Lepsza grafika w P2

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

10 wrz 2012, 16:45

ZigHorDude pisze:A taki (obrazek w załączniku):

...i przerywa połączenie jak daje spróbuj ponownie, odrywa od sesji i tak w nieskończoność. przynajmniej u mnie tak się dzieje (zresztą Ryuq też tak ma) - obrazki lekko pozmieniane, ze względu na szerokość.
co to ma wspólnego z grafiką i co ma z tematem wspólnego killing floor? :zdziw:


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

10 wrz 2012, 17:27

No koleś ma problem z zagłosowanie na postala na greenlight jak nie wiesz co to jest, to nie musisz wiedzieć. Nic ważnego dla ciebie.

Ten projekt P2R jakoś mało poruszany jest ten temat na forum. Co to za studio to "resurrection studios" jakaś grupka niezależnych ludków robiących to z nudów. Czy jacyś pracownicy RWS? Gdzie znajde najnowsze newsy odnośnie tego projektu?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

10 wrz 2012, 17:37

Chodzi o to, gdy chcę się zarejestrować wyskakuje mi taki właśnie błąd.
Silver Dragon pisze:Jeżeli ci tak ekstremalnie zależy, sam do nich napisz. Jaki problem zalogować się na RS i napisać tam posta ;)
W wielu grach Epic Games jest Unreal ED (normalny - najpewniej), tam można zmodyfikować. Wiadomo, nie da się aż tak, dlatego że gra jest na nim zrobiona i do niego przypisana. Można zmodyfikować pod względem opcji np. zwiększyć wydajność, poprawić grafikę naszego "PostED". Kup np. UT 2004, edytor gotowy:

https://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=207251 - przykład fajnej mapki :D

Wiem, że jest nie realne wziąć edytor z innej gry, ale jak byś miał podstawową, lepszą wersję...
Nie wiem tylko, czy Postal był na wersji silnika 2.5. Liczne modyfikacje sprawiły by coś może.


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

10 wrz 2012, 18:06

Plebs pisze:No koleś ma problem z zagłosowanie na postala na greenlight jak nie wiesz co to jest, to nie musisz wiedzieć. Nic ważnego dla ciebie.

Ten projekt P2R jakoś mało poruszany jest ten temat na forum. Co to za studio to "resurrection studios" jakaś grupka niezależnych ludków robiących to z nudów. Czy jacyś pracownicy RWS? Gdzie znajde najnowsze newsy odnośnie tego projektu?
To jest temat dotyczący grafiki, nie ma nic wspólnego z głosowaniem. Powinieneś założyć do tego osobny temat.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 wrz 2012, 23:07

Przestań już to drążyć. Jak widać nie zaczaiłeś o co chodziło, a Plebs jeszcze to podrasował :P
W sumie może to i dobrze bo można zakończyć offtop ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

11 wrz 2012, 09:30

Co wam da zainstalowanie innej gry na 2.5 jeżeli Postal II ma własne kody i źródła.
Plebs pisze:
Sadysta pisze: Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić? :P
Pewnie się da, ale raz że to będzie dziwnie wyglądało miejscami, a dwa komputer siądzie. Jakiś słabo zoptymalizowany jest ten zmodyfikowany unreal engine. Bardziej mnie zastanawia, czy można sobie ustawić jakąś niestandardową rozdziałke. Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !
To nie ma sensu... Samo zwiększenie tekstur w niskiej jakości da ten sam efekt. Potrzebujemy tekstur w high resie z 100% jakością w powiększeniu. Zdjęcie zrobione z aparatem które potem powiększymy nie pokaże nam detali co zdjęcie zrobione np. w 3.2 MPx, w tym problem
ZigHorDude pisze:Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.
Nikt oprócz RWS-u nie ma do tego dostępu. Ani Ty, ani jakikolwiek modder nie zaktualizuje Ci silnika. Potrzebujesz kodu źródłowego silnika i pomocy Epic.
ZigHorDude pisze:Czyżby to była zmodyfikowana wersja 2.5.? Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie), lecz widać, że ogólna otoczka jest ładniejsza.
Daj spokój. To są nowe tekstury w wyższej rozdziałce. Przeważnie 1024x1024 i 2048x2048, a Postal 2 ma 256x256 rzadko 512x512. To są nowe tekstury w wyższej jakości. Większe detale.
Plebs pisze:
ZigHorDude pisze: Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie)
Jak nie? :P chyba że chodzi ci o rozdzielczość tych tekstur.

Jakoś nie robią na mnie wrażenia te screeny jak sobie pomyśle, że w tak pięknie urządzony domkach mieszkańcy będą jedynie stali i chodzili z jednego pathnoda do drugiego :/
Właśnie nie. Celem jest zwiększenie życia. Pokazanie że domy są zamieszkiwane.
Plebs pisze: Ten projekt P2R jakoś mało poruszany jest ten temat na forum. Co to za studio to "resurrection studios" jakaś grupka niezależnych ludków robiących to z nudów. Czy jacyś pracownicy RWS? Gdzie znajde najnowsze newsy odnośnie tego projektu?
Każdy zajął się GreenLight'em. Resurrection Studios to twórcy Eternal Damnation. TopLoader nawet chyba należy do RWS. Poczekajcie te kilka dni. Wkrótce oficjalna zapowiedź.
ZigHorDude pisze: Nie wiem tylko, czy Postal był na wersji silnika 2.5. Liczne modyfikacje sprawiły by coś może.
P2 jest na 2.0 to wersja bez żadnych skomplikowanych shaderów i kompleksowym światłem. Zapraszam Cię do śledzenia projektu P2R :)
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 12:46 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

11 wrz 2012, 15:59

MaKiPL pisze:Nikt oprócz RWS-u nie ma do tego dostępu. Ani Ty, ani jakikolwiek modder nie zaktualizuje Ci silnika. Potrzebujesz kodu źródłowego silnika i pomocy Epic.
Wiadomo, potrzeba kodu, ale mi chodzi o narzędzia, a nie o napisanie aktualizacji lub silnika.
MaKiPL pisze:P2 jest na 2.0 to wersja bez żadnych skomplikowanych shaderów i kompleksowym światłem. Zapraszam Cię do śledzenia projektu P2R :)
Hah. Szczerze? Możliwe gdy P2R wyjdzie, też padnie (jak HAND), ale nie będę wnikał. Nie za bardzo interesują mnie projekty Rezzurection, ale jak coś z tego wyjdzie...

