[MOD] MK23 Pistol Weapon

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 sty 2015, 18:09

Wszystko jest w osobnych paczkach, no to chyba nie byłoby powodu, dla którego miałoby nie działać. Chociaż w P2C nie widzę opcji do załadowania własnej mapy (jest jakaś opcja zablokowana, dopóki się nie przejdzie przynajmniej 5 dni, może to to), ale dałem sobie z tym radę w dość prosty sposób – skopiowałem mapę na pulpit, a później „upuściłem” na ikonkę Postala.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sty 2015, 18:19

Pangia pisze: ale dałem sobie z tym radę w dość prosty sposób – skopiowałem mapę na pulpit, a później „upuściłem” na ikonkę Postala.
To tak samo jak byś klikną "otwórz za pomocą"


8=======D
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 sty 2015, 19:19

Ano też można było, ale tak to nie musiałem przeklikiwać się przez wszystkie menu po kolei.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 wrz 2017, 23:05

Chcę zrobić replacer dla tego pistoletu, żeby podmieniał broń u NPC'ów.
Anyone can help? :D

Mutator od klasy P2GameMod:

Kod: Zaznacz cały

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ModifyNPC
// Called by PersonController/AnimalController after adding default inventory.
// Use this function to alter any aspect of the NPC you like.
// At this point the pawn's head and body are set, so we can change their skins
// now!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function ModifyNPC(Pawn Other)
{
	local Inventory Invt;
	local P2Weapon mk23weap;
	
	Super.ModifyNPC(Other);
	
	Invt = P2MocapPawn(Other).FindInventoryType(class'PistolWeapon');
	if(Invt == class'PistolWeapon' || Invt != None)
	{
		P2MocapPawn(Other).DeleteInventory(Invt);
		//P2MocapPawn(Other).GiveWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon");	// Does not working. But why?
		//P2MocapPawn(Other).AddInventory(Invt(mk23));
		//GiveMKWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon", Other);
		
		mk23weap = Spawn(Class'MKPistolWeapon');
		mk23weap.GiveTo(Other);
	}
}
Wszystko się poprawnie kompiluje, ale działanie mutatora kończy się na zabraniu zwykłego pistoletu pomarańczowym obrońcom RWS'u. To teraz tylko dać im nową broń, tylko ani to:

Kod: Zaznacz cały

P2MocapPawn(Other).GiveWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon");
nie działa,

ani to:

Kod: Zaznacz cały

		mk23weap = Spawn(Class'MKPistolWeapon');
		mk23weap.GiveTo(Other);
Ma ktoś jakiś pomysł?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 wrz 2017, 08:31

Kod: Zaznacz cały

CreateInventoryByClass(class'PistolWeapon');


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 wrz 2017, 15:52

git gut :ok:
Załączniki
Shot00001mk.jpg
Shot00001mk.jpg (258.98 KiB) Przejrzano 1294 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 wrz 2017, 17:44

Avaiable now on Steam Workshop!
What's new?
Better ez test map and shoot sound glitch fixed

Enjoy! (lajkować żeby 5 gwiazdek było :'D <3 )
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1132326291
Załączniki
Shot00000mk.jpg
Shot00000mk.jpg (238.53 KiB) Przejrzano 1284 razy


ODPOWIEDZ