Kropek [single game]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Czapki z głów
To jest po prostu genialne
Jestem ciekaw jakie pomysły jeszcze masz w zanadrzu?
To jest po prostu genialne
Jestem ciekaw jakie pomysły jeszcze masz w zanadrzu?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sam zobaczJestem ciekaw jakie pomysły jeszcze masz w zanadrzu?
Napisz czy nie przedobrzyłem.
Edit:
Wersja ostateczna
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 088917.rar
Połączyłem Twierdzę z ukończonym Zakonem
Ostatnio zmieniony 22 gru 2013, 21:31 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobór muzyki perfekcyjny, zarówno pierwsze, jak i muzyka z westernu! Naprawdę działa na człowieka. Pierwszy kontakt z tą małą piskliwą mendą, pierwsza ofiara, druga. I już wkręcony w ten świat! Nie pamiętam co ostatnio takie wrażenie na mnie wywarło jak te mapy. Zbudowane w sposób idealny do pościgu, skradania, ostrzeliwań. Na jakich mapach grało mi się w Postalu 2 idealnie? Mapy Deck-Redux, tryb multi, konwersje z Unreala. I do nich twoje mogę przyrównać. Rozgrywka single idealnie skrojona, odpowiednia proporcja przedmiotów leczących względem ilości/siły przeciwników, rozstawienie wrogów. No, perfecto. Zazwyczaj wolę łazić po mapach, nie wdawać się w relacje z postaciami na nich. Tutaj wciągnęło mnie to od razu - mapy, muzyka i przeciwnicy - i szedłem jak po sznurku, do celu. Do różowej Fiony! ł: Tak, takie imię mi od razu do niej pasowało i tak ją sobie nazwałem. No i te zębate mordki w ciemności - zapadają w pamięć, super!
I kilka uwag. Przede wszystkim wypier*** tego generała. Jaruzel, won!!! Psuje cały efekt ten tytuł prasowy. Nie wiem też czemu wybrałeś gazety z epoki 80. Ale spoko, z muzyką to współgra. Tylko więcej tych gazet, bo stale te same nagłówki nużą. Popraw wszystkim głosy tak, by piszczały. Wszystkim. Napastliwość tych ludzików pasuje tylko z ich piskliwymi głosami, normalne głosy tu rażą. Wczytanie gry daje zwykłe postaci, masz jakiś pomysł na to, karmę edytować? Kolizja z drzwiami na tej mapie gdzie zaczynają rzcuać nożyczkami za każdym razem. Przenosi na inny rejon mapy - konieczna poprawka. Wyrównaj kolorystykę map. Pierwsze są szare i potem nagle inne odcienie, to przeszkadza i czyni komplet map częściowo niejednorodnym. Kiedy pokonałem niebieskiego bossa i krata się otworzyła - cofnałęm się pozbierać apteczki i zregenerować zdrowie. Wracam do kraty - zamknięta. I musiałem Ifeefree. Pozostaw ją otwartą. Ta duża głowa na postumencie - jakoś nie bardzo, że tylko duża głowa na postumencie. Do czegoś powinna służyć, coś/kogoś wywołać, jakiś efekt, coś rozwalić.
Rozłożył wszystkich! - usłyszałem na koniec i rozgrywka skończona. To były bardzo dobre chwile z Postalem, fajnie spędzona najdłuższa noc w roku. I na koniec sugestia do finalnej pani boss. Uwaga! trick, jak pokonać bossa. Kto nie chce psuć sobie rozgrywki niech przejdzie do następnego wiersza a tu nie czyta. Bardzo łatwo ją pokonać. Kiedy się paliła to wystarczyło walić do niej z pistoletu, a ona nie broniła się ani atakowała, bo zajęta była - gaszeniem się. Za łatwo.
Kropków 6 zaliczone. Twierdza i Zakon na potem, na czas świąt, nie wszystko naraz. Najlepsza rozgrywka w jaką od dawna grałem. Te mapy te efekt nagłego olśnienia i dobrej passy. Podtrzymuj to i rób to dalej, rozwijaj, póki dobra passa trwa. Bo mapy są wspaniałe.
I kilka uwag. Przede wszystkim wypier*** tego generała. Jaruzel, won!!! Psuje cały efekt ten tytuł prasowy. Nie wiem też czemu wybrałeś gazety z epoki 80. Ale spoko, z muzyką to współgra. Tylko więcej tych gazet, bo stale te same nagłówki nużą. Popraw wszystkim głosy tak, by piszczały. Wszystkim. Napastliwość tych ludzików pasuje tylko z ich piskliwymi głosami, normalne głosy tu rażą. Wczytanie gry daje zwykłe postaci, masz jakiś pomysł na to, karmę edytować? Kolizja z drzwiami na tej mapie gdzie zaczynają rzcuać nożyczkami za każdym razem. Przenosi na inny rejon mapy - konieczna poprawka. Wyrównaj kolorystykę map. Pierwsze są szare i potem nagle inne odcienie, to przeszkadza i czyni komplet map częściowo niejednorodnym. Kiedy pokonałem niebieskiego bossa i krata się otworzyła - cofnałęm się pozbierać apteczki i zregenerować zdrowie. Wracam do kraty - zamknięta. I musiałem Ifeefree. Pozostaw ją otwartą. Ta duża głowa na postumencie - jakoś nie bardzo, że tylko duża głowa na postumencie. Do czegoś powinna służyć, coś/kogoś wywołać, jakiś efekt, coś rozwalić.
