(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 00:41

Witam.Robię od jakiegoś czasu krótki mappack pt:"Hospital Of Fear".
Opis:zaczynamy w tzw.pokoju lekarskim gdzie głównym zadaniem będzie trzeba się wydostać cało z tego szpitala,chodząc po różnych pomieszczeniach,pokojach,dachu itd...

Edit: Fabuła- W Hospital Of Fear lekarze przeprowadzali różne eksperymenty na zwierzętach. Nagle jeden z doktorów przez czysty przypadek rozlał na pacjenta substancje chemiczną z kwasem. wywołało to natychmiastowe zamienienie go w zombie, po czym zarażał kolejnych ludzi i tylko nieliczne osoby zostały przy życiu. Nasz główny bohater "Koleś" budzi się w tym szpitalu nieświadom zagrożenia, jakie czycha na niego za każdym rogiem. nie wie skąd się pojawiła zaraza ale wie jedno: Jeśli chce przeżyć to musi jak najszybciej się z tego szpitala ewakuować i znaleźć sposób na wydostanie się z tego szaleństwa. Czy uda mu się uciec? To już zależy tylko od gracza...

Wymagania do działania zbioru map: STP, AW oraz AWP.

Link tutaj
Ostatnio zmieniony 09 paź 2016, 01:24 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 10 razy.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 10:04

nie buduj szpitalu strachu, jak byśmy chcieli to włączamy w ED'zie Happyhill


poza tym dawaj screeny w formacie jpg bo szybciej się łądują
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:06 przez Darnok15, łącznie zmieniany 1 raz.


Knurr

15 sty 2011, 10:04

Taki mapper a zdjęcia w Obrazek nie umie wstawiać xD

Zapowiada się ciekawie. Nutka strachu + ciekawe użycie zapałek (naprawdę znalazłeś to w demie Adrenalin? W ogóle odpaliłeś to demo?)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:05 przez Knurr, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 10:05

Ale ten będzie dłuższy i większy

Edit:Bronie będą pochodziły tylko z AWPmoda
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:08 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Heret
Seryjny zabójca
Posty: 270
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:01
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

15 sty 2011, 10:06

Ciekawie się zapowiada. Widać, że chcesz dopracować mapę, a nie zrobić tylko puste pomieszczenia. Na ostatnim screenie widać zombie, ale trochę takiego - niedorobionego. Czy to jest specjalnie, czy robisz nową postać i nie dodałeś jeszcze dobrze tekstur?


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 10:08

popraw tą ścianę na ostatnim screenie, dodaj jakieś pickupy broni z awpmod'a i więcej meschów w tym korytarzu do cholery jasnej xD
Obrazek sory chodziło mi o tą czerwoną ścianę co u niej taka dziura jest
Heret pisze:Ciekawie się zapowiada. Widać, że chcesz dopracować mapę, a nie zrobić tylko puste pomieszczenia. Na ostatnim screenie widać zombie, ale trochę takiego - niedorobionego. Czy to jest specjalnie, czy robisz nową postać i nie dodałeś jeszcze dobrze tekstur?

chyba raczej specialnie
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:26 przez Darnok15, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 10:09

Już się robi

Edit:dałem więcej meshów,oraz pickupy broni
https://img227.imageshack.us/i/szpital5.jpg/
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:23 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 10:12

daj tam po drodze jakieś troszkę mniejsze łóżka

daj więcej dużo więcej meschów w całym szpitalu patrz ile ja na jeden pokój wwaliłem meschów: https://img814.imageshack.us/f/rwsb1.jpg/ https://img257.imageshack.us/f/rwsb2.jpg/
https://img545.imageshack.us/f/rwsb3.jpg/
https://img824.imageshack.us/f/rwsb4.jpg/


ps. jakby panowie nie wiedzieli mi Obrazek nie działa, po prostu jak zrobię to się nie wyświetla :/
Bartosz pisze:Edit:dałem więcej meshów,oraz pickupy broni
https://img227.imageshack.us/i/szpital5.jpg/
a ta ?cegła? skąd się wzięła w szpitalu ?
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 10:30 przez Darnok15, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 10:42

a ta ?cegła? skąd się wzięła w szpitalu ?
Stąd się wzieła,ponieważ robie dziurę w ścianie


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

15 sty 2011, 11:06

Zapowiada się nieźle. No i mod czerpie z innego moda - zapałki które rozświetlają drogę przez ciemność. Nie zapomnij dodać autora Adrenaline w Credits. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 11:58

Spodziewajcie się że za jakiś czas wydam demko


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 sty 2011, 12:39

No, nareszcie coś godnego uwagi. Szpital strachu... Dlaczego więc, jest tak pogodnie, tak SwEeT4śN1333 [celowo pisane pok3monem, by podkreślić słowo Sweet] ? Wiesz czemu horrory zyskują? Ponieważ mają klimat. Więcej ciemności, walające się cegły na podłodze, na ścianach różne rzeczy napisane/malowane czy cokolwiek. Na podłodze papierki...
Wiesz co możesz zrobić?

