MaxOwn - rozmówki

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

08 wrz 2018, 22:45

seebeek17 pisze:Piroziom, zablokuj możliwość pójścia na stronę przeciwnika i zrób nawalanie się naprzeciw z domków. :lol:
To przeczy zasadzie grania w Snatcha, bowiem chodzi o przechwycenie "flagi" czyli wejście na teren przeciwnika. Co innego Deathmatch i TeamDeathmatch- mogę zrobić i do snatcha i do trybu
DM. Nad mapką będę jeszcze dzisiaj myślał. Jutro pewnie też, możliwe że zdążę do najbliższej gry.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

10 wrz 2018, 18:57

Super, ale kiedy jakieś mapki na single? ;>


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

10 wrz 2018, 21:31

Pan Szatan pisze:Super, ale kiedy jakieś mapki na single? ;>
Wpierw wypadałoby ukończyć postalsajtową mapkę, która cały czas leży u mnie i czeka na biurku na powrót weny twórczej i większej ilości czasu :|

Podstawowym problemem tworzenia mapek na singla jest fakt że wymagają znacznie większego zaangażowania niż "szybka" mapka do multi. Cały czas próbuję się jakoś ogarnąć ale z powodu ilości obowiązków nie ukrywam że jest ciężko.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, 21:48 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

10 wrz 2018, 21:49

Mapki na single mają dość słaby odbiór z jakiegoś powodu. Na multi robisz mapkę i możesz na niej grać i grać, a single raz/dwa ukończysz i usuwasz ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 wrz 2018, 15:58

Piroziom pisze:Najwyższy czas wrzucić coś do Snatcha żeby pogodzić może nie wszystkich ale przynajmniej większość.
Goooood! :ok:
Piroziom pisze:Aktualnie pracuję nad mini- snatchem będą dwa budynki umieszczone na słupie w niedużej odległości.
Co to? :bolek: Ależ ty masz dziwaczną wyobraźnię. xD Może być fajna! Oby tylko właśnie nie za prosta. Tak frontalny atak też nie bardzo. Jakiś tunel, krata, stoi nad kratą i pilnuje czy tam ktoś nie biegnie...

A te domki postaw może więcej, już tylko dla ozdoby, taka wioska smerfów mi się z tym skojarzyła. :):
seebeek17 pisze:Pojedynek snajperski będzie a potem ogień ogień
W snatchu? Mmm, gdzie tu zabawa?

Pan Szatan pisze:Super, ale kiedy jakieś mapki na single? ;>
Sam zrób? :D
Dev4ever pisze:Mapki na single mają dość słaby odbiór z jakiegoś powodu. Na multi robisz mapkę i możesz na niej grać i grać, a single raz/dwa ukończysz i
...i zapominasz. Brak interakcji z żywym graczem, czy choćby z botem - to krótki okres życia singlowych mapek. Po skończonej misji - jakoś się nie chce wracać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 wrz 2018, 18:06

Tiquill pisze:W snatchu? Mmm, gdzie tu zabawa?
W DM było by spoko takie coś.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 wrz 2018, 18:17

seebeek17 pisze:W DM było by spoko takie coś.
Owszem. A nawet w TeamDM można by spróbować. Tylko pamiętaj, serwery wywalają gracza z gry za kampienie. Podglądany przez snajpiera widzi to - rozbłyskiem światła. Więc - też może go zdjąć. Teoretycznie może i fajne, ale w praktyce...


Choć jakby ciekawa mapa do tego... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

11 wrz 2018, 21:21

Dev4ever pisze:Mapki na single mają dość słaby odbiór z jakiegoś powodu. Na multi robisz mapkę i możesz na niej grać i grać, a single raz/dwa ukończysz i usuwasz ;)
Grając na multi zapamiętujesz lokalizację niezbędnych przedmiotów, szukasz zasadzek, badasz ścieżki którymi najlepiej jest się poruszać. W singlu nie musisz tego robić jeżeli się nie wyłożysz po drodze bądź mapa nie jest odpowiednio trudna.
Na multi każda rozgrywka jest inna, nie jest powtarzalna ani oskryptowana z góry, dlatego każda mapa nawet z pozoru drewniana przyciąga na dłużej :)
Pan Szatan pisze:Super, ale kiedy jakieś mapki na single? ;>
Znając Pira chyba nigdy bo w zasadzie mapy na single nie wydał od paru lat i chyba prędko się to nie zmieni xD


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

12 wrz 2018, 04:06

Radzik pisze:Grając na multi zapamiętujesz lokalizację niezbędnych przedmiotów, szukasz zasadzek, badasz ścieżki którymi najlepiej jest się poruszać. W singlu nie musisz tego robić jeżeli się nie wyłożysz po drodze bądź mapa nie jest odpowiednio trudna.
Na multi każda rozgrywka jest inna, nie jest powtarzalna ani oskryptowana z góry, dlatego każda mapa nawet z pozoru drewniana przyciąga na dłużej
Taka prawda. W dzisiejszych czasach albo się robi grę multi albo grę z pół otwartym albo otwartym światem. Robienie czegoś w stylu 'zagraj raz i zapomnij' średnio się opłaca samym twórcom gier, bo Hype bardzo szybko przemija przez co dochody okazują się mniejsze. Trochę podobnie to wygląda w przypadku modów i custom mapek.


Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

12 wrz 2018, 20:57

Dev4ever pisze:Taka prawda. W dzisiejszych czasach albo się robi grę multi albo grę z pół otwartym albo otwartym światem.
Chyba że przerobisz Psotala na grę zręcznościową, gdzie uciekasz przed moverem z gorącej, podpalającej lawy unoszącej się coraz wyżej i szybciej a ty zapier* do góry po coraz to mniejszych piętrach i nowych zagrożeniach u góry koniecznie w rytm gry Icytower. Tak, (jeszcze) niezrealizowana wyobraźnia Pirozioma :D :lol:


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

16 wrz 2018, 03:41

A oto i test mapki na snacha gdyby kto jeszcze nie grał.
Oczywiście mapka będzie upiększana. :)
[youtube][/youtube]


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