Lepsza grafika w P2

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

09 wrz 2012, 12:39

Takie pytanie czy moglibyście podać parę modów(o ile istnieją) poprawiające eksplozje tekstury, i grafike w P2 AWP? Prawdopodobnie nie ma modów, które poprawiają grafike, ale napewno widziałem, że w tej modyfikacji chyba Lost Island znacznie lepiej wyglądają wybuchy.

Z góry sorry, ale wybuchy w klasycznym P2 wyglądają chuj*wo.

Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić? :P


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

09 wrz 2012, 15:33

Sadysta pisze: Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić? :P
Pewnie się da, ale raz że to będzie dziwnie wyglądało miejscami, a dwa komputer siądzie. Jakiś słabo zoptymalizowany jest ten zmodyfikowany unreal engine. Bardziej mnie zastanawia, czy można sobie ustawić jakąś niestandardową rozdziałke. Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 wrz 2012, 16:22

Plebs pisze:Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !
Edytuj Postal2.ini i sobie wpisz ile chcesz ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

09 wrz 2012, 19:10

Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

09 wrz 2012, 19:32

ZigHorDude pisze:Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.
a jakieś konkrety, może linki? -,^


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

09 wrz 2012, 20:17

Gra Killing Floor jest zrobiona na Unreal Engine 2.5. (wcześniej modyfikacja UT 2004):
https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13088
W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.
EDIT: Czyli innymi słowy ładniejsza grafika.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2012, 20:17 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

09 wrz 2012, 20:34

na resurrection studios mają zamiar zrobić tak zwany Postal 2 Resurrected

w skład tego wejdą ulepszone wersje ED i AWP

oto zrobiony przez Toploadera na szynko przykład tego co możemy się spodziewać po AWP:R

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

o coś takiego wam chodzi???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

09 wrz 2012, 21:13

Czyżby to była zmodyfikowana wersja 2.5.? Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie), lecz widać, że ogólna otoczka jest ładniejsza.


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

09 wrz 2012, 21:28

ZigHorDude pisze: Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie)
Jak nie? :P chyba że chodzi ci o rozdzielczość tych tekstur.

Jakoś nie robią na mnie wrażenia te screeny jak sobie pomyśle, że w tak pięknie urządzony domkach mieszkańcy będą jedynie stali i chodzili z jednego pathnoda do drugiego :/


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

09 wrz 2012, 21:43

Tekstury też są ważne w ogólnej grafice, możliwe są lekko poprawione.

Co do samej gry wygląda to "okrąglasto", przypomina mi trochę "Simsy na Source" :D


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

09 wrz 2012, 23:02

prawdziwy 666 pisze:na resurrection studios mają zamiar zrobić tak zwany Postal 2 Resurrected

w skład tego wejdą ulepszone wersje ED i AWP

oto zrobiony przez Toploadera na szynko przykład tego co możemy się spodziewać po AWP:R

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

o coś takiego wam chodzi???
Tak. MAJĄ a kiedy zrobią?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 15:02 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

09 wrz 2012, 23:28

na to pytanie nie da się odpowiedzieć

P2R został na razie odsunięty na bok ze względu na to https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=93000640

ale możesz być pewny że zostanie zrobione


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

09 wrz 2012, 23:34

prawdziwy 666 pisze:na to pytanie nie da się odpowiedzieć

P2R został na razie odsunięty na bok ze względu na to https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=93000640

ale możesz być pewny że zostanie zrobione
obiecanki cacanki
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 15:01 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 wrz 2012, 15:10

Jeżeli ci tak ekstremalnie zależy, sam do nich napisz. Jaki problem zalogować się na RS i napisać tam posta ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

10 wrz 2012, 16:29

A taki (obrazek w załączniku):

...i przerywa połączenie jak daje spróbuj ponownie, odrywa od sesji i tak w nieskończoność. przynajmniej u mnie tak się dzieje (zresztą Ryuq też tak ma) - obrazki lekko pozmieniane, ze względu na szerokość.


ODPOWIEDZ