M@DHeAdZChars jak to zainstalowac?

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

10 lut 2014, 14:03

(Czytajac kilka razy działy kompletnie sie zbugiłem i nie wiedziałem gdzie to napisać, jak ktoś wie to niech przeniesie bo ja nie ogarniam)

Dobry. Pobrałem sobie [email protected] z naszego downloadu co by trochę ze znajomymi fajniejszymi postaciami biegać, no i wrzuciłem wszystko do głównego folderu STP, odpalam STP, wchodzę w multi...wybierałka postaci, tylko te podstawowe, nic nowego.
Hostuje serwer, drużyny, tam w ogóle nic nie ma jest jedynie "według mapy" (mamy wszyscy polskiego postala :D) no i nie za bardzo wiem co jest nie tak, a i z samego readme z tego moda za wiele nie zrozumiałem. Ktoś pomoże coś?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lut 2014, 15:00

Nie mam moda ,ale wydaje mi się że trzeba włączyć modyfikację w ustawieniach serwera podczas host-owania. Możliwe że też dopisać w ini.


8=======D
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

10 lut 2014, 15:32

Ryuq666, wiesz co, nic Ci nie obiecuję, ale chyba w jednej z konfigów serwera MP, miałem wpisaną gotową linijkę odpowiadająca za działanie postaci z tej modyfikacji, sprawdzę, i edytuję, albo napiszę kolejnego posta.

Proszę:

[MultiBase.DeathMatch]
.
.
PickedRoster=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster

Powinno działać 8-)
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, 15:36 przez Radzik, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

10 lut 2014, 18:59

No i lipa. Mam takie coś w pliku Postal2.ini:

Kod: Zaznacz cały

[MultiBase.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
NetWait=2
RestartWait=15
bTournament=False
bUsePickedRoster=True
PickedRoster=MultiGame.xDMRoster
Podmiana PickedRoster i tak po odpaleniu gry sprawia że notepad++ wywala mi że jakiś program zmienił ten plik i czy chcę odświeżyć. Odświeżam, no i jest po staremu.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lut 2014, 19:49

Zmień w Default.ini wtedy nie zmieni ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

10 lut 2014, 20:30

Podmieniłem wszędzie gdzie tylko to było. Ciagle sie zmienia.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

10 lut 2014, 21:43

To ustaw na tylko do odczytu, najwyżej wykrzaczysz grę.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 lut 2014, 15:37

Ustawiłem. Nadal sie zmienia.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lut 2014, 23:54

A plik MultiplayerInfo.int podmieniłeś na ten z paczki? W nim jest to, co ma serwer i gracze widzieć, jakie postaci do wyboru.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

12 mar 2015, 18:21

Wróciłem do tego po czasie. Dopisałem do pliku Multiplayerinfo.int

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
i po wybraniu "rostera" po starcie gry mam swoje charactery. Chyba mogę to po roku zamknąć. I to sam xD
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 18:21 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 mar 2015, 23:08

Aż właśnie! Problem tkwił w wersji tego moda. Małe dwa znaki v2 - oto powód. Popularniejsza jest wersja druga tego moda, ale jego autor plik MultiplayerInfo.int pozostawił w wersji pierwszej. Stąd gra odwoływała się do tego co jest w pliku, np:

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZChars.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
zamiast wykonać kod dla zainstalowanej wersji moda:

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
Ot i cały problem. Solved. Wierzyłem w Ciebie, Ryuq. xD


W załączniku poprawna wersja tego pliku dla xMaDHeAdZCharsv2.
Załączniki
MultiplayerInfo.int_correct_version_for_xMaDHeAdZCharsV2.zip
(1.13 KiB) Pobrany 106 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