Witam to mój pierwszy i bardzo ważny post !
Mam nadzieje że zostanę tu na dłużej ponieważ będę tu dodawał modyfikacje od BloodLogina.
Opis:
MOD [NoSplash] polega na tym że nie zobaczycie już treści "UWAGA" z obrazka , minęło tyle lat , nie jeden zna tekst na pamięć.
Udało się to ominąć- bardzo prosty trick i nowy plik exe do każdej wersji STP AW AWP ED
i GRA ZAŁĄCZA SIĘ SZYBCIEJ :D
Pozdro , paczkę wrzucę wieczorem.
[/b]
MOD [NoSplash]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Masz pozwolenie na modyfikowanie pliku wykonywalnego .exe?
..
Tak wiem czepiam się..
Poczekamy zobaczymy.
..
Tak wiem czepiam się..
Poczekamy zobaczymy.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2014, 13:44 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- NIEtykajmnie
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30
PLIK GOTOWY DO POBRANIA
Głowy nie urwą każde EXE ma inna nazwę.
Ciekawe czy RWS już na to wpadło...
PROSZĘ O OPINIE to zawsze motywuje , poprzednie mody typu Mix pisze tworzy od zera.
Głowy nie urwą każde EXE ma inna nazwę.
Ciekawe czy RWS już na to wpadło...
PROSZĘ O OPINIE to zawsze motywuje , poprzednie mody typu Mix pisze tworzy od zera.
- Załączniki
-
- BL[No Splash].zip
- (1.9 MiB) Pobrany 165 razy
- NIEtykajmnie
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30
Rycho za 2 lub 3 razem załapie i zacznie włączać się się w mig.
Zmierz to stoperem ł: ł: ł:
Nawet jeśli zmienisz obrazek slash 0x0 to i tak ta procedura wczytania obrazka następuje
Zmierz to stoperem ł: ł: ł:
Rycho3D pisze:Mi obrazek nie przeszkadza, bo zawsze przez edytor włączam
Obrazek można zmniejszyć do 0 x 0 px i też go nie będzie. Poco przerabiać exe ?
Nawet jeśli zmienisz obrazek slash 0x0 to i tak ta procedura wczytania obrazka następuje
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fajny trik, fajny mod. A można znać sekret tego triku?
Za pierwszym razem lapa mi zmroziło, ale następne starty już płynnie.
Atutem jest jedna a zasadnicza rzecz. Bez tworzenia fake obrazka (ów 0x0) za to definitywnie pozbywamy się splasha. A to dla wielu ludzi wystarczy. Nie dokładaj więcej, bo nie trzeba.
A tak na przyszłość, taka sugestia. Jak pakujesz do archiwum swoje pliki, to odznaczaj opcję by zachował datę utworzenia pliku. Bo po wypakowaniu mam niechcianą datę z kwietnia, zamiast z bieżącej chwili. Bardzo nie lubię takich przypadków. Więc jeśli ci to nie przeszkadza - odznaczaj.
Słuchaj, BloodLogin93. Szkoda nam było Cię banować. Osobiście cieszę się, że trwasz przy postalowej modderce. Doceniam to. Pisanie jako inna osoba i zżymanie się ze wszystkim przyda ci tylko niepotrzebnych stresów. O łamaniu regulaminu nie wspomnę. Czy przez ten czas bana przemyślałeś swoją sytuację i gotowy jesteś do pisania pod swym właściwym nickiem, jako odbanowany BloodLogin93? Bez czynienia głupstw?
Bo czy zdrowa jest sytuacja obecna i czy zdrowe jest jej przedłużanie i zabawa w ciuciubabkę? Po grzyba ten cyrk?
Za pierwszym razem lapa mi zmroziło, ale następne starty już płynnie.
E tam. Zwyczajnie uruchamiana gra, czy twoje exe - za pierwszym razem trwa to długo, w obu przypadkach. Potem Windows, korzystając ze swojego cache, w którym ma zachowane w pamięci pliki gry - uruchamia grę szybko. W obu przypadkach. Liczenie milisekund wczytania obrazka to... śmieszne jest. Prędkość uruchamiania gry w ogóle nie traktuj jako atut tego moda.NIEtykajmnie pisze:za 2 lub 3 razem załapie i zacznie włączać się się w mig.
