Krew w P2

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

02 cze 2012, 16:03

Czy istnieje możliwość zrobienia tak żeby krew nie znikała ?


Awatar użytkownika
Heroinka
Seryjny zabójca
Posty: 404
Rejestracja: 28 lip 2009, 15:51
Lokalizacja: Nobody cares

02 cze 2012, 20:49

Z tego co pamiętam, w ustawieniach jest opcja, po jakim czasie krew zanika. Gdyby w edytorce usunąć skrypt odpowiadający za zanikanie krwi, może i by działało, ale równało by się to z większym obciążeniem sprzętu (więcej pamięci by potrzebowało) Chyba, że chodzi Ci o to, żeby krew nie znikała nawet po przejściu z mapy na mapę, raczej nie da się tak zrobić, a nawet jeśli, to znów dane o krwi ze wszystkich mapek na której zrobiłeś rozróbe musiały by mieć swoją pamięć (Zapis na pamięci podręczej (RAM) znów lagi by były, korzystniejsza była by opcja zapisu tego na dysku, i usunięcia np. po restarcie gry czy wczytaniu nowej) Jak to zrobić-nie wiem. Ja tu tylko sprzątam :D


[center]Nie ma przywódców, nie ma bogów...[/center][center]~❤~[/center][center]I know heroin rots your insides but that didn't stop me...[/center]
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 cze 2012, 21:24

Był jakiś mod na to by ślady obrażeń i strzałów nie znikały, ale nie wiem jak się to nazywa .
Jest gdzieś na forum o tym, trzeba poszukać ;>


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 cze 2012, 22:09

Był jakiś mod na to by ślady obrażeń i strzałów nie znikały, ale nie wiem jak się to nazywa .
Jest gdzieś na forum o tym, trzeba poszukać ;>
D/L tego moda masz tu. Jednakże, przynajmniej u mnie, działa jakby nie chciał ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

03 cze 2012, 11:43

nie bardzo współpracuję ten mod z AWP


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 cze 2012, 12:17

I nie jest dokończony, generuje błędy w grze. Z tego co pamiętam, edycja domyślnego pliku P2, jakim jest ten mod, to kompilacja niepełnego kodu. Efekt dekompilacji i kompilacji - zgubiona część kodu, związana z wypełnianiem misji. Ale mogę się mylić, trochę minęło gdy testowałem ten mod. Mało dał, coś za to zabrał.

Ale możesz napisać w tym temacie do autora AWPMod sugestię z tym. Może doda odpowiednią pozycję w ustawieniach.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