Mapy do P2 multi by Piroziom

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2012, 20:36

Piroziom pisze:Troszkę też wybujała mi wyobraźnia i zrobiłem...gondolę obserwacyjną do obserwowania rywalizacji :D
Zajeboza! :headbang: Fajnie to zrobiłeś, barek, barman, zajęcie dla oczekujących jest. :)

Mapka świetna i działa perfekcyjnie na hoście, boty zapierdzielają jak trzeba! :ok: Już jest na serwerze, można ją i tu sprawdzić.
Radzik136 pisze:często bywało tak, że tak na prawdę nie musiałem nic robić, aby wygrać rundę, a jedynie co to obserwować jak przeciwnikowi stopniowo ucieka hp.
Mówisz pewno o botach, te zwykle nie uciekają od ognia. Zresztą, kto się botami przejmuje - żywy sobie poradzi imo. ;)
Piroziom pisze:tym razem mapę w wersji Dark fire/ PS. To by dopiero była masakra :evil:
MPA-Shot_and_dead[DFP]? Nie bardzo, pamiętaj, że arena ma swoje własne bronie, niezależnie od mapy je właśnie daje graczowi na start, i tylko te pozwala użyć. Chyba że użyjemy mutatora zamieniającego startowe bronie. Miałem tak, że obok shotguna były MaDPistol czy SMP z MaDMods...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

18 sie 2012, 22:53

Tiquill pisze:MPA-Shot_and_dead[DFP]? Nie bardzo, pamiętaj, że arena ma swoje własne bronie, niezależnie od mapy je właśnie daje graczowi na start, i tylko te pozwala użyć.
Właściwie nie chodziło mi o MPA, tylko ogólnie mpDGT, czyli DM i TDM
BTW. [DFP] to skrót DarkFire,PS? Bo nie wiedziałem jak zewrzeć 2 skróty w jeden tych 2 wersji na info mapy.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2012, 23:01

Piroziom pisze:BTW. [DFP] to skrót DarkFire,PS? Bo nie wiedziałem jak zewrzeć 2 skróty w jeden tych 2 wersji na info mapy.
Nie widziałem, mapy mp, która ma bronie z obu modów naraz, choć pewno są na jakimś serwerze. A skrót to taka moja propozycja. DFS czyli Dark-Fire-dark-postal-Serega. Chyba dobry. xD
Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 23:02 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

12 wrz 2012, 18:24

No to pora na kolejną mapkę :)
Nazwa: Boxland
Opis: Magazyn z dużą ilością skrzynek, sporo miejsc do ukrycia się. Gra działa z botami i bez botów w TDM, DM i grab.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Załączniki
mpDGT-boxland.rar
(237.75 KiB) Pobrany 205 razy


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 18:31

Jeśli jest tak soczysta, jak wygląda... :)

Piroziom, jutro zmienię Ci kolorek, dobra? Naciesz się dzisiejszym fiolecikiem. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

12 wrz 2012, 18:43

Powinna być smakowita, ale skrzynek nie jedz, bo z drewna ;)
Co do kolorku- spoko, Ty wybierasz, Ty ustawiasz :)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 18:45 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 19:19

Mapka jest na serwerze. Pograłem z botami i biega się po tym znakomicie. :ok: Boty może niezbyt często wchodzą na skrzynki, ale dają radę i gonitwa jest! ;) Może być dynamiczna gra, gdy żywi się na niej zejdą!

Sugeruję w następnej wersji dwie rzeczy dodać:
1. Część skrzynek to propbreakable, które wybuchają, gdy eksploduje przy nich granat lub walniemy w nią granatem. Czyli - nieoznaczone materiały wybuchowe. :diabeł:
2. Jak tu dodasz mniejszą grawitację, to skoki i bieganie będą zaiste dynamiczne. Mapa sama woła o mniejszą grawitację, imho. ;)

Nie, jeszcze żem się nie skorniczył. :P
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

12 wrz 2012, 23:25

Tiquill pisze: Boty może niezbyt często wchodzą na skrzynki, ale dają radę i gonitwa jest!
To dlatego że na skrzynkach patchy nie dałem, po prostu bałem się że gra skończy się na osaczonych botach.
Tiquill pisze: Sugeruję w następnej wersji dwie rzeczy dodać:
1. Część skrzynek to propbreakable, które wybuchają, gdy eksploduje przy nich granat lub walniemy w nią granatem. Czyli - nieoznaczone materiały wybuchowe. :diabeł:
Jak zawsze świetne masz pomysły ;)
Będę musiał rozkminić podklasę BExplodable, bo zauważyłem np. że kiedy w singlu chciałem dać jakiś zupełnie inny Static mesh niż typowy barrel explodable to nie powodował żadnych obrażeń, pomimo ustawiania explosion mag na bardzo dużą wartość.
Tiquill pisze: 2. Jak tu dodasz mniejszą grawitację, to skoki i bieganie będą zaiste dynamiczne.
Mała grawitacja? Hmmm. Może być bardzo ciekawie. :)