Zmierz to stoperem ł: ł: ł:
Atutem jest jedna a zasadnicza rzecz. Bez tworzenia fake obrazka (ów 0x0) za to definitywnie pozbywamy się splasha. A to dla wielu ludzi wystarczy. Nie dokładaj więcej, bo nie trzeba.
A tak na przyszłość, taka sugestia. Jak pakujesz do archiwum swoje pliki, to odznaczaj opcję by zachował datę utworzenia pliku. Bo po wypakowaniu mam niechcianą datę z kwietnia, zamiast z bieżącej chwili. Bardzo nie lubię takich przypadków. Więc jeśli ci to nie przeszkadza - odznaczaj.
Słuchaj, BloodLogin93. Szkoda nam było Cię banować. Osobiście cieszę się, że trwasz przy postalowej modderce. Doceniam to. Pisanie jako inna osoba i zżymanie się ze wszystkim przyda ci tylko niepotrzebnych stresów. O łamaniu regulaminu nie wspomnę. Czy przez ten czas bana przemyślałeś swoją sytuację i gotowy jesteś do pisania pod swym właściwym nickiem, jako odbanowany BloodLogin93? Bez czynienia głupstw?
Bo czy zdrowa jest sytuacja obecna i czy zdrowe jest jej przedłużanie i zabawa w ciuciubabkę? Po grzyba ten cyrk?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 01:41 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Wystarczy wywalić cały kod dialogu 1033 z EXE'ka.
1.Pobrać ResHack
2.Prawy przycisk myszy > usuń na dialog1033
3.Zapisać plik
Identycznie można pozbyć się komunikatów o:
Oczywiście zawsze można iść pr0 i zdisassemblować EXE'ka OllyDbg i się tam Assemblerem bawić zamieniając GOTO/JMP dialogu na inicjalizację Entry.fuk i Engine.dll
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A dzięki, dzięki!MaKiPL pisze:usuń na dialog1033
Przerażające, miej litość.MaKiPL pisze:Oczywiście zawsze można iść pr0 i zdisassemblować EXE'ka OllyDbg i się tam Assemblerem bawić zamieniając GOTO/JMP dialogu na inicjalizację Entry.fuk i Engine.dll
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Spokojnie, mnie też to przeraża. Assembler to nie dla mnie, po prostu tego nie rozumiem na tyle, aby cokolwiek tutaj działać, nie jest mi to potrzebne, bo crack'erem nie będę, ale OllyDbg jest dobry do debugowania pamięci, przez co potem łatwiej jest pisać np. boty do gier lub pobierać zmienne z pamięci.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Po zrozumieniu Assemblera przestajemy być człowiekiem.MaKiPL pisze:Assembler to nie dla mnie, po prostu tego nie rozumiem na tyle
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- NIEtykajmnie
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30
Do tej chwili 9 pobrań Dziękuje
Rycho3D polonizując PostED był bardzo blisko tego triku
Temat można już zamknąć.
Rycho3D polonizując PostED był bardzo blisko tego triku
Temat można już zamknąć.
Nie mozna bo ja jeszcze nie wyrazilem swojej opini. Zaraz zedytuje tego posta ale napisalem tylko po to byscie nie zamykali
Edit
Mi osobiście ten obrazek nie przeszkadza, Natomiast czas jego trwania mógłby być troszkę mniej długi.
Jednak nie chce się go ppzbywać. Gdybyś tylko trochę skròcił czas trwania, ale nie usuwał byłbym naprawdę wdzięczny.
Ps: Opady deszczu
Edit
Mi osobiście ten obrazek nie przeszkadza, Natomiast czas jego trwania mógłby być troszkę mniej długi.
Jednak nie chce się go ppzbywać. Gdybyś tylko trochę skròcił czas trwania, ale nie usuwał byłbym naprawdę wdzięczny.
Ps: Opady deszczu
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 23:06 przez Tardis, łącznie zmieniany 1 raz.
Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Czekajcie panowie spokojnie!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kady edytujący PostEd lub samego Postal2.exe, choćby jego ikonę, najczęściej używa ResHacka. Więc po nitce do kłębka. Dobry ruch.NIEtykajmnie pisze:Rycho3D polonizując PostED był bardzo blisko tego triku
Wedle życzenia.NIEtykajmnie pisze:Do tej chwili 9 pobrań Dziękuje (...)Temat można już zamknąć.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...