(MOD) Lost Island (Remake)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
chciałem dać jako załacznik ale jakoś nie chciało się przesłać
EDIT:zobacz czy z tego serwera możesz https://speedy.sh/QjfRZ/LIRemake.rar
EDIT2: tu macie screeny z moda
https://imageshack.com/a/img12/1451/zusw.png
https://imageshack.com/a/img812/3133/1be3.png
https://imageshack.com/a/img542/2395/eg4j.png
https://imageshack.com/a/img96/8015/ingz.png
EDIT:zobacz czy z tego serwera możesz https://speedy.sh/QjfRZ/LIRemake.rar
EDIT2: tu macie screeny z moda
https://imageshack.com/a/img12/1451/zusw.png
https://imageshack.com/a/img812/3133/1be3.png
https://imageshack.com/a/img542/2395/eg4j.png
https://imageshack.com/a/img96/8015/ingz.png
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, 23:01 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zaskakująco mała paczuszka, a wewnątrz wszystko co trzeba. Nieźle. Czy tak dużo wymagań co do innych modów? No, trochę. Ale wszystko dostępne. Co ja mogę radzić. W takich przypadkach twórcy modów dodają używane inne mody do swojego. I gracz pobiera wszystko naraz, bez troski o resztę. A to, czy pytają autorów użytych dodatków, czy nie - to już musisz sam rozsądzić.
Dopiero pobrałem i widzę po skrinach jedno. TreesMod i Lost Island to nierozłączni bracia. Pasują do siebie idealnie. Lost Island na takie drzewa właśnie czekał!
Co do użytych broni. Wybrałeś ciekawe i nieczęsto używane mody. To może tylko uatrakcyjnić rozgrywkę. Jakoś jestem spokojny o twoją robotę i wierzę, że masz wyczucie, co jest dobre i właściwe. Pogratulować!
Dopiero pobrałem i widzę po skrinach jedno. TreesMod i Lost Island to nierozłączni bracia. Pasują do siebie idealnie. Lost Island na takie drzewa właśnie czekał!
Co do użytych broni. Wybrałeś ciekawe i nieczęsto używane mody. To może tylko uatrakcyjnić rozgrywkę. Jakoś jestem spokojny o twoją robotę i wierzę, że masz wyczucie, co jest dobre i właściwe. Pogratulować!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Macie patcha do moda ponieważ natkałem się podczas gry na różne błędy itp...
- Załączniki
-
- patch1.rar
- (13 MiB) Pobrany 111 razy
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pograłem i mam parę zastrzeżeń. Czy Cranberries pasuje na wstęp do gry? No, nie wiem, wątpię. Co do tej wielości modów potrzebnych. Mnie wystarczyło w ini dodać ścieżki do folderu z modami i gotowe. Ale kto musiał te mody specjalnie pobierać, to jednak szczęśliwy nie był. Powinieneś chociaż podać linki do nich, by nie tracić czasu na szukanie. I jakoś tych broni dostrzec specjalnie nie mogłem, więc po co te mody?
Jaka gra? Strasznie ciężko. 4 FPS już na starcie? To jakiś żart. Przejść nie można, bo mapa zanika i tylko widać zarys jakiejś sylwetki. Znam ten błąd i jest, jak pamiętam, spowodowany błędami z terrain. Albo brak rebuildu, albo gdzieś nie usunąłeś i nachodzi na mapę gdzie nie trzeba. Trzecia mapa się nie wczytuje wcale. Przydałoby się wrócić normalne kody, bo te kombinacje z innymi nazwami nie zachwycają. Znaczy, niech będą nowe kody, ale też i standardowe, np, obok Spooky także normalny IfeelFree. Mogę to zrobić, jakby co. Fajne te małpki, bardzo pasują - tajne laboratoria na wyspie (ale gołębie już nie bardzo). Jak przejść dalej, sprawić, by czołgi się rozjechały na tej mapie z małpami właśnie?
Map jest dużo, w moda rzadko gram, tak więc nie wiem do końca, co dodałeś albo zmieniłeś. Toteż po prostu oceniam, co spostrzegłem lub pamiętam, by opisać. Fajne i częste teksty i komentarze Kolesia, to mi się podoba. Drzew i kaktusów miejscami nakićkałeś do przesady, to psuje efekt. Przydałoby się też staranniejsze dobranie roślinności Trees względem standardowej. A już te drzewa czy wieże na szczytach gór bezwzględnie wyp... Dziecinada. Czy agresja/ilość wrogów czasem nie jest zbyt duża? Usuń wszystkie ślady segregacji rasowej, także te w formie tekstów Kolesia. Taki "odlani z jednej sztancy", czy "wszyscy wyglądają tak samo" w tym modzie jednoznacznie wskazuje na ślady niezdrowych relacji rasowych twórców dzieła, które przerabiasz. Likwidacja tunelu, o którym pisaliśmy, poprawiła mapę, choć budynki bardziej by tam pasowało - ale i tak jest dobrze. Mapa z mostem i wodospadem była wyświetlana w widoku filmu, znaczy wąski pasek zamiast pełnego ekranu. Fajne budynki, ale nie wiem, czy jakieś są twoje, czy wszystkie stare. Te skrzyżowania ulic, gdzie asfalt nie schodzi się, tylko rozdziela je chodnik warto usunąć, bo wygląda to irracjonalnie.