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 wrz 2012, 01:37

Piroziom pisze:Będę musiał rozkminić podklasę BExplodable, bo zauważyłem np. że kiedy w singlu chciałem dać jakiś zupełnie inny Static mesh niż typowy barrel explodable to nie powodował żadnych obrażeń, pomimo ustawiania explosion mag na bardzo dużą wartość.
A fakt, mówiłeś o tym. Sprawdziłem, u mnie działa na MP na hoście wszystko, daje obrażenia, jakie ustawiłem. I BarrelExplodable i jego nadklasa KActorExplodable. Pobawiłem się też samym PropBreakable, skoro już mi się pomyliły z KAtorExplodable. Też może być. Dodatkowo przy nim dałem obok Health=70 też DamageThreshold=15. Co to dało? Nic słabszego niż pistolet tego nigdy nie rozwali. A Health=70 dla pistoletu to 4 strzały, by rozwalić. Wada PropBreakable jest taka, że granaty czy rakietki przelatują przez niego, mimo kombinacji z kolizją. No i nie ma obrażeń. Zapodaję tego Propa, tak, dla ciekawostki. A to sama wklejka (przydałby się spojler ;) ), robiona na twojej mapce:

Kod: Zaznacz cały

Begin Map
Begin Actor Class=PropBreakable Name=PropBreakable0
    DamageThreshold=15.000000
    Health=70.000000
    BreakEffectClass=Class'FX.RocketExplosion'
    BrokenStaticMesh=StaticMesh'Timb_mesh.fooo.buttgeiser_timb'
    bNetDirty=True
    DrawType=DT_StaticMesh
    LastRenderTime=7307.042969
    Tag="PropBreakable"
    Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0'
    Region=(Zone=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0',iLeaf=-1)
    PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0'
    Location=(X=-536.000000,Y=32.000000,Z=-504.000000)
    StaticMesh=StaticMesh'Zo_Highland_Meshes.Containers.zo_crate1'
    ColLocation=(X=-536.000000,Y=32.000000,Z=-504.000000)
    bSelected=True
    Name="PropBreakable0"
End Actor
Begin Actor Class=KActorExplodable Name=KActorExplodable0
    BrokenStaticMesh=StaticMesh'Zo_Highland_Meshes.Containers.zo_crate1'
    BurningEmitterClass=Class'FX.RocketExplosion'
    bNetDirty=True
    LastRenderTime=7304.992188
    Tag="KActorExplodable"
    Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0'
    Region=(Zone=ZoneInfo'MyLevel.ZoneInfo0',iLeaf=82,ZoneNumber=1)
    PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0'
    Location=(X=-560.000000,Y=1408.000000,Z=-488.000000)
    StaticMesh=StaticMesh'Timb_mesh.fooo.buttgeiser_timb'
    bLightChanged=True
    ColLocation=(X=-560.000000,Y=1408.000000,Z=-488.000000)
    Begin Object Class=KarmaParams Name=KarmaParams3
        KFriction=0.970000
        Name="KarmaParams3"
    End Object
    KParams=KarmaParams'MyLevel.KarmaParams3'
    bSelected=True
    Name="KActorExplodable0"
End Actor
Begin Actor Class=BarrelExplodable Name=BarrelExplodable0
    BrokenStaticMesh=StaticMesh'Zo_Highland_Meshes.Containers.zo_crate1'
    BurningEmitterClass=Class'FX.GrenadeExplosion'
    bNetDirty=True
    LastRenderTime=7308.104980
    Tag="BarrelExplodable"
    Level=LevelInfo'MyLevel.LevelInfo0'
    Region=(Zone=ZoneInfo'MyLevel.ZoneInfo0',iLeaf=3,ZoneNumber=1)
    PhysicsVolume=DefaultPhysicsVolume'MyLevel.DefaultPhysicsVolume0'
    Location=(X=680.000000,Y=720.000000,Z=-448.000000)
    StaticMesh=StaticMesh'Zo_Highland_Meshes.Containers.zo_crate1'
    bLightChanged=True
    ColLocation=(X=680.000000,Y=720.000000,Z=-448.000000)
    Begin Object Class=KarmaParams Name=KarmaParams4
        KFriction=0.900000
        Name="KarmaParams4"
    End Object
    KParams=KarmaParams'MyLevel.KarmaParams4'
    bSelected=True
    Name="BarrelExplodable0"
End Actor
Begin Surface
End Surface
End Map


