MaDMods
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
siemka!czy mozna by bylo zrobic tak ze mialbym bronie z moda MAD MOD w singleplayer da sie tak??a jak nie to prosze o jakies ciekawe mody do postala 2 STP
Ostatnio zmieniony 15 mar 2007, 16:20 przez Nikas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No! I to jest piękna sprawa! Fantastyczny mod, jednym słowem.
Można. Na różne sposoby. Jeśli masz AWP lub AW7, to wystarczy komenda
IWant
i po spacji dopisana właściwa nazwa broni w modzie. Musisz, choćby w Notepad++, otworzyć plik MadMods.u i w nim wynaleźć odpowiednie frazy. Ale to żmudna robota. Aby je dodać na stałe do mapy, czytaj poniżej.
Jeśli chcesz w zwykłej Postal 2, StP lub AW mieć te bronie, musisz użyć PostEd'a i samodzielnie dodać do mapy wybrane bronie, szperając w drzewie klas. Jak to zrobić, podałem na przykładzie RedDevila w temacie 'Bronie w modzie AWP' na 6 stronie. Dodawszy takie bronie, wchodzisz do gry i zbierasz je. Masz już je cały czas, dopóki nie wyrzucisz. Najlepiej zmodyfikować mapę StP. Wtedy i w AW możesz tam przejść przez komendę
goto
Tą samą komendę możesz użyć w AWP i AW7...
Temat jest, można powiedzieć, na czasie, bo właśnie robię sobie taką mapę. Więc możesz poczekać, aż ją zrobię. Trochę to potrwa, bo oprócz broni MadMods dodaję też inne. I udziwniam ją szalenie, by była odjechana jak trzeba. Bronie MadMods mam już tam dodane, więc mogę pousuwać inne elementy i zapodać mapkę w ciągu paru godzin. Jak chcesz?
Acha, i uprzedzam pytanie, skąd wziąć ten P2MaDMods. Stąd.
Można. Na różne sposoby. Jeśli masz AWP lub AW7, to wystarczy komenda
IWant
i po spacji dopisana właściwa nazwa broni w modzie. Musisz, choćby w Notepad++, otworzyć plik MadMods.u i w nim wynaleźć odpowiednie frazy. Ale to żmudna robota. Aby je dodać na stałe do mapy, czytaj poniżej.
Jeśli chcesz w zwykłej Postal 2, StP lub AW mieć te bronie, musisz użyć PostEd'a i samodzielnie dodać do mapy wybrane bronie, szperając w drzewie klas. Jak to zrobić, podałem na przykładzie RedDevila w temacie 'Bronie w modzie AWP' na 6 stronie. Dodawszy takie bronie, wchodzisz do gry i zbierasz je. Masz już je cały czas, dopóki nie wyrzucisz. Najlepiej zmodyfikować mapę StP. Wtedy i w AW możesz tam przejść przez komendę
goto
Tą samą komendę możesz użyć w AWP i AW7...
Temat jest, można powiedzieć, na czasie, bo właśnie robię sobie taką mapę. Więc możesz poczekać, aż ją zrobię. Trochę to potrwa, bo oprócz broni MadMods dodaję też inne. I udziwniam ją szalenie, by była odjechana jak trzeba. Bronie MadMods mam już tam dodane, więc mogę pousuwać inne elementy i zapodać mapkę w ciągu paru godzin. Jak chcesz?
Acha, i uprzedzam pytanie, skąd wziąć ten P2MaDMods. Stąd.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2007, 20:19 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Stary!!!chce jak cholera!!ahhh jak zrobisz to napisz gdzies na forum to sobie sciagne !!PS. podaj tez link...
[ Dodano: 2007-03-14, 12:38 ]
ej mozesz mi podac link do tego tematu??(sam tez chce cos zdzialac w post ed)ale za ciny nie moge znalezc tego tematu"Bronie w modzie AWP" z gory thx
[ Dodano: 2007-03-14, 13:21 ]
ohh jz nie musisz znalazlem
[ Dodano: 2007-03-14, 12:38 ]
ej mozesz mi podac link do tego tematu??(sam tez chce cos zdzialac w post ed)ale za ciny nie moge znalezc tego tematu"Bronie w modzie AWP" z gory thx
[ Dodano: 2007-03-14, 13:21 ]
ohh jz nie musisz znalazlem
kurde ja mam AW7 ,czy te bronie z madmod to sa gdzieś naplanszy czy trzeba je kodami zdobyć?
czy te bronie są na domyślnych mapach do multi STP ??
[ Dodano: 2007-03-14, 16:13 ]
Juz znalazłem ,dla zainteresowanych to te bronie można uaktywnić pod zakładką ''modyfikacje'' przy robieniu serwera.
[ Dodano: 2007-03-14, 16:13 ]
Juz znalazłem ,dla zainteresowanych to te bronie można uaktywnić pod zakładką ''modyfikacje'' przy robieniu serwera.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobra, mapę, jak zrobię, zapodam w tym temacie. Chyba jeszcze dziś.
