Modele, Animacje - exportowanie?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

26 kwie 2008, 01:13

działa właśnie sprawdziłem,

a tak poza tym czy animację .psa i meshe .psk da się użyć w 3D maxie czy trzeba je pszekonwertować do innego formatu???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

26 kwie 2008, 21:53

prawdziwy 666 pisze:działa właśnie sprawdziłem,

a tak poza tym czy animację .psa i meshe .psk da się użyć w 3D maxie czy trzeba je pszekonwertować do innego formatu???
nie słyszalem o pluginie psa i psk do 3ds maxa jeśli chodzi o importowanie takowych
ani w orginale nie można importować tych formatów

ps co do tematu to wszystkie animacje z postal 2 i AW można zdobyć w formie surowej w plikach .3ds wolve z tego co mówił ma wszystkie modele i animacje z postala z gopostal


Awatar użytkownika
jezus1993
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 22 kwie 2008, 23:17

27 kwie 2008, 21:32

z psk i psa to milkshapem musiałbyś :)

[ Dodano: 2008-04-27, 21:35 ]
Lothar pisze: 1. Zaciągasz to cudo: https://gildor.org/files/umodel/umodel.zip
yyy a ten link niedziała, na tej stronie próbowałem go znaleźć ale ona jest po rusku więc problem bo w szkołach uczą głównie angielskiego i niemieckiego xP


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

27 kwie 2008, 21:46

proszę bardzo
Załączniki
umodel.zip
(183.29 KiB) Pobrany 371 razy


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 kwie 2008, 15:14

co do tematu to wszystkie animacje z postal 2 i AW można zdobyć w formie surowej w plikach .3ds wolve z tego co mówił ma wszystkie modele i animacje z postala z gopostal
Zapewne z ich FTPa... Tylko adres, login i hasło potrzebne. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
jezus1993
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 22 kwie 2008, 23:17

12 lut 2010, 01:19

Tu znowu ja :D , tak jakoś wróciłem na chwile do animacji z postala, mam pytanie czy zna ktoś jakiś sposób aby z Milkshape 3d lub 3ds maxa przerzucić model zwykłej jakieiś postaci z p2 do blendera, ale tak aby ten szkielet był też widoczny jakoś w blenderze, bo ostatnimi razy jak próbowałem coś przeexportować z formatu 3ds, na obj i potem to zaimportować do blendera to szkieletu nigdzie nie mogłem potem znaleźć.
I jeszcze na jaki format trzeba by przekonwertować i jakim programem/programami te animacje z p2 które już bym miał wrzucone do milkshape działały w blenderze z tym modelem z początku tego posta?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 11:42 przez jezus1993, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

10 kwie 2010, 13:15

Jak ja chcę wypakować animacje to wyskakuje takie coś:
D:Program Files\Postal 2 STP\Animations>umodel -export (Animals.ukx)
********(Animals.ukx)********
***ERROR:Unable to open file (Animals.ukx)
FFileReader: :FFileReader:(Animals.ukx) <-UnPackage:(Animals.ukx) <-Main


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

18 lut 2013, 23:07

Pobrać można już najnowszą wersję tego umodel i wyeksportować wybraną postać,textury lub obiekt wystarczy:
1.Przeciągnąć paczkę .UKX lub USX czy UTX na aplikację umodel.
2.Wybrać postać lub element(PgDn,PgUp).
3.Wcisnąć Control+X.
I postać PSK wypakowana ,dodatkowo z animacją i texturą :) w oddzielnych folderach.
Wszystko znajduje się w folderze z którego przeciągnąłeś plik UKX lub inny :diabeł:
https://gildor.org/downloads
Znajdziesz też na tej stronie ActorX Importer dla 3ds Max do importu PSK i PSA
A tu do exportu z 3dmax https://udn.epicgames.com/Two/ActorX.html
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 09:58 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

19 lut 2013, 15:56

Tylko zimportuj na silnik jedną animację która zawiera około 100-150 animacji po 40-50 klatek :D
Ale pomysł dobry i działa (nawet nie wiedziałem że można jedną postać :D).
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 15:57 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

19 lut 2013, 16:11

Da się w 3dmax wyeksportować każdą animację do oddzielnego pliku FBX a potem bierzesz co ci potrzeba :)


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

19 lut 2013, 18:07

A to nie wiedziałem :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

21 lut 2013, 15:44

### 3DS Max ###

W ActorX jest animation menager. Tam dowolnie wpisujemy:

Nowa animacja> od klatki 1 do klatki 20, nazwa animacji "tralalala". i "dodaj" potem kolejne kllatki, normalnie łatwo wpisujemy, bez żadnych problemów i bajerów. Klatka, nazwa, dodaj. Potem tylko Export i mamy plik .PSA z animacjami.


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

21 lut 2013, 20:40

U mnie w actorX w ten sposób można tylko jako FBX :( albo wszystkie na raz :)


ODPOWIEDZ