którym cała mapa chodzi. Genialne rozwiązania, na tym modzie można wiele zrobić, trzeba tylko się w niego wgryźć. Jakie nowości? Autor dał już poznać kilka, ale w dotychczasowej wersji nie były dostępne, mogliśmy sobie to pooglądać: jazda samochodem taka jak jednym z filmików, czy wielkie cycki (link do tematu na forum RS). Dodatkowo KActorImpulse (odrzut a nie tylko eksplozja), KarmaWeapon (ulepszona postać KarmaGuna, nie tylko przenoszenie), NavalGunTurret czy NPCUrethraWeapon. Czyli dodaje nowości, ulepsza to co znamy u innych. Robi po prostu to, co mu potrzeba, i robi to znakomicie!
A instalujemy to na STP, bo już na podstawce zagramy. Download: https://files.filefront.com/Escape+From+ ... einfo.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Genialnie
Już się ściąga
Już się ściąga
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A co dziwne, ani słowa o tym EFP nie znalazłem na forach RS i RWS. Może to jaka tajemnica? Ściągajcie, póki jest dostępny.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Też to zauważyłem. Trzeba będzie częściej odwiedzać filefrontową stronkę Gamefana
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mam wrażenie że GF się obraził na nich po tym jak temat z jego przeróbka Jakala wcięło dlatego nic nie napisał
a że już to pobrałem zaraz to przetestuje
a że już to pobrałem zaraz to przetestuje
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wątpię, czy się obraził, to za mało, błędy z bazą danych się zdarzają. No i w końcu ma na RS tytuł "Dead Epidemic Programmer" i wciąż jest tam aktywny. A to coś mówi.
Dodajemy ważne stronki do ulubionych i wchodzimy na nie co parę dni. Prościzna.Silver Dragon pisze:Trzeba będzie częściej odwiedzać filefrontową stronkę Gamefana
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 00:47 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
powiem tylko jedno HOLY FUCKING SHIT!!!!!!!!
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Można prosić o ponowny upload modów GameFana74 ? Szczególnie prosiłbym o moda Props i tego powyższego.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W nowym temacie z nową prośbą o upload tego moda padły słowa, które tu zapodaję:
Dobiegasz do tego mostku i tyle. Autorowi zapewne chodziło o zrobienie samej ucieczki na tej mapie i pokazanie nowych możliwości. Sama treść jest jakby tylko podrzędna dla owej prezentacji możliwości. No i zapowiedzią, że może być kontynuacja. Która by się bardzo przydała.Slayer pisze:https://hotfile.com/dl/82546117/f4774b8/ ... e.rar.html
Nie wiem czy uda Ci się cokolwiek zrobić.Ten mod jest jakby nieukończony, lub po prostu nie udało mi się znaleźć wyjścia.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 08:04 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Link Niedziala Mógłbyktoś Zreuploadowac go ?Tiquill pisze:W nowym temacie z nową prośbą o upload tego moda padły słowa, które tu zapodaję:Dobiegasz do tego mostku i tyle. Autorowi zapewne chodziło o zrobienie samej ucieczki na tej mapie i pokazanie nowych możliwości. Sama treść jest jakby tylko podrzędna dla owej prezentacji możliwości. No i zapowiedzią, że może być kontynuacja. Która by się bardzo przydała.Slayer pisze:https://hotfile.com/dl/82546117/f4774b8/ ... e.rar.html
Nie wiem czy uda Ci się cokolwiek zrobić.Ten mod jest jakby nieukończony, lub po prostu nie udało mi się znaleźć wyjścia.