Jako że coś za długo siedzę przy edku ciągle próbując skręcać kolejne mapy, będę wrzucał te do multi tutaj
1. ShotAndDead
Bijemy się w jakimś pomieszczeniu z otwartą górą. Widać żółte niebo. Z nieba co jakiś czas w przypadkowe miejsca sypią się granaty/ rakiety/ koktajle mołotowa, krowie łby i rakietki WMD, więc uważaj aby nie zginąć zarówno od kul przeciwnika jak i tego co spada z nieba.
Tryb DM i TDM, także z botami Bronie jak wiadomo trzeba poszukać, pojawiają się co jakiś czas. Screen:
Mapy do P2 multi by Piroziom
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Taaa, to co piromaniacy lubią najbardziej. Trzeba by to przetestować w praktyce. I chyba będzie do tego okazja.Piroziom pisze:Z nieba co jakiś czas w przypadkowe miejsca sypią się granaty/ rakiety/ koktajle mołotowa, krowie łby i rakietki WMD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No to można już oberwać czymś z góry zajęty walką. Mapa jest na serwerze, wystarczy zagłosować na nią, wybierając ją z rotacji map. To przełomowa chwila - pierwsza nasza robota na naszym serwerze.
Dodam też inne mapy ludzi z PSI. Zapodam info tutaj: https://forum.postalsite.info/t ... vt3207.html
Dodam też inne mapy ludzi z PSI. Zapodam info tutaj: https://forum.postalsite.info/t ... vt3207.html
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Kolejna z moich mapek - Crazy geometry.
Nazwa trochę dziwna, myślałem nad inną, ale taka została.
Wieże ze schodami, poziomami wewnątrz i na zewnątrz, puste w środku, wydrążone sześciany, stożki jako platformy i trochę innych kształtów, pod spodem... jezioro lawy
Mapka do gry z botami też się nadaje, ale generalnie tylko w trybie deadmatch, nie sprawdzałem trybu team, ale prawdopodobnie będą wpadały do lawy, lepiej ustawić na ilość powyżej 7, bo mapka trochę obszerna.
[youtube][/youtube]
Nazwa trochę dziwna, myślałem nad inną, ale taka została.
Wieże ze schodami, poziomami wewnątrz i na zewnątrz, puste w środku, wydrążone sześciany, stożki jako platformy i trochę innych kształtów, pod spodem... jezioro lawy
Mapka do gry z botami też się nadaje, ale generalnie tylko w trybie deadmatch, nie sprawdzałem trybu team, ale prawdopodobnie będą wpadały do lawy, lepiej ustawić na ilość powyżej 7, bo mapka trochę obszerna.
[youtube][/youtube]
- Załączniki
-
- mpDGT-CrazyGeometry.rar
- (1.02 MiB) Pobrany 513 razy
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 00:25 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dużo biegania, mało strzelania. Po zaliczeniu zgonu znów musisz biec i szukać przeciwnika. Daje znać o sobie przyzwyczajenie singlowca, czyli zwiedzanie, kiedy w multi chodzi o szybkie dopadnięcie wroga. Takie jest moje zdanie.
Dodałem na nasz nowy serwer 176.9.72.187:7777, każdy może ją przetestować w praniu. Tymczasem czekam na mapy mniej rozwlekłe.
Dodałem na nasz nowy serwer 176.9.72.187:7777, każdy może ją przetestować w praniu. Tymczasem czekam na mapy mniej rozwlekłe.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Jak wcześniej zaznaczyłem mapka jest obszerna i praktycznie nie do grania z 4 botami, bo sporo się naszukasz, jeżeli jest taka możliwość 14 botów to gra byłaby super, to samo z graczami, w info wyświetla się optymalna ilość graczy na 7-12. Jakby na serwa wbiło mnóstwo graczy to myślę że mapa cieszyłaby się uznaniem.
Grałem z 8 botami i grało się fajnie. Tylko IQ broń boże na 80, ja grałem na 60 a i tak trzeba było się nastrzelać.
PS. to się liczy jako post pod postem??
Grałem z 8 botami i grało się fajnie. Tylko IQ broń boże na 80, ja grałem na 60 a i tak trzeba było się nastrzelać.
PS. to się liczy jako post pod postem??
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Której życzę. Tobie, mapie i naszemu serwerowi.Piroziom pisze:optymalna ilość graczy na 7-12
A gdzie masz post pod postem?Piroziom pisze:PS. to się liczy jako post pod postem??
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To przez ideę tamtej chwili. Tak to jest gdy późno w nocy buszuję na forum
Chodziło mi wtedy o to że lepiej mogłem dołączać do poprzedniego posta nad Twoim.
Mniejsza z tym
Czas na kolejną mpkę. Poprzednia była za duża? OK.
mpDGT-Crazy Geometry 2
Niewielka mapka, znowu z różnymi dziwnymi kanciastymi powierzchniami, można grać także z botami, najlepiej w trybie DM, grab ( tak, worki też dodałem ) TDM to raczej wątpię że boty będą przeskakiwać na platformach. Gra dla 3- 7 osób, więcej to raczej zbyt dużo
Chodziło mi wtedy o to że lepiej mogłem dołączać do poprzedniego posta nad Twoim.