Na domyślnych i na wszystkich innych. Na każdej w trybie multi. Ale nie są, tylko mogą być dodane. Po zainstalowaniu MadMods dodajesz w zakładce 'Modyfikacje' przy ustawieniach hosta wybrany mutator jako aktywny i bronie są. To MadMods sam dodaje te bronie do mapy.konrad pl pisze:czy te bronie są na domyślnych mapach do multi STP ??
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
nie mogę sie doczekac na te mape .
Ps:jakie mody trzeba będzie mieć zeby ja uruchomić??
Ps:jakie mody trzeba będzie mieć zeby ja uruchomić??
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapa, jaką zapodam, będzie wymagała tylko MaDMods. Bo nad tą z innymi modami jeszcze mi się zejdzie trochę...konrad pl pisze:jakie mody trzeba będzie mieć zeby ja uruchomić??
Jakbyś czytał uważnie przykład z dodaniem RedDevila, to domyśliłbyś, że najpierw trzeba wczytać do Post Ed'a plik MadMods.u z folderu System. Dopiero wtedy PostEd widzi te bronie. Każda zaczyna się na 'MaD'...Nikas pisze:a jak ja wlaczalem post ed o tych broni tam nie bylo ;/
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobra! Już jest: https://rapidshare.com/files/21037114/Po ... e.zip.html
Mapa powinna działać. Wymaga tylko MadMods. Nie mogłem tylko dodać MadColta, Silenced Pistol i Zyklon B. Oprócz broni, dałem też przedmioty, jak Syringe. Większość z broni już znacie, są w AW7 i AWP. Bo to w MaDMods miały swoją premierę. Ale są też tam i inne, jak Barbarian Axe czy dwa fajne "tłuczki". No i mimo, że większość jest znana w AW7, to jednak nie były dostępne w StP single. Teraz już są. Nie potrzeba AW7 aby się nimi cieszyć. Dodałem też WMD, aby nie chodzić za nim do Talibów. Jak je znaleźć? MaDBomb leżące na drodze zaprowadzą gdzie trzeba.
Pamiętajcie też, aby zachować kopię oryginalnej mapy. Dopiero wtedy zastąpcie ją tą modyfikacją. Jak wejść do mapy? To okolice LuckyGamesh i biblioteki i można wejść do nich przez zwykłe wczytanie z mapy do mapy. Albo też przez komendę
goto suburbs-1
Dobrej zabawy! I - oby zadziałała...
Mapa powinna działać. Wymaga tylko MadMods. Nie mogłem tylko dodać MadColta, Silenced Pistol i Zyklon B. Oprócz broni, dałem też przedmioty, jak Syringe. Większość z broni już znacie, są w AW7 i AWP. Bo to w MaDMods miały swoją premierę. Ale są też tam i inne, jak Barbarian Axe czy dwa fajne "tłuczki". No i mimo, że większość jest znana w AW7, to jednak nie były dostępne w StP single. Teraz już są. Nie potrzeba AW7 aby się nimi cieszyć. Dodałem też WMD, aby nie chodzić za nim do Talibów. Jak je znaleźć? MaDBomb leżące na drodze zaprowadzą gdzie trzeba.
Pamiętajcie też, aby zachować kopię oryginalnej mapy. Dopiero wtedy zastąpcie ją tą modyfikacją. Jak wejść do mapy? To okolice LuckyGamesh i biblioteki i można wejść do nich przez zwykłe wczytanie z mapy do mapy. Albo też przez komendę
goto suburbs-1
Dobrej zabawy! I - oby zadziałała...
Ostatnio zmieniony 14 mar 2007, 21:23 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja, Dex i Konrad mamy problem z MaDModem. Chcieliśmy pograć z tym modem w multi. Wszyscy go pobraliśmy. Dex, który zakładał serwer w modyfikacjach dodawał bronie z tego moda, ale kiedy wczytała się mapa to albo nie było na niej żadnych broni, albo były tylko te zwykłe. Czy coś robimy nie tak? Prosimy o pomoc.
było tez i tak ze ja z kazikiem niewidzelismy broni tych z moda ,a dex z nich nas kosił
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zakładam, że wszystkie pliki poprawnie wypakowaliście. Wszyscy. Mam tego moda i ngdy nie sprawiał problemów. Niech Dex (był hostem) przyśle mi plik Postal2.log na PM jako załącznik. A jeśli gra była znowu urchomiona bez niego, to log już został nadpisany. W takim przypadku niech ktoś uruchomi hosta z nim, doda mutatory i wystartuje, nawet z botami tylko. Na chwilę choćby. I loga mi przyśle. Sprawdzę, co i jak...
[ Dodano: 2007-03-15, 00:04 ]
A! doszedł post Konrada. To nieco wyjaśnia. Może obaj źle wypakowaliście pliki. Albo... Dex nie dodał wpisów do Postal2.ini, które są niezbędne dla hosta:
[ Dodano: 2007-03-15, 00:04 ]
A! doszedł post Konrada. To nieco wyjaśnia. Może obaj źle wypakowaliście pliki. Albo... Dex nie dodał wpisów do Postal2.ini, które są niezbędne dla hosta:
Musi działać. To jest mod nie sprawiający żadnych problemów.W sekcji
[Engine.GameEngine]
trzeba dodać wpis
ServerPackages=MaDMods.u
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...