Znaleziono 24 wyniki
- 28 lis 2017, 15:54
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: Fix naprawiający School Daze w AWP.
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 4608
Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS Próbowałem, nic nie dało. Chyba, że zły kod wpisywałem. By the way, jaki jest kod na...
- 27 lis 2017, 20:53
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: Fix naprawiający School Daze w AWP.
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 4608
Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc ;) Ragdolle usunąłem i wszystko działało jak należy :). W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie :565: . Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C? Szczerze, t...
- 27 lis 2017, 15:20
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: Fix naprawiający School Daze w AWP.
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 4608
Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie. To taki najedzony ten świat, że karmę odpycha? (suchar ;_;). Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość ...
- 26 lis 2017, 21:13
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: Fix naprawiający School Daze w AWP.
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 4608
Fix naprawiający School Daze w AWP.
Dzień dobry, a bardziej dobry wieczór. Mam pewien problem z tą unikalną szkołą tylko z modem AWP (nie licząc wersji z workshopa). Otóż, gdy wezme sobię broń z ED z menu AWPMod 1.3 i strzele sobię od tak w kogoś w tej szkole, chociażby z nudów gra crashuje i wyskakuje ten sławny critical error :563: ...
- 02 lip 2017, 22:23
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 22:15
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 19:47
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 18:30
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
Postalowa Trollpasta: Nodude.xaxa Part II
Kolejna część! Również nie jest długa, ale wiecie, jakoś nie za bardzo mi się chciało myśleć nad fabułą. Nie chcę też zdradzać za dużo fabuły, bo tak, będą następne party. Kolejna część mojej opowieści o pliku Nodude.xaxa i napadzie Gracjana na moje łonowce. To nie obwijając w bawełnę zacznijmy: Łon...
- 02 lip 2017, 18:26
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 17:53
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 17:06
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
- 02 lip 2017, 00:54
- Forum: Hyde Park
- Temat: Trollpasta na temat Postala!
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 6479
Trollpasta na temat Postala!
Witam. Właśnie skończyłem pisać trollpastę na temat Postala. Pan Szatan doradził mi, żebym to dał na forum. To nie jest zły pomysł, może uda mi się komuś sprawić dobry dzień :) . Tutaj macie linka do trollpasty. Nie mam zamiaru przez to siebie reklamować lub coś w tym stylu, po prostu chcę się "poch...
- 19 cze 2017, 22:02
- Forum: POSTAL 2 i STP
- Temat: Ulubiona Odzywka
- Odpowiedzi: 237
- Odsłony: 64063
- 19 cze 2017, 21:43
- Forum: POSTAL 2 i STP
- Temat: Czym się różnią opcje audio?
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 2181
I dlatego pytam, czy jest możliwość zwiększenia tej bariery, po której kolejne dźwięki będą przerywane przez drugie, czy jest to zapisane w samym silniku gry, tak jak ograniczona ilość karma actorów, po której przekroczeniu wywala z gry :?: Na moje oko, to jest błąd w kodzie gry, ale ze względu na ...
- 19 cze 2017, 20:50
- Forum: POSTAL 2 i STP
- Temat: Czym się różnią opcje audio?
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 2181