Księga życzeń i propozycji

Rozmowy o Eternal Damnation, odrębnej grze działającej na bazie Postala 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Co chcesz ujrzeć w nowym ED i jakie zmiany sugerujesz?

Mniej zombich, albo suwak ustalający ich liczbę
19
11%
Chcę chwil spokoju, by komfortowo zwiedzać mapy
15
8%
Wyeksponowania nowości w modzie (postaci, meshe, animacje, efekty)
13
7%
Niech fabuła będzie bogatsza (nowe misje i mapy)
18
10%
Nie chcę liniowości w grze
15
8%
Nowe bronie i przedmioty do użycia
15
8%
Bardziej wymagających bossów
10
6%
Więcej okrucieństwa i narzędzi tortur
17
10%
Więcej grozy i zwidów
18
10%
Większy bestiariusz
14
8%
Tryb wolnej gry, ukazujący odmienną twarz ED
14
8%
Porządek w plikach
9
5%
 
Liczba głosów: 177
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 19:51

Niebawem premiera nowej odsłony moda, pod nazwą Eternal Damnation Ressurected. Prawdopodobnie wrzesień, lecz śmiem wątpić, czy zdążą, bo pomysłów i pracy im nie brakuje. Nie ma pośpiechu, imo, niech odpicują go jak najlepiej. ;)
Do tej pory mogliśmy tylko dyskutować we własnym gronie o tym, co nam się w nim nie podoba, co się podoba i co chcielibyśmy mieć w nim. Aby o tym poinformować twórców, trzeba było im to napisać, no, chyba że był wśród nich zapaleniec, który nas czytał. Teraz sytuacja się zmieniła. Mamy bowiem swojego człowieka w gronie testerów i inspiratorów moda, Robsesseda. Jest więc teraz dobra okazja, aby zebrać tu nasze uwagi, a drogi Robbie :): przekaże to na ręce "odpowiednich służb".

Tak więc, co sugerujecie za zmiany w nowym ED?

Dla mnie najbardziej drażniący jest nadmiar zombich. Zabawę w grze psuje też brak oddechu, nie można pochodzić po ulicach, pozwiedzać ich, bo wciąż nowe hordy zombie.
Przydałoby się też bardziej wyeksponować nowości, jakie gra niesie. Nie tylko zombi, ale też więcej gangoli, czy jednostek w maskach.

Docelowo temat będzie ankietą. Ale najpierw zbierzmy punkty, jakie w tej ankiecie się znajdą. Kto co sugeruje? Dopiero gdy lista będzie satysfakcjonująca, zaczniemy ankietę. Tak by każdy mógł zagłosować na to, co chce i nie żałował, że na coś istotnego nie oddał głosu, bo "wcześniej tego w ankiecie nie było". Dlatego na początku posta wylistowałem pierwsze punkty. Sugerujcie kolejne, aby w końcu ową listę przemienić w ankietę.

Można będzie głosować na dowolną liczbę punktów. Czego będzie najwięcej, to znaczy, że tego najbardziej oczekujemy, co oczywiste.

EDIT: Temat jest już ankietą. Głosujcie.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 00:50 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

17 cze 2009, 20:08

Dokładnie tego samego, co Ty Tiquill, chociaż przydałyby się jeszcze nowe bronie i mapy. Bo wiadomo remake-remakiem, ale mogliby dodać więcej tego niż było w podstawce.
Poza tym chciałbym silniejszych i bardziej wymagających bossów!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 cze 2009, 20:29

Tiquill pisze:• Niech fabuła będzie bogatsza
• Nie chcę liniowości w grze
na pewno za głosuje na to


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 20:52

A jakieś bliższe oczekiwania? Może jakaś misja do poszerzenia, albo całkiem nowa, która pasuje do gry i jest całkiem realna do zrobienia. Może komuś podczas gry coś przyszło do głowy, w stylu: Chm, fajnie, gdyby tu dali tak i tak. Czyli propozycja wstawienia czegoś na mapę. Od szukania bugów nowej wersji są testerzy, ale inspiracji do tejże może dostarczyć każdy.

Minio dodał trzy punkty. A jak rozwinę swoje. Gangole, jednostki specjalne w maskach, to tylko przykład. Przeglądając pliki gry widzę wiele nowych animacji, niemal niewidocznych w grze, albo raz użytych. A są animacje siedzących postaci, leżących. Więcej więc ludzi, którzy siedzą przy stole, coś jedzą, śpią na łóżku - normalne życie. I nagle zrywają się do ucieczki lub walki. Świat ludzi w Postalu 2 jest sztywny, wchodzą, wychodzą, nikt nie usiądzie, nie leży (leży tylko, gdy kona). Niech więc ta włożona w te pliki ED praca będzie widoczne w grze, użyć to, pochwalić się tym.

