(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

18 kwie 2016, 12:48

Dodaj bronie z Dark Fire tam Pistolet z Latarką będzie się świetnie nadawał ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 15:36

seebeek17 pisze:Wgl. ledwo co widać na tych screenach, bo ciemnica niemiłosierna.
Myślałeś, żeby dodać jakąś latarkę chociaż jako broń do Mappacka?
Będzie latarka, o to się nie trzeba martwić :)
Pan Szatan pisze:Dodaj bronie z Dark Fire tam Pistolet z Latarką będzie się świetnie nadawał
Dodam raczej tylko sam pistolet z latarką, bo będzie niepotrzebny nadmiar broni tak, jak to było w wersji beta gdzie był wymagany AWPMod
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2016, 15:46 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

18 kwie 2016, 16:16

Dodam raczej tylko sam pistolet z latarką, bo będzie niepotrzebny nadmiar broni tak, jak to było w wersji beta gdzie był wymagany AWPMod
Więc będą tylko podstawowe bronie z AWP? Może lepiej dać bronie z jakiegoś moda a tych oryginalnych nie dawać.
Broni nie będzie zbyt wiele a urozmaici to rozgrywkę :mgun2:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 16:59

Pan Szatan pisze:Więc będą tylko podstawowe bronie z AWP? Może lepiej dać bronie z jakiegoś moda a tych oryginalnych nie dawać.
Broni nie będzie zbyt wiele a urozmaici to rozgrywkę
ja jednak wole bazować na oryginalnych broniach z AWP. Nie jestem zwolennikiem instalowania modów będących pakietem nowych broni do swoich map. Z doświadczenia wiem że nie każdy będzie chciał instalować dodatkowych modów, żeby zagrać w mój mappack.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2016, 17:11 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

18 kwie 2016, 17:11

Kto chce to może sobie przywołać kodem "sweet" swoje ulubione bronie, chociaż zabije to klimat gry.
Wtedy granie straciło by sens i przyjemność z zdobywania coraz lepszej broni :/ Ale w AWP Mod jest chyba opcja podmieniania oryginalnych broni na inne w jakimś .ini ? Może ktoś dać link do tematu lub napisać jak to ustawić bo nie mogę znaleść?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 17:14

Dziś dokańczam drugą mapę i zedytuje posta żeby dać pare screenów ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 kwie 2016, 18:39

https://forum.postalsite.info/- ... htm#146523
Tu macie działającą latarkę

W poprzednich wersjach pamiętam, że do oświetlania przydatne były zapałki oświetlające z AWPM bodajże
Jak do tego dodać jeszcze triggery zapalajżce światło, mi to wystarczy ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 19:36

W tym mappacku dużą role (jak nie największą)odgrywa światło właśnie oraz dźwięki towarzyszące przez całą grę. Myśle że cały zestaw będzie się składał z 3 lub 4 dużych poziomów rozgrywki oraz na końcu będzie boss :)

Edit: Poniżej macie kilka kolejnych screenów (ciężko coś pokazać bo nie chce za dużo zdradzać)
Załączniki
Shot00043.jpg
Shot00043.jpg (197.03 KiB) Przejrzano 1679 razy
Shot00044.jpg
Shot00044.jpg (178.14 KiB) Przejrzano 1679 razy
Shot00045.jpg
Shot00045.jpg (314.1 KiB) Przejrzano 1679 razy
Shot00046.jpg
Shot00046.jpg (163.05 KiB) Przejrzano 1680 razy
Shot00047.jpg
Shot00047.jpg (204.64 KiB) Przejrzano 1679 razy
Shot00048.jpg
Shot00048.jpg (137.53 KiB) Przejrzano 1679 razy
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2016, 22:11 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 kwie 2016, 22:19

No nie powiem wygląda całkiem, całkiem ;)

Takie pytanie skąd wziąłeś te kartki co leżą na ziemi to nowe tekstury czy są gdzieś w grze?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2016, 22:19 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 kwie 2016, 22:56

Pan Szatan pisze:Takie pytanie skąd wziąłeś te kartki co leżą na ziemi to nowe tekstury czy są gdzieś w grze?
Znalazłem je kiedyś w Eternal Damnation, kiedy przeglądałem tekstury i pomyślałem, że będą pasowały do opuszczonego szpitala :) Właśnie ukończyłem drugą mapę i od jutra zabieram się za 3 etap rozgrywki :mgun:

Edit: W nowej wersji Hospital of Fear będą naprawione przede wszystkim błędy i pare modernizacji, a mianowicie:

- Naprawione wszystkie błędy z dopasowaniem tekstur podłoża, ścian i sufitów.
- Naprawiony skybox
- naprawione błędy z utykaniem między małymi obiektami takich jak: cegły, pudełka, kartki, i wiele wiele innych pierdołowatych static meshów i Karma actorów)
-dodałem dużo więcej path node"ów dzięki czemu przeciwnicy się nie glitchują i w wypadku utknięcia gracza (co się raczej nie powinno już zdarzyć) nie wywali go na inny poziom lub lokacje.
- Przeciwników jest więcej i są zróżnicowani
- broni jest ciut mniej niż było w poprzedniej wersji
- przedmiotów leczących jest też trochę mniej
- Przebudowane niektóre lokacje i dodałem kilka nowych korytarzy
- będą ambienty i inne dźwięki na mapach, zeby było bardziej klimatycznie
- będzie trudniejszy boss do pokonania
- Będzie latarka więc nie bój ta się że będzie ciemno jak w d****
- postawiłem trochę bardziej na strach
- Na mapie z dachem będzie o połowe zombie mniej (kto grał ten wie że było w c*** dużo
- będą krwiożercze psy kupo-zombie
- bardziej wygładzone światło (dodałem zone info w pomieszczeniach)
- kilka easter eggów
- więcej porozrzucanych rzeczy na podłodze i bardziej szczegółowe mapy
- przeciwnicy już nie będą już tacy niezwykle "hapiaści" (tak jak to było w poprzedniej wersji że klony garryego i wojsko mieli po 1000 hp i nie dało się ich prawie zabić)
- oraz parę poprawek związanych z zombie
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 01:59 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 kwie 2016, 03:20

Ale jak będziesz uploadować nową wersję to nie usuwaj starej ok?
Bo chcę sobie porównać i pograć z broniami z AWP Moda
Grałem w tą starszą ale doszedłem tylko do 2 mapy i dalej mi się nie chciało xD
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 03:22 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 kwie 2016, 03:40

Pan Szatan pisze:Grałem w tą starszą ale doszedłem tylko do 2 mapy i dalej mi się nie chciało
Nie dziwie się tobie, gdyż nawet mi się nie chciało przez nadmiar bugów i zbyt silnych przeciwników, którzy mieli po 1000 hp :P
Pan Szatan pisze:Ale jak będziesz uploadować nową wersję to nie usuwaj starej ok?
Nie mam zamiaru usuwać historii moich faili :D Fajnie jest powspominać stare dzieje i zobaczyć w jaki kiedyś sposób robiłem swoje mapki :)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

25 maja 2016, 15:25

Jak tam prace nad Mappackiem?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 maja 2016, 19:43

Obecnie mam ukończone 2 etapy z 3 ale narazie zrobiłem se małą przerwe od postala, dlatego bede kontynuował prace nad modem zaraz po wystawieniu moich ocen w szkole (14 czerwca)


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

07 lip 2016, 00:31

I będzie ten MapPack , i kiedy ? ;)


ODPOWIEDZ