Lost Island wydany

Rozmowy o Lost Island Remake oraz jego poprzedniku Lost Island

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

07 sty 2009, 20:39

Czy ten mod się tak kończy:
SPOJLER!!
Idziesz idziesz aż dochodzisz do "kopalni" która jest zabarykadowana i nie da się nigdzie iść i to koniec??
SPOJLER!!

BTW. Masa błędów przy kopalni zapadłem się pod ziemie xD


Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

07 sty 2009, 20:40

Prawdziwy twierdzi, że tak.


Obrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

07 sty 2009, 20:41

Toż to jest... BEZSENS?! W ogóle nie rozumiem fabuły.. a mod jest do grania na 10 minut.. nie opłacało się ściągać...


Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 sty 2009, 20:45

Alixo pisze:Czy ten mod się tak kończy:
SPOJLER!!
Idziesz idziesz aż dochodzisz do "kopalni" która jest zabarykadowana i nie da się nigdzie iść i to koniec??
SPOJLER!!

BTW. Masa błędów przy kopalni zapadłem się pod ziemie xD
cofnij się do jedynego budynku na tej mapie (jest tam jeden żołnierz pewnie już go zabiłeś)
pod skrzynkami czy czymś tam jest zastawione przejście w podłodze


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

07 sty 2009, 20:49

Ahaaaaa :D
Dzięx P666!


Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

07 sty 2009, 20:52

Dobrze, że tematu w Pomocy nie założyłeś. :lol2:

Taki żarcik. :):


Obrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

07 sty 2009, 20:56

Robsessed pisze:Dobrze, że tematu w Pomocy nie założyłeś. :lol2:

Taki żarcik. :):
Ale śmieszne... (nie no joke)

Ale powiem tak: Mod wielki szit. Zakończenie jeszcze większy szit. błędy: kontener szitu!


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sty 2009, 21:34

eddie pisze:Próbowałem, ale jak zobaczyłem jak to wygląda odechciało mi się
Jaaasne, rozumiem. ;)

Cóż, na uwagi przesłane mi, że nie ma sensu dawać o nim newsa, bo się tylko ośmieszymy, ja jednak dałem go. Staram się, by nasz portal był rzetelny w podawaniu informacji o Postalu, a to jest przecież mniej lub bardziej (mniejsza ile mniej a ile bardziej) ale oczekiwany mod. Zresztą treść niusa wskazuje wyraźnie, że trzeba być ostrożnym. Jeśli midlet_guy nie zrobi z tym modem czegoś lepszego, to będzie ostatni news o nim. A jak chcecie, wstawiajcie tam swoje komentarze, przydadzą się. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gazer
Miłośnik broni
Posty: 171
Rejestracja: 16 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Sępólno Kraj.

07 sty 2009, 23:31

Może mi ktoś powiedzieć jak zainstalować lost island w zip?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sty 2009, 23:40

No, zajeboza! :D Spojrzałem na daty modyfikacji plików. I kilka z nich ma daty z... lutego 2009. A przypomnę, dziś mamy 7 stycznia '09. O miesiąc do przodu? Jakiego kalendarza używa midlet_guy? A może ma wehikuł czasu? :lol2:
Gazer pisze:Może mi ktoś powiedzieć jak zainstalować lost island w zip?
Ojej, jak się instaluje zipa, pytasz? Jego się nie instaluje. ZIPa otwierasz i przeciągasz z niego pliki do jakiegoś folderu albo wypakowujesz do jakiegoś folderu. On nie ma instalatora.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gazer
Miłośnik broni
Posty: 171
Rejestracja: 16 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Sępólno Kraj.

08 sty 2009, 01:28

OK Tiquill sam sie z tym uporałem ale można powiedzieć że massssa tam bugów nie warto ściągać


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 sty 2009, 00:13

Pograłem i na początek powiem tak: To może być dobre. Koleś na wyspie - czemu nie, idea atrakcyjna! Ale to, że LI ma kilka paczek ze skryptami nie przesądza, że to jest mod, duży mod. To tylko pakiet połączonych ze sobą map i tak powinien być nazywany. A już żadną miarą nie jest to "total conversion", bez przesady! :| Kudy mu do tego.

Start Vacation. Grałem na wersji z instalatora. Pierwsze co zauważyłem, to dźwięki. Loopy ćwierkania ptaków za często się powtarzają, co brzmi nienaturalnie. Różne odgłosy kroków słyszałem kiedyś na jednej mapie multi, teraz jest AVPC i ów LI. Cóż, nie zawsze to dobrze brzmi, także w AVPC, nierówne dreptanie denerwuje. Żmudny i nie wart poświęconego mu czasu wynalazek. LI ponadto gubi swoje dźwięki, czyli przechodząc na inny teren wciąż słyszymy kroki poprzedniego.