Rozłożył wszystkich! - usłyszałem na koniec i rozgrywka skończona. To były bardzo dobre chwile z Postalem, fajnie spędzona najdłuższa noc w roku. I na koniec sugestia do finalnej pani boss. Uwaga! trick, jak pokonać bossa. Kto nie chce psuć sobie rozgrywki niech przejdzie do następnego wiersza a tu nie czyta. Bardzo łatwo ją pokonać. Kiedy się paliła to wystarczyło walić do niej z pistoletu, a ona nie broniła się ani atakowała, bo zajęta była - gaszeniem się. Za łatwo.
Kropków 6 zaliczone. Twierdza i Zakon na potem, na czas świąt, nie wszystko naraz. Najlepsza rozgrywka w jaką od dawna grałem. Te mapy te efekt nagłego olśnienia i dobrej passy. Podtrzymuj to i rób to dalej, rozwijaj, póki dobra passa trwa. Bo mapy są wspaniałe.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem co ty widzisz w tych mapach cudownego.
Muzyka i śmieszne mordki sprawiają że jest fajnie.
Chodziło mi bardziej o zrobienie rzezi na tych ludzikach.
Kropek Twierdza to już całkiem inna bajka.
Co do spalenia Fiony to był błąd, bo jest odporna na ogień.
Postacie to standardowe postacie z gry, odpowiednio poustawiane. Czasem wczytują się domyślne ustawienia, tak jak przy wczytaniu mapy.
Gdybym zrobił nowe klasy dla postaci takich błędów by nie było.
Muzyka i śmieszne mordki sprawiają że jest fajnie.
Chodziło mi bardziej o zrobienie rzezi na tych ludzikach.
Kropek Twierdza to już całkiem inna bajka.
Co do spalenia Fiony to był błąd, bo jest odporna na ogień.
Postacie to standardowe postacie z gry, odpowiednio poustawiane. Czasem wczytują się domyślne ustawienia, tak jak przy wczytaniu mapy.
Gdybym zrobił nowe klasy dla postaci takich błędów by nie było.
8=======D
A ja zamiast zagrać w normalnego Kropka odrazu wbiłem do Twierdzy. To źle? Bo Twierdzza jakoś specjalnie łatwa nie jest.
btw. Nagram tak z 10 minut z Kropka + komentarz.
Zrobię mniej więcej tak... Na początku przejde grę i porobie skreeny każdej z postaci, tzn, tych rodzajów i opiszę na samym początku gameplay'a. Później po prostu zacznę przechodzić Kropka i dodam swój komentarz na bieżąco - nie chcę robić sztucznie i nagrywać później. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
btw. Nagram tak z 10 minut z Kropka + komentarz.
Zrobię mniej więcej tak... Na początku przejde grę i porobie skreeny każdej z postaci, tzn, tych rodzajów i opiszę na samym początku gameplay'a. Później po prostu zacznę przechodzić Kropka i dodam swój komentarz na bieżąco - nie chcę robić sztucznie i nagrywać później. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 21:20 przez Mozal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
seebeek17 Dźwigni trzeba dotknąć by otworzyć drzwi
Nie pisałem więc nikt nie zauważył że jest poprawka.
Poprawia kilka błędów.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/Kropek
Nie pisałem więc nikt nie zauważył że jest poprawka.
Poprawia kilka błędów.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/Kropek
8=======D
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
seebeek17 a czy przypadkiem nie miało być bez napisania że to Rycho3D jest autorem???
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To i nie wiedz dalej. Tylko rób swoje! Mapa jako zbudowane wnętrza są idealne do gry. Dochodzą postacie, stopień trudności... O to chodzi!Rycho3D pisze:Nie wiem co ty widzisz w tych mapach cudownego.
Pytałeś gdzieś, czy te mapki nie są za łatwe? Nie zwiększaj trudności. Jak rozumiem twoje intencje, miało być fajnie ich wybijać. I tak jest. Bez większego bólu fajna odstresowująca zabawa. Właście, bawić się, a nie zmęczyć rozgrywką. Miły odstresowywacz. I o to chodzi!
Właściwie to jakieś by się przydały. To nie byłoby trudne.Rycho3D pisze:Gdybym zrobił nowe klasy dla postaci takich błędów by nie było.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie musisz wszystkich brać. Lepiej samemu limitować sobie trudność gry niż mieć ją narzuconą przez mapę. Zawsze wolność wyboru, w każdej sytuacji. To właśnie lubię.seebeek17 pisze:I za dużo faj zdrowia... bo po co aż z 5?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...