[ POMOC] Kopniak z ED w AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Witam, tak sie zastanawiam, co muszę zrobić, żeby noga Kolesia z AWP została zastąpiona tą z ED? ta z ED jest dużo lepsza, a z resztą to jest potrzebne do mojego moda, a ta noga bardziej pasuje wyglądem niż stary, czarny trep [z resztą teksturkę tego drugiego ED również przerobilem, ale nie wiem jak mam podmienić model z animacją itp...] Pomoże ktuś?
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
No dobra, zrobiłem tak.
Wyciągnąłem wszystkie skrypty z Inventory, potem w folderze z Postalem znalazłem folder Inventory, potem Classes, no i przerobiłem FootWeapon.uc, i jak mam to teraz z powrotem wrzucić do gry żeby działało po wciśnięciu Q zamiast "starej nogi" ?
Wyciągnąłem wszystkie skrypty z Inventory, potem w folderze z Postalem znalazłem folder Inventory, potem Classes, no i przerobiłem FootWeapon.uc, i jak mam to teraz z powrotem wrzucić do gry żeby działało po wciśnięciu Q zamiast "starej nogi" ?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przenieś plik inventory.u do innego folderu ,tak na wszelki wypadek.
W folderze System utwórz nowy dokument tekstowy .Napisz w nim: cmd
Zapisz jako .bat i uruchom. Wyskoczy okienko tam wpisz: ucc make
Dajesz enter i plik już jest .
W folderze System utwórz nowy dokument tekstowy .Napisz w nim: cmd
Zapisz jako .bat i uruchom. Wyskoczy okienko tam wpisz: ucc make
Dajesz enter i plik już jest .
8=======D
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Kod: Zaznacz cały
C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>cmd
Microsoft Windows [Wersja 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.
C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>ucc make
=======================================
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc
=======================================
Commandlet make not found
C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>UCC.exe Editor.MakeCommand
let
--------------------Core - Release--------------------
--------------------Engine - Release--------------------
--------------------Fire - Release--------------------
--------------------Editor - Release--------------------
--------------------UWindow - Release--------------------
--------------------UnrealEd - Release--------------------
--------------------IpDrv - Release--------------------
--------------------UWeb - Release--------------------
--------------------FPSGame - Release--------------------
--------------------BaseFX - Release--------------------
--------------------Postal2Game - Release--------------------
--------------------MultiBase - Release--------------------
--------------------MoreGame - Release--------------------
--------------------FX - Release--------------------
--------------------Inventory - Release--------------------
Analyzing...
Can't find files matching ..\Inventory\Classes\*.uc
Historia: UMakeCommandlet::Main
Exiting due to error
C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Kod: Zaznacz cały
C:\Postal2\System>cmd
Microsoft Windows [Wersja 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.
C:\Postal2\System>UCC.exe Editor.MakeCommandlet
--------------------Core - Release--------------------
--------------------Engine - Release--------------------
--------------------Fire - Release--------------------
--------------------Editor - Release--------------------
--------------------UWindow - Release--------------------
--------------------UnrealEd - Release--------------------
--------------------IpDrv - Release--------------------
--------------------UWeb - Release--------------------
--------------------FPSGame - Release--------------------
--------------------BaseFX - Release--------------------
--------------------Postal2Game - Release--------------------
--------------------MultiBase - Release--------------------
--------------------MoreGame - Release--------------------
--------------------FX - Release--------------------
--------------------Inventory - Release--------------------
Analyzing...
Can't find files matching ..\Inventory\Classes\*.uc
Historia: UMakeCommandlet::Main
Exiting due to error
C:\Postal2\System>
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mi ten błąd wygląda jakby nie mogło znaleźć gdzie jest folder "Inventory" (ten wypakowany ze zmienionymi skryptami)
gdzie go wsadziłeś?
gdzie go wsadziłeś?
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Folder jest teraz w: C:\Postal2\Inventory
EDIT:
Rycho3D Miałeś Racje!
Przesunąłem inventory na sam dół, a wtedy plik...zawiesił sie na AIPack. Ten sam błąd. A dałem Inventory nad AIPack'iem i wszystko poszło idealnie! Wielkie Dzięki!
EDIT2:
Teraz sie wkurzyłem. Wyciągnąłem sobie pliczek z animacją kopnięcia [osobna paczka z animacją w Eternal Damnation] i w Default properties ustawiłem tą animację jako tą nową, to samo z teksturą, i Default properties wygląda tak:
Wchodze do gry, wciskam Q. Słysze odgłos kopnięcia. Ale tylko raz. Nie słysze uderzenia tylko ten "zamach" nogą. Nie widzę jednak nogi...a kopnąć 2 raz już sie nie da. x.x
Gdzie zrobiłem błąd? przecież zmieniłem tylko animacje i teksturę.
EDIT:
Rycho3D Miałeś Racje!
Przesunąłem inventory na sam dół, a wtedy plik...zawiesił sie na AIPack. Ten sam błąd. A dałem Inventory nad AIPack'iem i wszystko poszło idealnie! Wielkie Dzięki!
EDIT2:
Teraz sie wkurzyłem. Wyciągnąłem sobie pliczek z animacją kopnięcia [osobna paczka z animacją w Eternal Damnation] i w Default properties ustawiłem tą animację jako tą nową, to samo z teksturą, i Default properties wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default properties
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
defaultproperties
{
NoHitMarkerMade=Class'Postal2Game.KickHitNothingMarker'
bStopAtDoor=True
switchstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Melee
ShakeOffsetTime=3.000000
PlayerMeleeDist=135.000000
NPCMeleeDist=50.000000
bAllowHints=False
CombatRating=0.000000
FirstPersonMeshSuffix="Foot"
WeaponSpeedHolster=0.600000
WeaponSpeedShoot1=1.000000
WeaponSpeedShoot1Rand=0.300000
WeaponSpeedShoot2=1.000000
AmmoName=Class'Inventory.FootAmmoInv'
bCanThrow=False
AutoSwitchPriority=0
FireOffset=(X=2.000000,Z=-1.000000)
ShakeRotMag=(X=250.000000)
ShakeRotTime=3.000000
ShakeOffsetMag=(X=3.000000,Y=3.000000,Z=3.000000)
TraceAccuracy=0.050000
AIRating=0.000000
MaxRange=275.000000
FireSound=Sound'WeaponSounds.foot_fire'
GroupOffset=4
PickupClass=None
BobDamping=0.975000
ItemName="Foot"
Mesh=SkeletalMesh'Kick_Anim.FP_Bio_Foot'
Skins(0)=Texture'FPPitp.NowaNoga'
Skins(1)=Texture'WeaponSkins.Dude_Hands'
}
Gdzie zrobiłem błąd? przecież zmieniłem tylko animacje i teksturę.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 12:16 przez Ryuq, łącznie zmieniany 2 razy.
Rycho3D pisze:Kolejność ma duże znaczenie.
Sory Rycho, jednak się myliłemJa pisze:wątpię, tylko zamienność w skryptach może mieć (rzadko)
czegoś nie dopisałeś, coś jest nie tak z meshem, lub spróbuj umieścić teksturę gdzieś w folderze z postalem (bo jak jest poza, może nie czytać lokalizacji)
umieść to wszystko gdzieś w floderze w AWP, może zadziała
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:26 przez Zaver, łącznie zmieniany 2 razy.