(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

04 paź 2016, 07:42

Rycho3D pisze:zassałem ;)
O boszee! Nie możliwe Rycho pobrał moda innego niż swojego i w dodatku do AWP :ohnie:
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 08:41 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 paź 2016, 12:24

Bardzo fajne to i klimatyczne, mapki dopieszczone w szczegóły, to lubię.
Na starcie podszedłem do okna, a tam niebieska plama na ziemi :D
Wieczorem zagram ponownie bo zginąłem ;) Mam nadzieję że to jest długie.
Załączniki
Jakieś pole nie pozwoliło mi strzelić i zginąłem.jpg
Jakieś pole nie pozwoliło mi strzelić i zginąłem.jpg (80.89 KiB) Przejrzano 2515 razy
ciężko tam wejść.jpg
ciężko tam wejść.jpg (84.87 KiB) Przejrzano 2515 razy
Zong na start.jpg
Zong na start.jpg (79.57 KiB) Przejrzano 2516 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 paź 2016, 15:12

Rycho3D pisze:Na starcie podszedłem do okna, a tam niebieska plama na ziemi
Jak wrócę do PostED to postaram się coś z tym zrobić, dam jakiś teren lub budynki w oddali ;)
Rycho3D pisze:Wieczorem zagram ponownie bo zginąłem Mam nadzieję że to jest długie.
Nie mi oceniać długość zestawu map, gdyż moje tempo gry jest dość wolne (lubie się rozglądać i wczuwać się w klimat) ale myślę, że jest dłuższe od mapki niespodzianki :)
Rycho3D pisze:ciężko tam wejść.jpg
Obok jednej z lodówek leżą dwa pudła, na które można wskoczyć.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 paź 2016, 22:13

To się powinno nazywać szpital SWAT-ów :D
Mod bardzo mi się podoba, widać że włożyłeś sporo pracy, daję 9/10.
Na dachu wywaliło mi GPF, ale to nie wina moda. Zabrakło mi tam amunicji i musiałem ciąć ich siekierą.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 paź 2016, 21:32

I ja moda w końcu ukończyłem. A więc: strzeż się mojej recenzji. ;) Na start optymistycznie 10/10 i... Jak to będzie się zmieniało? To jest dopiero thriller! xD

1. Na pierwszej mapie kolizje pięknie zrobione, wszystkie zapory z mebli itp nie blokują, można przez nie przejść w te i we wte. Pickupów też tam jest i tyle gdzie trzeba. Gra się fajnie. Nawet to, że po otwarciu drzwi na podwórze trzeba się nieco cofnąć nie przeszkadza. Trudność i ilość przeciwników odpowiednia. Widać, że w to grałeś, że komunikujesz się z graczem podpowiadając mu, co ma robić i podrzucając mu co akurat potrzeba. Tu krzesło, by wejść do ukrytego szybu, tu najodpowiedniejszy pickup, tam co innego... To motywuje, by w to grać. Gra się bardzo miło. +2

2. Przycisk w stołówce. Pierwsza rzecz, która nie zachęca do dalszej gry. Wszędzie wejdę, wszystko sprawdzę i znajdę. Ale tego g... nie widziałem. WMD widzę na szafce, to sobie wezmę. KarmaGunem ustawiam sobie pudła, by tam wejść, strzelam i... plecami włączyłem ten przycisk, przypadkiem! Wisi na pustej ścianie! A nie widać go, zasrańca. Najciemniej pod latarnią, to ten efekt. I wydaje mi się, że to chyba nie tylko mnie zniechęciło do dalszej gry. Jakaś pomoc, szukaj w tym pomieszczeniu itp... -0.5

3. Wewnętrzne podwórze. Bardzo tam amatorsko, rozumiem, sentyment do początków tej mapy kazał utrzymać to bez zmian. Ale te cienkie ściany to już nie da się akceptować, i brak drzwi i futryn. Tutaj wciąż bez zmian, źle. Szybko się to przechodzi, więc tylko: -0.2, do pominięcia.

