Współpraca i zgoda zrobią z tego dobrego moda.eddie pisze:Tiq, mówiłem. Może trzeba to jakoś zmodować
Lost Island wydany
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Czas na moją recenzję
IN PLUS:
1. Idea >> Jakby jeszcze rozwinąć tego moda byłoby naprawdę ciekawie
2. Efekty krwi >> Bardzo mi się spodobały, nawet bardziej niż w AWP
3. Płynność >> Największa zaleta moda. Wszystko hula bez zająknięcia nawet przy włączonych dodatkowo cieniach
4. Połysk broni >> To jest za razem plus jak i minus (O tym później). Nawet fajnie to wygląda
5. Nowe pickupy >> Ziółka oraz Shit Burger są trochę śmieszne, ale myślę, że można je zaliczyć do plusów
IN MINUS:
1. Liniowość >> Deja vu z AW. Przechodząc z jednej mapy na drugą nie cofniesz się już do poprzedniej
2. Fabuła >> Raczej jej całkowity brak
3. Małe urozmaicenie map >> Wieje nudą
4. Tekstury >> Brak synchronizacji tekstur, zarówno nieba jak i podłoża
5. AI >> Jeżeli sam nie wyciągniesz broni, nie zaatakują. Grę można przejść oddając pięć strzałów z shotguna
6. Połysk broni >> Żeby zapałki świeciły się jak psu jajka na przednówku to już przegięcie
7. Nowe brońki >> Udało mi się je wyciągnąć po zmiksowaniu LI z AWP. Na mapach nie sposób ich znaleźć (Może dlatego, że pickup wygląca jak łopata). Ich wygląd w pierwszej osobie pozostawia wiele do życzenia.
Ogólnie mówiąc mod (a raczej zbiór map) wymaga jeszcze dużo pracy.
Moja ocena 4.5/10
IN PLUS:
1. Idea >> Jakby jeszcze rozwinąć tego moda byłoby naprawdę ciekawie
2. Efekty krwi >> Bardzo mi się spodobały, nawet bardziej niż w AWP
3. Płynność >> Największa zaleta moda. Wszystko hula bez zająknięcia nawet przy włączonych dodatkowo cieniach
4. Połysk broni >> To jest za razem plus jak i minus (O tym później). Nawet fajnie to wygląda
5. Nowe pickupy >> Ziółka oraz Shit Burger są trochę śmieszne, ale myślę, że można je zaliczyć do plusów
IN MINUS:
1. Liniowość >> Deja vu z AW. Przechodząc z jednej mapy na drugą nie cofniesz się już do poprzedniej
2. Fabuła >> Raczej jej całkowity brak
3. Małe urozmaicenie map >> Wieje nudą
4. Tekstury >> Brak synchronizacji tekstur, zarówno nieba jak i podłoża
5. AI >> Jeżeli sam nie wyciągniesz broni, nie zaatakują. Grę można przejść oddając pięć strzałów z shotguna
6. Połysk broni >> Żeby zapałki świeciły się jak psu jajka na przednówku to już przegięcie
7. Nowe brońki >> Udało mi się je wyciągnąć po zmiksowaniu LI z AWP. Na mapach nie sposób ich znaleźć (Może dlatego, że pickup wygląca jak łopata). Ich wygląd w pierwszej osobie pozostawia wiele do życzenia.
Ogólnie mówiąc mod (a raczej zbiór map) wymaga jeszcze dużo pracy.
Moja ocena 4.5/10
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 22:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To może kody zarzucę, bo są inne, znaczy inaczej nazwane (niepotrzebny bajer)...
SISSY - odblokowuje kody
Immortal - nieśmiertelność
MyFriends - wszystkie standardowe bronie
BulletRain - max amunicji
OmgThatsTheBestcheatInTheWholeWorld - max ammo, wszystkie bronie i nieśmiertelność
Breathe - uzdrowienie na 100 (czyli 4 apteczki)
Spooky - przenikanie i latanie
IBelieveIcanFly - latanie
DoughtnutKing - 50 pączków
ImRichBitch - 500 dolców
WhoLetTheDogsOut - 19 psich żarć
Crackwhore - 20 faj zdrowia
SomethingIsFishy - radar
FireInBunghole - kamera rakiety
HereKittyKitty - 19 kotników
YouLikePussy - 5 kotów
TheFullBodyProtection - kamizelka
Gimp - strój Pokraka
Cop - strój gliny.
Reszta ta sama co w P2 i STP. A co ciekawe, to wersja instalacyjna moda ma Sissy już aktywowane. Miło?
SISSY - odblokowuje kody
Immortal - nieśmiertelność
MyFriends - wszystkie standardowe bronie
BulletRain - max amunicji
OmgThatsTheBestcheatInTheWholeWorld - max ammo, wszystkie bronie i nieśmiertelność
Breathe - uzdrowienie na 100 (czyli 4 apteczki)
Spooky - przenikanie i latanie
IBelieveIcanFly - latanie
DoughtnutKing - 50 pączków
ImRichBitch - 500 dolców
WhoLetTheDogsOut - 19 psich żarć
Crackwhore - 20 faj zdrowia
SomethingIsFishy - radar
FireInBunghole - kamera rakiety
HereKittyKitty - 19 kotników
YouLikePussy - 5 kotów
TheFullBodyProtection - kamizelka
Gimp - strój Pokraka
Cop - strój gliny.