Recka sprzed patcha, więc nie wiem, co on poprawia. Nie mam teraz czasu sprawdzać, co zmieniłeś. Mam nadzieję, że moje słowa na coś się przydadzą i tak.
Jaka gra? Strasznie ciężko. 4 FPS już na starcie? To jakiś żart. Przejść nie można, bo mapa zanika i tylko widać zarys jakiejś sylwetki. Znam ten błąd i jest, jak pamiętam, spowodowany błędami z terrain. Albo brak rebuildu, albo gdzieś nie usunąłeś i nachodzi na mapę gdzie nie trzeba. Trzecia mapa się nie wczytuje wcale. Przydałoby się wrócić normalne kody, bo te kombinacje z innymi nazwami nie zachwycają. Znaczy, niech będą nowe kody, ale też i standardowe, np, obok Spooky także normalny IfeelFree. Mogę to zrobić, jakby co. Fajne te małpki, bardzo pasują - tajne laboratoria na wyspie (ale gołębie już nie bardzo). Jak przejść dalej, sprawić, by czołgi się rozjechały na tej mapie z małpami właśnie?
Map jest dużo, w moda rzadko gram, tak więc nie wiem do końca, co dodałeś albo zmieniłeś. Toteż po prostu oceniam, co spostrzegłem lub pamiętam, by opisać. Fajne i częste teksty i komentarze Kolesia, to mi się podoba. Drzew i kaktusów miejscami nakićkałeś do przesady, to psuje efekt. Przydałoby się też staranniejsze dobranie roślinności Trees względem standardowej. A już te drzewa czy wieże na szczytach gór bezwzględnie wyp... Dziecinada. Czy agresja/ilość wrogów czasem nie jest zbyt duża? Usuń wszystkie ślady segregacji rasowej, także te w formie tekstów Kolesia. Taki "odlani z jednej sztancy", czy "wszyscy wyglądają tak samo" w tym modzie jednoznacznie wskazuje na ślady niezdrowych relacji rasowych twórców dzieła, które przerabiasz. Likwidacja tunelu, o którym pisaliśmy, poprawiła mapę, choć budynki bardziej by tam pasowało - ale i tak jest dobrze. Mapa z mostem i wodospadem była wyświetlana w widoku filmu, znaczy wąski pasek zamiast pełnego ekranu. Fajne budynki, ale nie wiem, czy jakieś są twoje, czy wszystkie stare. Te skrzyżowania ulic, gdzie asfalt nie schodzi się, tylko rozdziela je chodnik warto usunąć, bo wygląda to irracjonalnie.
Recka sprzed patcha, więc nie wiem, co on poprawia. Nie mam teraz czasu sprawdzać, co zmieniłeś. Mam nadzieję, że moje słowa na coś się przydadzą i tak.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
przed wejściem do tej bazy gdzie jest dalsza droga zawalona czołgami skreć w prawo i jest tam za tym dużym czołgiem przejścieTiquill pisze: Jak przejść dalej, sprawić, by czołgi się rozjechały na tej mapie z małpami właśnie?
tu to nie mam pojęcia co się mogło stać. Moda sam testowałem 3 razy i nie miałem takiego błędu jaki napisałeśTiquill pisze:mapa zanika i tylko widać zarys jakiejś sylwetki. Znam ten błąd i jest, jak pamiętam, spowodowany błędami z terrain. Albo brak rebuildu, albo gdzieś nie usunąłeś i nachodzi na mapę gdzie nie trzeba
a zamieniłeś plik postal2game.u ?Tiquill pisze:4 FPS już na starcie? To jakiś żart.
Tak btw. Jak zrobić żeby cię wrogowie nie widzieli jak jest się w krzakach jak to jest w grze far cry?
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 14:06 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zmień drzewa na "TreesMod3" to poprawisz FPS
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 422228.zip
I dodaj do paczki by nikt nie musiał dodatkowo pobierać.
Ja właśnie zmieniam w Eliminatorze.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 422228.zip
I dodaj do paczki by nikt nie musiał dodatkowo pobierać.
Ja właśnie zmieniam w Eliminatorze.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 13:36 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
a nie będe musiał zmieniać każdego drzewa na te nowe czy się same zamienią ?
BTW: dam jeszcze jednego patcha który poprawi i rozbuduje moda i dam tego moda do paczki
BTW: dam jeszcze jednego patcha który poprawi i rozbuduje moda i dam tego moda do paczki
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 15:25 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
ZigHor pisze:z przykrością stwierdzam, że każde drzewo będziesz musiał zastąpić "Postal 2: SpeedTree™ Technology - Rycho3D version (trees from 'RPTreeMaker')"
To całkiem inne drzewa nie nadpisują poprzednich wersji.
8=======D
to ja nie wiem czy będzie mi się chciało to robić bo tyle już spędziłem przy stawianiu roślinności
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688