4. Druga mapa. Wyczerpany z pickupów leczących na tej stołówce, przed dziurą w suficie. Dostałem się tam wyżej i oczekuję pomocy od projektanta poziomu w formie pickupów leczących - nie ma ani jednego, co zawodzi. Dialog z graczem został zwolniony z pracy. A to tuż przed wyjściem na dach, więc trzeba się uzbroić. Wada. Miejsca i akcja zbyt podobna do pierwszej mapy czynią całą grę za długą i zaczyna nudzić. Ogólnie za drugą mapę: -0.5

5. Wyszedłem na dach. Mijam te zombie, ale co dalej. Gęsto od nich coraz bardziej. Gdzie dalej? E, jest miejsce gdzie włączyło się zadanie wybicia... 516 zombie-żołnierzy. Spawnują się w ilościach hurtowych, w dodatku te psy. Nie ma mowy o uczciwej grze. Bez kodów nie da się grać. Dziecięca mania spawnowania na maxa, nie ustrzegłeś się tego. Co ja tak naprawdę dostaję? Przejść tyle całości by na koniec mieć to, co mogę przez cheat Massacre mieć, niemądre to. GodMode i ammo 999 dla SMEGa i jakoś to przetrwam. A byłoby fajnie pokonać takich zombie-żołnierzy w normalnej walce i w normalnej ich ilości. -2

6. Trzeba robić często savegame, bo gra pada po prostu od nadmiaru akcji. W końcu spokojniej. Chodzę, szukam... Zabrakło mi 4 przeciwników by ukończyć grę! Exit. -1

7. To miał być Szpital Strachu. A strachu to tam było tylko trochę na początku. Potem o strachu zupełnie zapomniałeś. Bo chyba nie ambient go budował, co? Nic nie straszy, to tylko kolejne watahy zombie. Szpital Przetrwania to nazwa, która lepiej oddaje treść. Za brak strachu też daję: -1

Ocena końcowa: 7/10 Wyłożyłeś się na dachu. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 paź 2016, 01:41

Tiquill pisze:2. Przycisk w stołówce. Pierwsza rzecz, która nie zachęca do dalszej gry. Wszędzie wejdę, wszystko sprawdzę i znajdę. Ale tego g... nie widziałem. WMD widzę na szafce, to sobie wezmę. KarmaGunem ustawiam sobie pudła, by tam wejść, strzelam i... plecami włączyłem ten przycisk, przypadkiem! Wisi na pustej ścianie! A nie widać go, zasrańca. Najciemniej pod latarnią, to ten efekt. I wydaje mi się, że to chyba nie tylko mnie zniechęciło do dalszej gry. Jakaś pomoc, szukaj w tym pomieszczeniu itp... -0.5
Z tym przyciskiem byłem świadom błędu, dopiero po wypuszczeniu mappacku, więc wolałem poczekać aż zostanie wyłapana większa ilość takich "rekwizytów" i potem je naprawić i wypuścić w jednym patchu.
Tiquill pisze:3. Wewnętrzne podwórze. Bardzo tam amatorsko, rozumiem, sentyment do początków tej mapy kazał utrzymać to bez zmian. Ale te cienkie ściany to już nie da się akceptować, i brak drzwi i futryn. Tutaj wciąż bez zmian, źle. Szybko się to przechodzi, więc tylko: -0.2, do pominięcia.
Zobaczę co da się zrobić :)
Tiquill pisze:4. Druga mapa. Wyczerpany z pickupów leczących na tej stołówce, przed dziurą w suficie. Dostałem się tam wyżej i oczekuję pomocy od projektanta poziomu w formie pickupów leczących - nie ma ani jednego, co zawodzi. Dialog z graczem został zwolniony z pracy. A to tuż przed wyjściem na dach, więc trzeba się uzbroić. Wada. Miejsca i akcja zbyt podobna do pierwszej mapy czynią całą grę za długą i zaczyna nudzić. Ogólnie za drugą mapę: -0.5


Z tą drugą mapą fakt, że jest dość podobna, co do ilości apteczek, to możliwe, że jest za mało. Pewnie wynika to z tego, że gdy testowałem mapy, to grałem na poziomie wzburzonym i czułem że było dla mnie za łatwo więc zmniejszyłem ilość przedmiotów leczących, zamiast zwiększyć poziom trudności ;)
Tiquill pisze:5. Wyszedłem na dach. Mijam te zombie, ale co dalej. Gęsto od nich coraz bardziej. Gdzie dalej? E, jest miejsce gdzie włączyło się zadanie wybicia... 516 zombie-żołnierzy. Spawnują się w ilościach hurtowych, w dodatku te psy. Nie ma mowy o uczciwej grze. Bez kodów nie da się grać. Dziecięca mania spawnowania na maxa, nie ustrzegłeś się tego. Co ja tak naprawdę dostaję? Przejść tyle całości by na koniec mieć to, co mogę przez cheat Massacre mieć, niemądre to. GodMode i ammo 999 dla SMEGa i jakoś to przetrwam. A byłoby fajnie pokonać takich zombie-żołnierzy w normalnej walce i w normalnej ich ilości. -2
To dlatego, że olałeś tą hordę zombie, która nie odpuszcza i będzie gonić gracza do samego końca.Po wymordowaniu wszystkich zombie przed wejściem do "areny", dużo łatwiej jest się skupić na zabijaniu zombie-żołnierzy oraz krwiożerczych psów :mgun: Liczba 516 to nie ilość przeciwników a wynik końcowy (wdał mi się błąd i za zabicie jednego przeciwnika dodaje po 5/6 punktów do licznika, zamiast jednego.)
Tiquill pisze:W końcu spokojniej. Chodzę, szukam... Zabrakło mi 4 przeciwników by ukończyć grę! Exit. -1
U mnie wszystko było ok, a testowałem końcówkę z 5 razy :029:
Tiquill pisze:Ocena końcowa: 7/10