I przydałby się porządek w plikach. Żeby nie było dwóch-trzech paczek mających te same tekstury, meshe czy animacje. Zaoszczędzi to miejsca na dysku.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

17 cze 2009, 21:20

jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...

wydłużenie czasu gry było by pozytywem...można ją skończyć tak jak P 666...w 2, 3 wieczory...

na pewno mniej zombie...chwila oddechu się przyda..już wyskoki tych zombie lepiej zamienić na jakieś napady przywidzeń takie chociazby jak zdarzają się w psychiatryku czy w kanałach...gra ma dokonać palpitacji serca :P

można by też było urozmaicić asortyment służący do uszkadzania partii ciała lub odbierania zycia...

jeśli prace pójdą w takim kierunku jak widziałem na filmiku to będę zadowolony..życzę twórcom jak najrychlejszego skończenia gry i żeby potem widzieli banany na twarzach korzystających z tego dobrodziejstwa userów :lol:


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 21:48

Ramesses pisze:jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...
Tak, mnie też liniowość ED nie przeszkadza. Bylebym tylko mógł, po uporaniu się z atakującymi, na chwilę zwiedzić to, gdzie walczyłem - to nie muszę tam wracać i liniowość nie jest dokuczliwa.

Jeszcze więc do tego spokoju. Jest ulica. Hordy zombi atakują. Wciąż i wciąż. Nie mogę zwiedzić mapy. A wystarczy, by te hordy dało się wybić i mieć czas na zwiedzanie. Hordy natomiast byłyby nadal, ale za rogiem. I ruszają na gracza dopiero, gdy ten jest w zasięgu ich wzroku - czyli pokaże się im zza tego rogu. Żeby one tam czekały na gracza, a nie go szukały po wszystkich ulicach.
Ramesses pisze:już wyskoki tych zombie lepiej zamienić na jakieś napady przywidzeń takie chociazby jak zdarzają się w psychiatryku czy w kanałach...gra ma dokonać palpitacji serca :P
Dobre. Bez utraty zdrowia i aminucji bohatera, a z sercem w gardle podczas takiego zwiedzania. Nie ma przeciwników, ale też jest ciekawie, wystarczy wejść do opuszczonego domu i... dostać w łeb spadającą belką. I już zwidy i strach.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

17 cze 2009, 23:06

Świetny temat, liczą się z naszym zdaniem na Zachodzie, więc jak najbardziej własne pomysły będę mile widziane. :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 23:13

Robsessed pisze:Świetny temat, liczą się z naszym zdaniem na Zachodzie, więc jak najbardziej własne pomysły będę mile widziane. :)
Trochę szkoda mi Ciebie, bo będziesz musiał to zebrać i przedstawić w miarę spójnie. Lepiej byłoby dla twórców, abyśmy to na ich forum dyskutowali, zapewne. Lecz nie każdy ma ochotę męczyć się z angielskim albo rejestrować tylko w tym celu. Lepszy głos u nas, niż wcale.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

17 cze 2009, 23:18

Wiesz, że to lubię. ;) Im więcej, tym lepiej.


Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 cze 2009, 23:19

Ramesses pisze:jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...
oj Ramesses ale wykonywanie konkretnych misji (po linii najpierw misja nr 1 porem 2 a potem 3) wcale nie wyklucza się z swobodą chodzenia

najlepszym przykładem jest mapa LowerParadise z liniowego AW


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

17 cze 2009, 23:24

Tiquill pisze:Przeglądając pliki gry widzę wiele nowych animacji, niemal niewidocznych w grze, albo raz użytych. A są animacje siedzących postaci, leżących. Więcej więc ludzi, którzy siedzą przy stole, coś jedzą, śpią na łóżku - normalne życie. I nagle zrywają się do ucieczki lub walki. Świat ludzi w Postalu 2 jest sztywny, wchodzą, wychodzą, nikt nie usiądzie, nie leży (leży tylko, gdy kona). Niech więc ta włożona w te pliki ED praca będzie widoczne w grze, użyć to, pochwalić się tym.
Wolve zaprezentował zestaw nowych animacji. Napisałem posta z prośbą o większe ich wykorzystanie w samej grze. To było zresztą w ich planach.


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 23:29

Robsessed pisze:Wolve zaprezentował zestaw nowych animacji. Napisałem posta z prośbą o większe ich wykorzystanie w samej grze. To było zresztą w ich planach.
To dobrze, ale nie tylko nowe, również o tych starych niech nie zapomną. Niech gracz ma dużo możliwości poznania tego, co każdy s twórców zrobił dla ED.
Ramesses pisze:można by też było urozmaicić asortyment służący do uszkadzania partii ciała lub odbierania zycia...
Swojego człowieka od okrucieństwa mają. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

17 cze 2009, 23:38

Na forum Postal Network swego czasu wolve zaprezentował takie oto cudeńko
Obrazek

Oby więcej takich, bo bestiariusz starego ED jest ekstremalnie monotonny. Same zombiaki, których mam już po dziurki w nosie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 cze 2009, 23:43

zniszczycie te grę ;D xD


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2009, 23:47

Bestiariusz w arsenale 3D Wolve'a jest zapewne baaardzo bogaty, to nietuzinkowy gościu. Gdyby tak wszystko do ED wrzucić, to byłaby to karuzela po pijaku. Ale - na pewno tak nie będzie, nie zniszczymy ED, prawdziwy, spoko. ;)

Takie zaś cudeńko, jak na skrinie, chm... do ED pasuje, ale bardziej do trybu freeroam. :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