(MOD) Lost Island (Remake)

Rozmowy o Lost Island Remake oraz jego poprzedniku Lost Island

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

20 gru 2013, 17:31

Bartosz, możesz dodać plik z modem na inny serwer, ponieważ ten z gamefrontu w ogóle nie chcę mi się pobrać.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

20 gru 2013, 18:31

chciałem dać jako załacznik ale jakoś nie chciało się przesłać :/

EDIT:zobacz czy z tego serwera możesz https://speedy.sh/QjfRZ/LIRemake.rar

EDIT2: tu macie screeny z moda :)

https://imageshack.com/a/img12/1451/zusw.png
https://imageshack.com/a/img812/3133/1be3.png
https://imageshack.com/a/img542/2395/eg4j.png
https://imageshack.com/a/img96/8015/ingz.png
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, 23:01 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 gru 2013, 00:28

Zaskakująco mała paczuszka, a wewnątrz wszystko co trzeba. Nieźle. :) Czy tak dużo wymagań co do innych modów? No, trochę. Ale wszystko dostępne. Co ja mogę radzić. W takich przypadkach twórcy modów dodają używane inne mody do swojego. I gracz pobiera wszystko naraz, bez troski o resztę. A to, czy pytają autorów użytych dodatków, czy nie - to już musisz sam rozsądzić.

Dopiero pobrałem i widzę po skrinach jedno. TreesMod i Lost Island to nierozłączni bracia. Pasują do siebie idealnie. Lost Island na takie drzewa właśnie czekał! :ok:

Co do użytych broni. Wybrałeś ciekawe i nieczęsto używane mody. To może tylko uatrakcyjnić rozgrywkę. Jakoś jestem spokojny o twoją robotę i wierzę, że masz wyczucie, co jest dobre i właściwe. Pogratulować! :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 gru 2013, 08:45

Wygląda to bardzo smakowicie :brawo2:


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 gru 2013, 20:22

Macie patcha do moda ponieważ natkałem się podczas gry na różne błędy itp...
Załączniki
patch1.rar
(13 MiB) Pobrany 111 razy


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 gru 2013, 03:55

Pograłem i mam parę zastrzeżeń. Czy Cranberries pasuje na wstęp do gry? No, nie wiem, wątpię. Co do tej wielości modów potrzebnych. Mnie wystarczyło w ini dodać ścieżki do folderu z modami i gotowe. Ale kto musiał te mody specjalnie pobierać, to jednak szczęśliwy nie był. Powinieneś chociaż podać linki do nich, by nie tracić czasu na szukanie. I jakoś tych broni dostrzec specjalnie nie mogłem, więc po co te mody?

Jaka gra? Strasznie ciężko. 4 FPS już na starcie? To jakiś żart. Przejść nie można, bo mapa zanika i tylko widać zarys jakiejś sylwetki. Znam ten błąd i jest, jak pamiętam, spowodowany błędami z terrain. Albo brak rebuildu, albo gdzieś nie usunąłeś i nachodzi na mapę gdzie nie trzeba. Trzecia mapa się nie wczytuje wcale. Przydałoby się wrócić normalne kody, bo te kombinacje z innymi nazwami nie zachwycają. Znaczy, niech będą nowe kody, ale też i standardowe, np, obok Spooky także normalny IfeelFree. Mogę to zrobić, jakby co. Fajne te małpki, bardzo pasują - tajne laboratoria na wyspie (ale gołębie już nie bardzo). Jak przejść dalej, sprawić, by czołgi się rozjechały na tej mapie z małpami właśnie?