Reszta ta sama co w P2 i STP. A co ciekawe, to wersja instalacyjna moda ma Sissy już aktywowane. Miło?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Czas na mnie... czyli kolejnego "testera" moda. Moja mini-recenzja:
Na plusy zasługują:
- Wydajność/szybkość działania moda - dokładnie... brak zacinek, działa bardzo płynnie
- Klimat - przypadł mi do gustu, ale trzeba jednak dopracować mapy i efekty
- Błyszczące się bronie - wyglądają owiele lepiej
Minusy:
- Całość moda wydaje się czasami dziwna, a raczej fabuła... zdecydowanie trzeba to dopracować i pododawać jakieś urozmaicenia
- Błędy... w zasadzie to wersja beta więc nie ma co się dziwić, ale tylko raz mnie spotkał błąd - co jest dziwne
- Troszke monotonne rozpoczęcie gry, wręcz dziecinny pomysł (kilka ujęć rozbitego samolotu i potem ujęcie kolesia... i gramy)
- Zanikające tekstury - strzasznie wkurzające, dotyczy to głównie misji 2.
- Długość moda - strasznie krótki, zdecydowanie ZA krótki... mam nadzieje że do wersji finalnej to się zmieni.
I to by było na tyle... Powiem tak, że Mod musi przejść jeszcze porządną operację plastyczną i chirurgiczną, bo jest trochę monotonny ale nie ma co się dziwić wkońcu to beta. Ja będę czekał cierpliwie na wersję finalną. No nic... pozostało mi tylko życzyć autorowi moda powodzenia przy dalszych pracach.
Na plusy zasługują:
- Wydajność/szybkość działania moda - dokładnie... brak zacinek, działa bardzo płynnie
- Klimat - przypadł mi do gustu, ale trzeba jednak dopracować mapy i efekty
- Błyszczące się bronie - wyglądają owiele lepiej
Minusy:
- Całość moda wydaje się czasami dziwna, a raczej fabuła... zdecydowanie trzeba to dopracować i pododawać jakieś urozmaicenia
- Błędy... w zasadzie to wersja beta więc nie ma co się dziwić, ale tylko raz mnie spotkał błąd - co jest dziwne
- Troszke monotonne rozpoczęcie gry, wręcz dziecinny pomysł (kilka ujęć rozbitego samolotu i potem ujęcie kolesia... i gramy)
- Zanikające tekstury - strzasznie wkurzające, dotyczy to głównie misji 2.
- Długość moda - strasznie krótki, zdecydowanie ZA krótki... mam nadzieje że do wersji finalnej to się zmieni.
I to by było na tyle... Powiem tak, że Mod musi przejść jeszcze porządną operację plastyczną i chirurgiczną, bo jest trochę monotonny ale nie ma co się dziwić wkońcu to beta. Ja będę czekał cierpliwie na wersję finalną. No nic... pozostało mi tylko życzyć autorowi moda powodzenia przy dalszych pracach.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 20:58 przez kryhoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Mod, jak widać, ma wiele minusów, ale według mnie ma bardzo dobry klimat. Taki Crysisowy można by powiedzieć, albo Far "Krajowy". Szkoda tylko, że ma tak mało map
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
ta z LI jest taki problem że pomysł i klimat tego moda (pochodzący właśnie z pomysłu) są świetne
ale mod jest robiony przez totalnego kretyna który nie potrafi tego moda porządnie zrobić
ale mod jest robiony przez totalnego kretyna który nie potrafi tego moda porządnie zrobić
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
on jest tworzony przez 1 osobę?
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
nie jestem powiem ale każdy mod ma tak zwanego szefa projektu
a szefem tego projektu jest midlet_guy i niestety chszani robotę na całego
btw zajrzałem na stronę ModDB tego żeby sprawdzić jak wygląda zespół
na liście jako beta tester jest Wolve który twierdzi że nigdy tego nie testował wiec bym za bardzo nie wierzył w te listę
wiec myśle że MG na razie jest sam
a szefem tego projektu jest midlet_guy i niestety chszani robotę na całego
btw zajrzałem na stronę ModDB tego żeby sprawdzić jak wygląda zespół
na liście jako beta tester jest Wolve który twierdzi że nigdy tego nie testował wiec bym za bardzo nie wierzył w te listę
wiec myśle że MG na razie jest sam
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Z Lost Island to jest tak, że najpierw tego moda tworzyła całkiem zgrana ekipa. Później to się rozpadło (prawdopodobnie po kłótni) i owy midlet_guy został na lodzie. Na ile udało mu się wydać tego moda - sami widzicie.
- Bartkov
- Zabójca na sterydach
- Posty: 519
- Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Zaje*isty MoD normalnie Zaje*isty ku*wa nice!!!
Popracuj nad poziomem merytorycznym swoich postów. MM.
Przy okazji przestań też odkopywać te wszystkie tematy tego typu postami. ~Koloses
Popracuj nad poziomem merytorycznym swoich postów. MM.
Przy okazji przestań też odkopywać te wszystkie tematy tego typu postami. ~Koloses
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 21:28 przez Bartkov, łącznie zmieniany 2 razy.
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
mógłby ktoś zrobić reupa moda bo tamten wygasł, a potrzebuje go do stworzonych przeze mnie mapek
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688