Mniejsza z tym
Czas na kolejną mpkę. Poprzednia była za duża? OK.
mpDGT-Crazy Geometry 2
Niewielka mapka, znowu z różnymi dziwnymi kanciastymi powierzchniami, można grać także z botami, najlepiej w trybie DM, grab ( tak, worki też dodałem ) TDM to raczej wątpię że boty będą przeskakiwać na platformach. Gra dla 3- 7 osób, więcej to raczej zbyt dużo
- Załączniki
-
- mpDGT-CrazyGeometry2.rar
- (317.99 KiB) Pobrany 552 razy
Piro is back
Kolejna mapka:
mpDGT-CaveSmall
Czyli wydrążona jaskinia, z małym wodospadem, na środku której taka sobie chatka ustawiona na filarze. Pod filarem i dookoła skrzynie i kontenery. Jest tam kilka kryjówek, dlatego nie nakręciłem filmiku, wyszukacie je sami Mapka do grania z botami, także w trybie grab. Myślę że tryb TDM też powinien być OK. Optymalna liczba graczy: 4- 10
mpDGT-CaveSmall
Czyli wydrążona jaskinia, z małym wodospadem, na środku której taka sobie chatka ustawiona na filarze. Pod filarem i dookoła skrzynie i kontenery. Jest tam kilka kryjówek, dlatego nie nakręciłem filmiku, wyszukacie je sami Mapka do grania z botami, także w trybie grab. Myślę że tryb TDM też powinien być OK. Optymalna liczba graczy: 4- 10
- Załączniki
-
- mpDGT-CaveSmall.rar
- (268.09 KiB) Pobrany 551 razy
Piro is back
Przyjemne mapki Crazy Geometry 1 i 2 przywodzą mi na myśl moje pierwsze mapki do multiplayer-a Quake I. I co z tego, że nie były piękne, skoro grało się na nich po prostu genialnie, a i śmiechu było co nie miara z powodu przypadkowych zgonów. To były czasy - za oknem burza, nie dało się iść pokopać kuli albo na rower, więc bawiło się w QuARK-u, aż się łezka w oku kręci
A wracając - serio podobają mi się Twoje mapy. Proste, przyjemne i grywalne aż do bólu - więc (do innych mapmaker-ów amatorów) nie bójcie się, że Wasza mapa nie przebija Shangri-La z UT3 - ważne, że fajnie się na niej gra.
A wracając - serio podobają mi się Twoje mapy. Proste, przyjemne i grywalne aż do bólu - więc (do innych mapmaker-ów amatorów) nie bójcie się, że Wasza mapa nie przebija Shangri-La z UT3 - ważne, że fajnie się na niej gra.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fajna mapka, ta CaveSmall. Prosta i w sam raz do rozróby, więcej takich. Nie wypowiadałem się o CrazyGeometry2, bo - bo mnie denerwuje. Obie są na serwerze, można pocinać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dzięki Lothar, Tiquill
-----
Zrobiłem w końcu arenę do Shot_and_dead, ale nie mam pewności czy będzie działała. W info o Arene jest m. in. o tym żeby nie dodawać broni, bo mod będzie je usuwał, z tym że nie wiem co ze spawnerami, na mapie działają i normalnie dodają bronie. Troszkę też wybujała mi wyobraźnia i zrobiłem...gondolę obserwacyjną do obserwowania rywalizacji
-----
Zrobiłem w końcu arenę do Shot_and_dead, ale nie mam pewności czy będzie działała. W info o Arene jest m. in. o tym żeby nie dodawać broni, bo mod będzie je usuwał, z tym że nie wiem co ze spawnerami, na mapie działają i normalnie dodają bronie. Troszkę też wybujała mi wyobraźnia i zrobiłem...gondolę obserwacyjną do obserwowania rywalizacji
- Załączniki
-
- MPA-Shot_and_dead.rar
- (457.48 KiB) Pobrany 625 razy
Piro is back
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Obserwowanie walki z gondoli obserwacyjnej, jest świetne, widzisz zarąbistą rozpierduchę oraz to, jakiego farta mają gracze, gdy niespodzianki spadające z nieba je omijają, bądź niefarta gdy ciągle na Nich trafiają .
Po za tym ogólnie na tej mapce bez względu na to, czy przeznaczone do dm, tdm, czy też areny można sobie na niej urządzić trening snajperski , z innymi broniami również można .
Mam wrażenie, że wspomniane niespodzianki raz spadają tylko na pierwszy respawn w arenie, raz tylko na drugi respawn, może miałem tylko takie wrażenie, ale przez to właśnie często bywało tak, że tak na prawdę nie musiałem nic robić, aby wygrać rundę, a jedynie co to obserwować jak przeciwnikowi stopniowo ucieka hp.
Po za tym ogólnie na tej mapce bez względu na to, czy przeznaczone do dm, tdm, czy też areny można sobie na niej urządzić trening snajperski , z innymi broniami również można .
Mam wrażenie, że wspomniane niespodzianki raz spadają tylko na pierwszy respawn w arenie, raz tylko na drugi respawn, może miałem tylko takie wrażenie, ale przez to właśnie często bywało tak, że tak na prawdę nie musiałem nic robić, aby wygrać rundę, a jedynie co to obserwować jak przeciwnikowi stopniowo ucieka hp.
Na mapie jest 86 różnych spawnerów spawnujacych np. wyrzutnie rakiet, granaty, WMD itp. Każdy z tych spawnerów jest ustawiony z różnym opóźnieniem np. 32, inny ma 57, jeszcze inny 83 itd. Tak więc dosyć trudno dokładnie przewidzieć, gdzie za chwilę coś spadnie . Jeżeli chodzi o spadanie na respawny to bezpośrednio nad nimi nic nie ma, jest jednak kilka całkiem blisko obok. Prawdopodobnie są ustawione na wyższe wartości, dlatego rzadko coś spada na nie (i dobrze). Mam nadzieję że jakoś się gra (czyli respawnuje we właściwym miejscu na arenie) . Cóż, mam nadzieję że znajdę okazję aby się przekonać . Zastanawiam się też czy nie zrobić kolejnej przeróbki , tym razem mapę w wersji Dark fire/ PS. To by dopiero była masakra
Piro is back