Map jest dużo, w moda rzadko gram, tak więc nie wiem do końca, co dodałeś albo zmieniłeś. Toteż po prostu oceniam, co spostrzegłem lub pamiętam, by opisać. Fajne i częste teksty i komentarze Kolesia, to mi się podoba. Drzew i kaktusów miejscami nakićkałeś do przesady, to psuje efekt. Przydałoby się też staranniejsze dobranie roślinności Trees względem standardowej. A już te drzewa czy wieże na szczytach gór bezwzględnie wyp... Dziecinada. Czy agresja/ilość wrogów czasem nie jest zbyt duża? Usuń wszystkie ślady segregacji rasowej, także te w formie tekstów Kolesia. Taki "odlani z jednej sztancy", czy "wszyscy wyglądają tak samo" w tym modzie jednoznacznie wskazuje na ślady niezdrowych relacji rasowych twórców dzieła, które przerabiasz. Likwidacja tunelu, o którym pisaliśmy, poprawiła mapę, choć budynki bardziej by tam pasowało - ale i tak jest dobrze. Mapa z mostem i wodospadem była wyświetlana w widoku filmu, znaczy wąski pasek zamiast pełnego ekranu. Fajne budynki, ale nie wiem, czy jakieś są twoje, czy wszystkie stare. Te skrzyżowania ulic, gdzie asfalt nie schodzi się, tylko rozdziela je chodnik warto usunąć, bo wygląda to irracjonalnie.

Recka sprzed patcha, więc nie wiem, co on poprawia. Nie mam teraz czasu sprawdzać, co zmieniłeś. Mam nadzieję, że moje słowa na coś się przydadzą i tak.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 gru 2013, 12:57

Tiquill pisze: Jak przejść dalej, sprawić, by czołgi się rozjechały na tej mapie z małpami właśnie?
przed wejściem do tej bazy gdzie jest dalsza droga zawalona czołgami skreć w prawo i jest tam za tym dużym czołgiem przejście
Tiquill pisze:mapa zanika i tylko widać zarys jakiejś sylwetki. Znam ten błąd i jest, jak pamiętam, spowodowany błędami z terrain. Albo brak rebuildu, albo gdzieś nie usunąłeś i nachodzi na mapę gdzie nie trzeba
tu to nie mam pojęcia co się mogło stać. Moda sam testowałem 3 razy i nie miałem takiego błędu jaki napisałeś
Tiquill pisze:4 FPS już na starcie? To jakiś żart.
a zamieniłeś plik postal2game.u ?

Tak btw. Jak zrobić żeby cię wrogowie nie widzieli jak jest się w krzakach jak to jest w grze far cry?
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 14:06 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2013, 10:30

Zmień drzewa na "TreesMod3" to poprawisz FPS
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 422228.zip
I dodaj do paczki by nikt nie musiał dodatkowo pobierać.
Ja właśnie zmieniam w Eliminatorze. ;)
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 13:36 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 gru 2013, 15:23

a nie będe musiał zmieniać każdego drzewa na te nowe czy się same zamienią ?

BTW: dam jeszcze jednego patcha który poprawi i rozbuduje moda i dam tego moda do paczki
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 15:25 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

27 gru 2013, 15:51

z przykrością stwierdzam, że każde drzewo będziesz musiał zastąpić "Postal 2: SpeedTree™ Technology - Rycho3D version (trees from 'RPTreeMaker')"


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2013, 16:19

ZigHor pisze:z przykrością stwierdzam, że każde drzewo będziesz musiał zastąpić "Postal 2: SpeedTree™ Technology - Rycho3D version (trees from 'RPTreeMaker')"
xD
To całkiem inne drzewa nie nadpisują poprzednich wersji.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 gru 2013, 17:02

to ja nie wiem czy będzie mi się chciało to robić bo tyle już spędziłem przy stawianiu roślinności :/


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

27 gru 2013, 17:54

może i to dużo pracy, lecz z modyfikacji Rycha widoki będą 2x ciekawsze/ładniejsze więc praca ta nie pójdzie na marne czyli opłaca się bankowo xD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2013, 18:00

ZigHor pisze:2x ciekawsze/ładniejsze
Nie koniecznie :D ale 80% mniej pamięciożerne.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

27 gru 2013, 18:22

to może "bardziej zróżnicowane" :D


ODPOWIEDZ