Dzięki za ocenę, postaram się naprawić wszelkie wady jak wrócę do PostED :)
Ostatnio zmieniony 06 paź 2016, 01:43 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2016, 02:02

Devir3ment pisze:U mnie wszystko było ok, a testowałem końcówkę z 5 razy :029:
Ja 3 razy. Od tego samego save przed wyjściem na dach.
Devir3ment pisze: Liczba 516 to nie ilość przeciwników a wynik końcowy (wdał mi się błąd i za zabicie jednego przeciwnika dodaje po 5/6 punktów do licznika, zamiast jednego.)
I ten błąd liczby 516 zniechęca bardziej niż sam zalew tych zombie. Jak taką liczbę widzisz na ekranie to naprawdę tracisz wiarę w rozsądek twórcy.

Nie wiem, zrób coś w stylu jakiejś pakamery, poobrywanych i starych drzwi. Gdzie jest dziupla-wylęgarnia-śmierdzielnia zombiaków. Jeśli w nie walę, to wylatuje kolejna setka zombie. I każdy będzie szczęśliwy, łącznie z tobą, że ma ich multum. :P A jeśli nie będę ich prowokował, omijając te drzwi, to zespawnuje się tylko realna liczba zombie-żołnierzy. Choć bij-zabij, nie wiem, jaka to realna liczba. xD A psy tam zupełnie niepotrzebne, wpierdzielają się bez celu i przeszkadzają. Chyba że wrzucisz gdzieś odpowiednie dla nich psie żarcie i będą moimi sprzymierzeńcami. Nawet wiem co im można dać. Ale to już pomoc jakiegoś kodera potrzebna...

Żywią się łbami zombie, które spadną na ziemię po ich odcięciu. Maczeta w rękę, jeden rzut i... Karmimy pieski! :diabeł: To by było fajne.


No i: Więcej strachu w szpitalu strachu, panie brachu. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

07 paź 2016, 04:09

Tiquill pisze:I ten błąd liczby 516 zniechęca bardziej niż sam zalew tych zombie. Jak taką liczbę widzisz na ekranie to naprawdę tracisz wiarę w rozsądek twórcy.
Udało mi się po prawie 2 godzinach grzebania naprawić ten błąd :faja:
Tiquill pisze:No i: Więcej strachu w szpitalu strachu, panie brachu.
O to będzie ciężko dla graczy, którzy w mappack zagrali i przeszli, chyba że dla tych, którzy jeszcze nie grali :)
Tiquill pisze:Nie wiem, zrób coś w stylu jakiejś pakamery, poobrywanych i starych drzwi. Gdzie jest dziupla-wylęgarnia-śmierdzielnia zombiaków. Jeśli w nie walę, to wylatuje kolejna setka zombie. I każdy będzie szczęśliwy, łącznie z tobą, że ma ich multum.
Takie coś by się nadało do ED :D Zmniejszyłem ilość zombie na ostatniej mapie, mniej denerwują ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 paź 2016, 01:08

Patch jest gotowy :) Link do pobrania jest na pierwszej stronie tematu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 paź 2016, 01:32

Pobrałem. :) To nie patch, tylko spatchowana nowa wersja, jak już trzymać się ścisłości. Dziś za późno by zagrać. Ale mógłbyś powiedzieć, co warto szczególnie testować. Bo nie chcę znowu całości przechodzić.

EDIT: Jakiś changelog by się przydał...
Ostatnio zmieniony 09 paź 2016, 01:35 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 paź 2016, 01:51

Zmiany w patchu.

HOF_TheFinalStop:

- Naprawiony problem z licznikiem. Już nie daje po 6 pkt do zabójstw, tylko 1 i zmniejszono ilość przeciwników do zabicia z 512 do 85.
- Nieznacząco zmniejszona została ilość zombie pojawiająca się na dachu.
- Dodane są apteczki na klatce schodowej w celu zbalansowania rozgrywki.
- Pomniejsze poprawki...