Otóż:

Wejdź tutaj:
https://pcarena.pl/download/file/1629/Mi ... rRev2.zip/
Ściągnij plugin .ASE
wrzuć plik do katalogu z MS3D.
Odpal
Wejdź na google
Wpisz w googlach: ,,Candle''
Wybierz jakiś dobry obrazek, np. Ten;
https://etc.usf.edu/clipart/20100/20106/ ... 106_lg.gif
Pobierz go, przywróc MS3D.
Daj w górnym lewym oknie, prawy przycisk myszy:
Set background Image, wybierz świecuchę, daj OK
Teraz po prawo klikasz Cylinder, klikasz lewym na obrazku tak by pasowało, następnie dostosowujesz pozostałe okna, aby cylinder nie był za gruby, czy za chudy.
Dorabiasz elementy, także cylindrami, ewentualnie, dajesz Vertex, stawiasz punkty w każdym odcinku obiektu, następnie 'select' zaznaczasz 3 punkty, SHIFT+punkt, i naciskasz F, wtedy utworzy się Face, po skończeniu dajesz Extrude, na Z klikasz 1.0, i Extrude. Wtedy Tools > Smooth edges, i gdzieś tak na 50%. Następnie 'materials', dajesz Add, wybierasz swoją świecę, potem tools > texture coordinate, dajesz 'remap' i zapisujesz wszystko do .ASE. Importujesz przez Engine, w pckge piszesz 'MyLevel', grp zostawiasz bez zmian, name nadajesz jakie chcesz. Nastepnie Add StaticMesh, i masz ładny model świecy, a nie jakieś zapałki O_o. Efekt zapałki, dodajesz na knocie. Potem Decalsy (w UDK), w UE2 są to po prostu Emitery, zasysasz dobrą teksturkę decalsa, np.:
https://cgtextures.com/login.php?&texid= ... 1a75adead7, potem prawy, zapisz
Wbijasz na pixlr.com, potem resize Image, ustawiasz rozmiary dobre 512x512, ew 512x256. Zapisujesz do .BMP, otierasz przez paint, zapisujesz jako mapa bitowa 24-bit. a najlepiej, gdyby było to jednak .DDS, bo przy .BMP stracisz chyba transparent [przezroczystość - alpha/ normal mask itp.] wrzucasz także do MyLvl, stawiasz Emit'a, nastawiasz na tex'a, konfigurujesz, i masz przepiękne decalsy na ścianie... Tworzysz dalej, potem dźwięki, movery, animated texture na Playera (tak jak w AW, gdy dostajesz kręćka-Szpital-wtedy Gary wyskakują) Wystarczy, trochę zarzucić czarnnego kolorku, rozmazanie troszkę, i jest jak normalnie ten... no... yyy.... kurna.... Te horrory... O! Amnesia - Dark Descent. Tyle! Chcesz jeszcze VideoTut'a? A może Live Stream? [LiveStream- Transmisja na żywo] [tutaj: na żywo rozmawianie z osobą, pokazywanie po kolei, z możliwymi pytaniami, i wedle życzenia uczonego]
Swoją drogą, nie śmiać się, jak gościa na LiveStream Learn w UDK nauczyłem, i teraz mapki robi z PhysX assetami, własnymi cut-scenami, Całymi algorytmami, a poświęciłem mu tylko 3 godziny nauki na żywo ;) widzicie, ja mam moc :D


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

15 sty 2011, 12:41

zk446 pisze:nie buduj szpitalu strachu, jak byśmy chcieli to włączamy w ED'zie Happyhill
Dobrze, że twórcy map nie mają takiego podejścia jak ty :|
zk446 pisze:ps. jakby panowie nie wiedzieli mi Obrazek nie działa, po prostu jak zrobię to się nie wyświetla :/
Bo pan powinien wiedzieć, że między img'i wstawia się link bezpośredni, a nie link do strony na której obrazek się znajduje

Co do moda. Zgodzę się z zk446. Przydałoby się urozmaicić trochę pomieszczenia. Poza tym, zapowiada się całkiem całkiem ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 sty 2011, 12:49

zk446 pisze:dodaj jakieś pickupy broni z awpmod'a i więcej meschów w tym korytarzu do cholery jasnej xD
Bo ty byś chciał mapę, na której są ludziki, i piła maszynowa, i flaki wylatują, krew się leje... Za dużo powiedzieć sam nie mogę, ale myślę że w tej mapie, nie będzie *proszę* postawione na rozwalaniu ludków, tylko na fajności i ciekawości,


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 13:06

MaKiPL pisze:Bo ty byś chciał mapę, na której są ludziki, i piła maszynowa, i flaki wylatują, krew się leje
ja nie lubię piły maszynowej to moja najgorsza broń, w ogóle nie lubię za bardzo broni co odcinają kończyny wole zwykłe noże i jakieś ostre narzędzia lub tępe (ale nie takie co odcinają kończyny) i pistolety, reszta ssie, a i ładny wybuch lubię zrobić także dynamit wystarczy


ODPOWIEDZ