działa właśnie sprawdziłem,
a tak poza tym czy animację .psa i meshe .psk da się użyć w 3D maxie czy trzeba je pszekonwertować do innego formatu???
Modele, Animacje - exportowanie?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
nie słyszalem o pluginie psa i psk do 3ds maxa jeśli chodzi o importowanie takowychprawdziwy 666 pisze:działa właśnie sprawdziłem,
a tak poza tym czy animację .psa i meshe .psk da się użyć w 3D maxie czy trzeba je pszekonwertować do innego formatu???
ani w orginale nie można importować tych formatów
ps co do tematu to wszystkie animacje z postal 2 i AW można zdobyć w formie surowej w plikach .3ds wolve z tego co mówił ma wszystkie modele i animacje z postala z gopostal
z psk i psa to milkshapem musiałbyś
[ Dodano: 2008-04-27, 21:35 ]
[ Dodano: 2008-04-27, 21:35 ]
yyy a ten link niedziała, na tej stronie próbowałem go znaleźć ale ona jest po rusku więc problem bo w szkołach uczą głównie angielskiego i niemieckiego xPLothar pisze: 1. Zaciągasz to cudo: https://gildor.org/files/umodel/umodel.zip
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
proszę bardzo
- Załączniki
-
- umodel.zip
- (183.29 KiB) Pobrany 371 razy
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zapewne z ich FTPa... Tylko adres, login i hasło potrzebne.co do tematu to wszystkie animacje z postal 2 i AW można zdobyć w formie surowej w plikach .3ds wolve z tego co mówił ma wszystkie modele i animacje z postala z gopostal
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Tu znowu ja , tak jakoś wróciłem na chwile do animacji z postala, mam pytanie czy zna ktoś jakiś sposób aby z Milkshape 3d lub 3ds maxa przerzucić model zwykłej jakieiś postaci z p2 do blendera, ale tak aby ten szkielet był też widoczny jakoś w blenderze, bo ostatnimi razy jak próbowałem coś przeexportować z formatu 3ds, na obj i potem to zaimportować do blendera to szkieletu nigdzie nie mogłem potem znaleźć.
I jeszcze na jaki format trzeba by przekonwertować i jakim programem/programami te animacje z p2 które już bym miał wrzucone do milkshape działały w blenderze z tym modelem z początku tego posta?
I jeszcze na jaki format trzeba by przekonwertować i jakim programem/programami te animacje z p2 które już bym miał wrzucone do milkshape działały w blenderze z tym modelem z początku tego posta?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 11:42 przez jezus1993, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak ja chcę wypakować animacje to wyskakuje takie coś:
D:Program Files\Postal 2 STP\Animations>umodel -export (Animals.ukx)
********(Animals.ukx)********
***ERROR:Unable to open file (Animals.ukx)
FFileReader: :FFileReader:(Animals.ukx) <-UnPackage:(Animals.ukx) <-Main
D:Program Files\Postal 2 STP\Animations>umodel -export (Animals.ukx)
********(Animals.ukx)********
***ERROR:Unable to open file (Animals.ukx)
FFileReader: :FFileReader:(Animals.ukx) <-UnPackage:(Animals.ukx) <-Main
Pobrać można już najnowszą wersję tego umodel i wyeksportować wybraną postać,textury lub obiekt wystarczy:
1.Przeciągnąć paczkę .UKX lub USX czy UTX na aplikację umodel.
2.Wybrać postać lub element(PgDn,PgUp).
3.Wcisnąć Control+X.
I postać PSK wypakowana ,dodatkowo z animacją i texturą w oddzielnych folderach.
Wszystko znajduje się w folderze z którego przeciągnąłeś plik UKX lub inny ł:
https://gildor.org/downloads
Znajdziesz też na tej stronie ActorX Importer dla 3ds Max do importu PSK i PSA
A tu do exportu z 3dmax https://udn.epicgames.com/Two/ActorX.html
1.Przeciągnąć paczkę .UKX lub USX czy UTX na aplikację umodel.
2.Wybrać postać lub element(PgDn,PgUp).
3.Wcisnąć Control+X.
I postać PSK wypakowana ,dodatkowo z animacją i texturą w oddzielnych folderach.
Wszystko znajduje się w folderze z którego przeciągnąłeś plik UKX lub inny ł:
https://gildor.org/downloads
Znajdziesz też na tej stronie ActorX Importer dla 3ds Max do importu PSK i PSA
A tu do exportu z 3dmax https://udn.epicgames.com/Two/ActorX.html
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 09:58 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko zimportuj na silnik jedną animację która zawiera około 100-150 animacji po 40-50 klatek
Ale pomysł dobry i działa (nawet nie wiedziałem że można jedną postać ).
Ale pomysł dobry i działa (nawet nie wiedziałem że można jedną postać ).
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 15:57 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.
Da się w 3dmax wyeksportować każdą animację do oddzielnego pliku FBX a potem bierzesz co ci potrzeba
### 3DS Max ###
W ActorX jest animation menager. Tam dowolnie wpisujemy:
Nowa animacja> od klatki 1 do klatki 20, nazwa animacji "tralalala". i "dodaj" potem kolejne kllatki, normalnie łatwo wpisujemy, bez żadnych problemów i bajerów. Klatka, nazwa, dodaj. Potem tylko Export i mamy plik .PSA z animacjami.
W ActorX jest animation menager. Tam dowolnie wpisujemy:
Nowa animacja> od klatki 1 do klatki 20, nazwa animacji "tralalala". i "dodaj" potem kolejne kllatki, normalnie łatwo wpisujemy, bez żadnych problemów i bajerów. Klatka, nazwa, dodaj. Potem tylko Export i mamy plik .PSA z animacjami.