HOF_FurtherIntoTheDarkness:

- Parę zmian pod kątem obiektów
- Dodana została fajka w pokoju z wyrwą w suficie w celu zbalansowania rozgrywki.
- Poprawione małe glitche.

cus-Hospital_Of_Fear:

-Panel z guzikiem otwierającym dziedziniec szpitalu jest bardziej widoczny i został dodany drugi obok zepsuty w celu zwrócenia większej uwagi na daną lokację.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

13 lut 2018, 18:41

Zagrałem i prawie ukończyłem, choć na koniec wkradł mi się błąd uniemożliwiający dokończenie, grałem w starszą niespatchowaną wersję i licznik stanął mi na 415/516 żołnierzy, po czym przestało ich spawnować. xD Mogło być to spowodowane użyciem wobec nich WMD, przez co zaczęli sami się wybijać wzajemnie, ale w sumie sam nie wiem. :):
Rozumiem jednak, że po ich wybiciu i tak byłby koniec gry? ;)

W każdym razie powiem tak:
Pierwsze dwie mapy bardzo fajne, choć też się naszukałem trochę tego przełącznika, łatwo się tam zgubić, ale udało się. Wcale nie było trudno, pick-upów leczących aż nadto, zombie to nie są groźni przeciwnicy. Dopiero gdy pojawili się swaci było trudniej.
Potem z kolei na dachu istna masakra, gdyby nie piła spalinowa, SMEG, WMD i obrzyn to chyba bym się zesrał. :D
No i jak wspomniałem nie mogłem ukończyć przez ten brak spawnowania SWATów w końcówce.
Tak więc - dwie mapy trochę za łatwe, trzecia za trudna. :)
Niemniej fajnie się grało i oceniam to na mocne 7/10, być może gdybym grał w spatchowaną wersję to oceniłbym wyżej, ale pobrałem dawno temu i dopiero teraz przechodzę, podobnie jak inne mody. ;)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

13 lut 2018, 20:07

Miło jest wrócić na stare śmieci :) Do rzeczy:
Dzienis pisze:Zagrałem i prawie ukończyłem, choć na koniec wkradł mi się błąd uniemożliwiający dokończenie, grałem w starszą niespatchowaną wersję i licznik stanął mi na 415/516 żołnierzy, po czym przestało ich spawnować.
Najnowsza wersja działa jak ta lala i licznik został naprawiony, pamiętam że w którejś wersji, jeden żołnierz liczył się za 4/5 xD
Dzienis pisze:Rozumiem jednak, że po ich wybiciu i tak byłby koniec gry?
Byłaby krótka cutscenka z "przylatującym" Helikopterem ratunkowym i podsumowanie gry ze statystykami :)
Dzienis pisze:Pierwsze dwie mapy bardzo fajne, choć też się naszukałem trochę tego przełącznika, łatwo się tam zgubić, ale udało się. Wcale nie było trudno, pick-upów leczących aż nadto, zombie to nie są groźni przeciwnicy. Dopiero gdy pojawili się swaci było trudniej.
Pewno gdyby nie to, że dałem na podpuchę obok drugi zepsuty przełącznik, to byłoby jeszcze ciężej się zorientować :P Co do pickupów, to pamiętam, że zmniejszałem ich ilość względem wersji z AWPModem, na jakim poziomie trudności grałeś?
Dzienis pisze:Niemniej fajnie się grało i oceniam to na mocne 7/10, być może gdybym grał w spatchowaną wersję to oceniłbym wyżej, ale pobrałem dawno temu i dopiero teraz przechodzę, podobnie jak inne mody.
Dzięki za reckę, będę wiedział na co zwracać uwagę w przyszłych tego typu mappackach :)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 cze 2018, 18:39

Jako, że miałem ochotę pogrzebać trochę w PostED, to zaktualizowałem mappack :) Poprawiłem parę błędów, pozmieniałem trochę układ przechodzenia pierwszej mapy, zmieniłem/dodałem kilka obiektów otoczenia, rozlokowałem inaczej pickupy broni, amunicji i apteczek, dodałem widoczny teren po wyjrzeniu przez okna. Sam gameplay jest teraz bardziej przejrzysty i intuicyjny, dzięki czemu trudniej się zgubić i wiadomo czego szukać/gdzie iść. Zmniejszyłem ilość życia zombie swatom i teraz nie trzeba będzie ładować w nich prawie połowy magazynku m16, co było momentami trochę upierdliwe. Również pousuwałem kilka spawnerów zombie, a niektóre poprzemieszczałem, gdyż zdarzały się dziwne sytuacje z blokowaniem przejść.

Mam w planach niedługo dać też wersję kompatybilną i w pełni działającą na AWPForever :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 cze 2018, 23:49

Myślałem, że trochę więcej czasu będziesz potrzebował żeby wrócić do edytora :D


ODPOWIEDZ