Przeciwnicy. Najpierw nikogo nie ma, w najbliższej bazie pustka. Idę dalej. Stoją gotowi, ale nie reagują, póki nie zobaczą broni u mnie. Uciekam do pierwszej bazy. Zaludniła się! Ale nadal nikt nie atakuje, póki sam nie zacznę. No, jacy przyjaźni! xD I wszyscy czarni. Przechodzę na następną mapę - wszyscy biali! Chm... ;> A nie, jest jeden czarny, na wieży strzelniczej. Następna mapa i pojawia się miejska zabudowa. Jak wszedłem, tak wyszedłem. Zero reakcji mieszkańców na moje pojawienie. Tylko jeden zachowywał się odmiennie, wciąż wykonywał marsz w miejscu na stole przy oknie, hehe. Następna mapa i znów zero reakcji przechodniów. Są, po prostu i gdy ja nie wyciągnę broni, to żaden trigger nic nie uruchamia, nic się nie dzieje. Słabizna.

Świat przedstawiony. Pierwsza mapa jak i większość następnych ma tą zaletę, że gra chodzi płynnie, mało jest to i nie może być inaczej. Lecz wczytanie do drugiej mapy przyniosło zmiany, od razu widać, co to znaczy rozleglejszy widok - gra zwolniła. I teren, to już inny grunt, inne kolory. Tak trudno dopasować layery do terenu, by kolorystyka sąsiednich map była zgodna? No, nie jest trudno. Lecz sama druga mapa wyróźna się na plus od reszty. Jest po prostu ładna, a gdyby ten wodospad był większy, to widok tam byłby jednym z najpiękniejszych w P2. Widać, że ktoś kto robił tą mapę miał duże ambicje. Lecz... dalej na tej samej mapie spostrzegłem drzewa... Tak ohydnych strzępów to ja się w P2 nie spodziewałem, dwuwymiarowe sprajty, cholera! Niedobrze.

Następne mapy to miejska zabudowa, jak pisałem. No, poza wrażeniem, że część budynków jest wycięta z AW, to jedno razi i śmieszy: szyby wzięte z RedLight odbijają nocne niebo, gwiazdy. Tak to tu, w ciągu dnia, pasuje, eh... :| No i puste te budynki. Zamiar jednak widzę dobry, bo ktoś, kto projektował te miasteczko, miał zamysł dobry i ambitny. Ładnie to wygląda... wyglądać może, gdy będzie skończone. I jeszcze jeden plus pośród tych niedoróbek. Na piątej mapie spostrzegłem w tej alei-dolinie pośród drzew (która mile skojarzyła mi się z Serious Samem SE) fajne triki symulujące promienie świetlne przenikające przez gałęzie drzew. Dobre to! :ok:

Dalej nie grałem, zobaczę innym razem. Exit Vacation? Yes. Ale wrócę tu. I chcę wracać, bo mod jednak ma kilka elementów, które świadczą o ambitnych zamiarach. Byleby one zostały spełnione.

Bo największą wadą tego moda jest brak pracy nad nimi. Wystarczy popatrzeć na daty modyfikacji plików. No, kilka ma całkiem nowe, hiper-nowe wręcz. Nie chciało się edytować zawartości, to wzięło się za samą datę? 8-) Ale oprócz zmiany roku, zapomniał ktoś zmienić też miesiąc. Żenada. Pracy tu trzeba, uczciwej pracy. Bo szkoda całej idei, dobra jest. I jest to praca, której nawet jeden podoła. Jeśli tylko chce i ma serce do tego.

Serce, a nie kit.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

12 sty 2009, 00:40

w sumie wiesz jak to jest czesto sama ambicja nie wystarczy
by powstał dobry mod
Tiquill pisze:(która mile skojarzyła mi się z Serious Samem SE)
:lol: jak mówiłem kiedyś : ktoś tu wie co dobre


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 sty 2009, 02:29

ALCRD pisze:w sumie wiesz jak to jest czesto sama ambicja nie wystarczy
by powstał dobry mod
Dokładnie. Trzeba czegoś więcej.
ALCRD pisze:
Tiquill pisze:(która mile skojarzyła mi się z Serious Samem SE)
:lol: jak mówiłem kiedyś : ktoś tu wie co dobre
No, ba! :diabel:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

12 sty 2009, 14:22

Tiq, mówiłem. Może trzeba to jakoś zmodować ;)


ODPOWIEDZ