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

24 wrz 2012, 13:03

Barrel explodable i kActor explodable z tego co wiem to raczej nie respawnuje po eksplozji, a właśnie przydałby się respawn. Co do prop breakable to jest utworzona nowa grupa specjalnie do multi- PropBreakableMP, wszystko wywala ładnie chociaż czasem nie daje obrażeń- i co najważniejsze respawnuje. PropBreakableMP jest zawarty albo w pliku STPEextras albo w pliku extrastoo.
Tiquill pisze:Wada PropBreakable jest taka, że granaty czy rakietki przelatują przez niego, mimo kombinacji z kolizją.
W tym właśnie problem, PropBreakableMP też go posiada.
Na mapce poniżej dodałem właśnie kilka PropBreakableMP

Tymczasem pora na kolejną mapkę- Fall War.
Startujemy na samej górze wysoko ponad mapką, na której się bijemy. Spadając przelatujemy przez obszar z pickupami. Należy je zbierać, gdyż jest to jedyna szansa na zdobycie porządnej broni ( na dole tylko łopaty :D ).
Obrazek
Dolna część mapki to obszar na którym się bijemy. Na dolnej części nie ma żadnych pickupów z wyjątkiem łopat. Możemy jednak zbierać bronie i health pickupy po zabiciu przeciwnika. Trochę jak survival, bo nie ma tam żadnych health pickupów więc tłuczemy się do śmierci :diabeł:

Obrazek

Obrazek

Kiedy zginiemy znowu spadamy przez ten sam obszar z pickupami i możemy po raz kolejny się uzbroić :D
Mapka działa także z botami.
Załączniki
mpDGT-FallWar.rar
(146.51 KiB) Pobrany 184 razy


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2012, 01:23

Piroziom pisze:Barrel explodable i kActor explodable z tego co wiem to raczej nie respawnuje po eksplozji, a właśnie przydałby się respawn
No nie bardzo to widzę. Skoro to ta sama mapa i skrzynię ktoś rozwalił, to nierealne byłoby, by znowu cała wróciła podczas tej samej rozgrywki.
Byłoby fajnie, wymyślić jakoś rotację i - przypadkowe zawsze skrzynie wybuchają. Żeby żaden gracz nie zapamiętał, która wybucha. :idea:
Piroziom pisze:nowa grupa specjalnie do multi- PropBreakableMP, wszystko wywala ładnie chociaż czasem nie daje obrażeń- i co najważniejsze respawnuje. PropBreakableMP jest zawarty albo w pliku STPEextras albo w pliku extrastoo.
W STPExtras, całkiem o tym zapomniałem.

A sama Fall War z opisu zapowiada się świrowato! :D Czegoś takiego nie widziałem. Pobieram! :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2012, 23:09

Mapka na serwerze!

Pograłem sobie i przyznam, że te spadanie trochę niewygodne jest, bo trudno coś złapać wtedy. Za wolno poruszamy się na boki. Może gdyby pobawić się z przyciąganiem i zwiększyć je z boków. Może gracz poruszałby się szybciej na bok właśnie. Ale to tylko moje zdanie. ;)

Poza tym - sieka jak trzeba! :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

26 wrz 2012, 12:29

Tiquill pisze: Pograłem sobie i przyznam, że te spadanie trochę niewygodne jest, bo trudno coś złapać wtedy. Za wolno poruszamy się na boki.
Właśnie o to chodzi. Trzeba patrzeć pod siebie i tam upatrzyć broń po czym z możliwą dokładnością na nią wpaść.
Kluczowa jest tutaj trudność w zdobyciu broni- gdyby każdy mógł szybciej chodzić na boki to każdy byłby uzbrojony po zęby, a nie o to chodzi. Skupiasz się na jednej broni wysoko nad nią żeby ją zdobyć, a kiedy zdobędziesz to patrzysz za kolejną która jest pod Tobą(są też fastfoody po 4 jeden nad drugim) Dzięki temu raz gracze mają szczęście dostać za jednym razem np. napalm, strzelbę, machinegun i fast foody, zaś innym razem tylko shotguny.
To też swoiste urozmaicenie gry, gdzie sporo zależy od zręczności i łudu szczęścia :)


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 wrz 2012, 16:12

Dobrze rozumiem, dobre rzeczy ale nie tak łatwo. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

15 gru 2012, 02:36

No więc tak- mikołaj spóźnił się, ale mimo niesamowitych korków w Rosji- dotarł xD
Teraz do rzeczy. Świąteczne? Proszę bardzo.
Shot_and_dead-chrismas- Jak na filmiku- nutka w świątecznym klimaciku. Myślę że dobry DM, z TDM już pewnie będzie gorzej.

[youtube]www.youtube.com/watch?v=qQP5vQCGAQk[/youtube]

Estates-winter- śnieżek pada, a tu rozróba :D
Jako że większa to na TDM już starcza. Plus grab, jeżeli komuś TDM/DM nie odpowiada :)
Tekstury- nie do końca wymienione, bo czasu nie starczyło, sami oceńcie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Załączniki
WinterMaps.rar
(4.75 MiB) Pobrany 198 razy
Ostatnio zmieniony 15 gru 2012, 02:37 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