Tekstury, oświetlenie i od razu widać (na screenach) że wygląda lepiej. Tylko jak to się sprawi w normalnej grze, rozgrywce? Teraz pewnie kolesie z Rezzurection zastanawiają się "w co my się wpierdoliliśmy?". W sumie to co napisałem to głupota, ale rzeczywiśnie w grze może to gorzej wyglądać. Bo ludzie, nie wystarczy parę tekstur, nowy zakres renderowania (hmm... silnik od nowa...) i np. per-pixel lighting (nie realne, nie na 2.0 :) ) żeby gra była ładniejsza. Nie wiadomo czy RZ nie ma kodu źródłowego do UE 2.0. (i tym zdaniem od "Nie wiadomo" całkowicie zboczyłem ze swojej wypowiedzi :) )


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

11 wrz 2012, 16:51

jedyny powód dla którego HAND padł było to że autor i szef projektu morpheush w pewnym momencie znikną a bez niego projekt nie mógł być kontynuowany

z P2R to się niestanie jednak, możecie być pewni

ZigHorDude mam małą prośbę pobierz darmowe MP (jeśli nie masz) zainstaluj 1409X i wejdź na serwer resurrection studios (nazwa to MrD'z TurtleFuckers Lowgrav-Airmail) i zobaczysz na własne oczy co można zrobić na silniku P2


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

11 wrz 2012, 16:57

Jako, że prawdziwy 666 obeznany z tematem - P2R ma być czymś w stylu bonusu w nagrodę za kupno gry na STEAM (a.k.a. Free DLC) czy to absolutnie niezwiązany projekt? 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

11 wrz 2012, 17:05

niezwiązany

to jest osobny projekt RS


tak BTW myślę że przydało by się zrobić osobny temat o P2R ale nie mam pojęcia do jakiego działu by pasował
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 17:07 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

11 wrz 2012, 17:20

Pozwoliłem sobie zrobić tutaj https://forum.postalsite.info/-t3333.html#74559 Jeśli mod faktycznie powstanie i będzie mocno rozbudowany to proponuje go przenieść o dział wyżej obok Eternal Damnation i A Very Postal Christmas.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

11 wrz 2012, 18:42

P2R będzie modem.

Tak czy siak myślę że temat o Postal 2 Resurrected powinien polecieć od kogoś z nas. Po drugie P2R jest modem do AWP przeważnie i remakiem ED, taki mamy aim. Tak poza tym to w nic się nie wkopaliśmy, prace idą sprawnie, na razie bez żadnych problemów. Proszę śledzić temat o P2R na Resurrection-studios.net, ja osobiście nie jestem uprawniony do ujawniania żadnych informacji...

@EDIT- PS: O ile dobrze wiem, to trochę nowych funkcji rdzeniowych pójdzie dla Postala 2 na Steamie.
prawdziwy 666 pisze: tak BTW myślę że przydało by się zrobić osobny temat o P2R ale nie mam pojęcia do jakiego działu by pasował
Myślę żeby go trzepnąć tak jak wyżej napisał kolega. Jako osobny dział. Tylko za bardzo nie wiem jaki by był tego sens, bo oprócz oficjalnych postów ze splashami i/czy teaserami to raczej myślę że nic by additional nie było a wszystko above mogłoby pójść do jednego tematu. Tylko bardziej myślałem nad oficjalnym tematem usprawnionym tj. takim z opisem całości i pokazem funkcji, a nie "tutaj rozmawiamy o Postal 2 Resurrected".
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 18:46 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

11 wrz 2012, 22:21

MaKiPL pisze: Tylko bardziej myślałem nad oficjalnym tematem usprawnionym tj. takim z opisem całości i pokazem funkcji, a nie "tutaj rozmawiamy o Postal 2 Resurrected".
Oczywiście temat a miare rozwoju moda będzie poszerzany o opis co, gdzie, jak i po co. Narazie większego zainteresowania nie ma, więc nie ma co produkować śliny na darmo.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

11 wrz 2012, 23:33

No wiesz... Zainteresowania nie ma bo nikt nie wie o co chodzi. Oficjalnej zapowiedzi nie było. Pytałem się TopLoadera, zajął się tak jak wspomniałem GreenLightem. Jeżeli cały event przejdzie to ruszy też oficjalny teaser.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

11 wrz 2012, 23:36

przepraszam że to powiem Plebs ale temat o P2R powinien być założony przez kogoś bardziej rozeznanego w temacie, a to
Plebs pisze:Ten projekt P2R jakoś mało poruszany jest ten temat na forum. Co to za studio to "resurrection studios" jakaś grupka niezależnych ludków robiących to z nudów. Czy jacyś pracownicy RWS? Gdzie znajde najnowsze newsy odnośnie tego projektu?
świadczy że nie jesteś odpowiednią osobą do tego niestety


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
ODPOWIEDZ