[ POMOC] Kopniak z ED w AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

30 lip 2012, 15:25

Witam, tak sie zastanawiam, co muszę zrobić, żeby noga Kolesia z AWP została zastąpiona tą z ED? ta z ED jest dużo lepsza, a z resztą to jest potrzebne do mojego moda, a ta noga bardziej pasuje wyglądem niż stary, czarny trep :D [z resztą teksturkę tego drugiego ED również przerobilem, ale nie wiem jak mam podmienić model z animacją itp...] Pomoże ktuś?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

30 lip 2012, 16:43

Albo tekstura, albo wypakuj animację i podmień animację kopa z ED do AWP


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2012, 21:44

Zmień w skrypcie lokalizację , będzie najłatwiej.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

30 lip 2012, 22:15

w sumie od razu można zamienić nazwę, i poprzestawiać parę rzeczy w ustawieniach (skryptach) np. jak się tekstura nazywa itp. ja tak moduje więkrzośc gier na source


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

31 lip 2012, 15:17

No dobra, zrobiłem tak.
Wyciągnąłem wszystkie skrypty z Inventory, potem w folderze z Postalem znalazłem folder Inventory, potem Classes, no i przerobiłem FootWeapon.uc, i jak mam to teraz z powrotem wrzucić do gry żeby działało po wciśnięciu Q zamiast "starej nogi" ?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

31 lip 2012, 15:55

najlepiej zbindować skryptem, żeby animacja uruchamiała się pod przyciskiem Q


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2012, 06:03

Przenieś plik inventory.u do innego folderu ,tak na wszelki wypadek.
W folderze System utwórz nowy dokument tekstowy .Napisz w nim: cmd
Zapisz jako .bat i uruchom. Wyskoczy okienko tam wpisz: ucc make
Dajesz enter i plik już jest . ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

01 sie 2012, 13:08

Kod: Zaznacz cały

C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>cmd
Microsoft Windows [Wersja 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>ucc make
=======================================
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc
=======================================

Commandlet make not found

C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>UCC.exe Editor.MakeCommand
let
--------------------Core - Release--------------------
--------------------Engine - Release--------------------
--------------------Fire - Release--------------------
--------------------Editor - Release--------------------
--------------------UWindow - Release--------------------
--------------------UnrealEd - Release--------------------
--------------------IpDrv - Release--------------------
--------------------UWeb - Release--------------------
--------------------FPSGame - Release--------------------
--------------------BaseFX - Release--------------------
--------------------Postal2Game - Release--------------------
--------------------MultiBase - Release--------------------
--------------------MoreGame - Release--------------------
--------------------FX - Release--------------------
--------------------Inventory - Release--------------------
Analyzing...
Can't find files matching ..\Inventory\Classes\*.uc

Historia: UMakeCommandlet::Main

Exiting due to error

C:\Program Files (x86)\Postal 10th Anniversary\System>
Oto co mi wyskoczyło. Musiałem wpisać co innego, to co mi Lothar kazał wpisać, bo to ucc make nie działało...no i dalej są jakieś errory. xD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2012, 19:27

Nie jestem pewien ,ale może chodzić o spację w lokalizacji pliku. UnrealED tego nie kuma. :D
Spróbuj przenieść grę do innego folderu np: C:\postal .


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

01 sie 2012, 20:45

Kod: Zaznacz cały

C:\Postal2\System>cmd
Microsoft Windows [Wersja 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\Postal2\System>UCC.exe Editor.MakeCommandlet
--------------------Core - Release--------------------
--------------------Engine - Release--------------------
--------------------Fire - Release--------------------
--------------------Editor - Release--------------------
--------------------UWindow - Release--------------------
--------------------UnrealEd - Release--------------------
--------------------IpDrv - Release--------------------
--------------------UWeb - Release--------------------
--------------------FPSGame - Release--------------------
--------------------BaseFX - Release--------------------
--------------------Postal2Game - Release--------------------
--------------------MultiBase - Release--------------------
--------------------MoreGame - Release--------------------
--------------------FX - Release--------------------
--------------------Inventory - Release--------------------
Analyzing...
Can't find files matching ..\Inventory\Classes\*.uc

Historia: UMakeCommandlet::Main

Exiting due to error

C:\Postal2\System>
Nah. Nadal to samo. Jakieś pomysły?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2012, 23:03

Przesuń niżej wpis EditPackages=Inventory w postal2.ini .
Kolejność ma duże znaczenie.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

01 sie 2012, 23:57

Rycho3D pisze:Kolejność ma duże znaczenie.
wątpię, tylko zamienność w skryptach może mieć (rzadko)


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

02 sie 2012, 00:13

mi ten błąd wygląda jakby nie mogło znaleźć gdzie jest folder "Inventory" (ten wypakowany ze zmienionymi skryptami)

gdzie go wsadziłeś?


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

02 sie 2012, 11:18

Folder jest teraz w: C:\Postal2\Inventory

EDIT:

Rycho3D Miałeś Racje!
Przesunąłem inventory na sam dół, a wtedy plik...zawiesił sie na AIPack. Ten sam błąd. A dałem Inventory nad AIPack'iem i wszystko poszło idealnie! Wielkie Dzięki! :D


EDIT2:
Teraz sie wkurzyłem. Wyciągnąłem sobie pliczek z animacją kopnięcia [osobna paczka z animacją w Eternal Damnation] i w Default properties ustawiłem tą animację jako tą nową, to samo z teksturą, i Default properties wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default properties
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

defaultproperties
{
     NoHitMarkerMade=Class'Postal2Game.KickHitNothingMarker'
     bStopAtDoor=True
     switchstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Melee
     ShakeOffsetTime=3.000000
     PlayerMeleeDist=135.000000
     NPCMeleeDist=50.000000
     bAllowHints=False
     CombatRating=0.000000
     FirstPersonMeshSuffix="Foot"
     WeaponSpeedHolster=0.600000
     WeaponSpeedShoot1=1.000000
     WeaponSpeedShoot1Rand=0.300000
     WeaponSpeedShoot2=1.000000
     AmmoName=Class'Inventory.FootAmmoInv'
     bCanThrow=False
     AutoSwitchPriority=0
     FireOffset=(X=2.000000,Z=-1.000000)
     ShakeRotMag=(X=250.000000)
     ShakeRotTime=3.000000
     ShakeOffsetMag=(X=3.000000,Y=3.000000,Z=3.000000)
     TraceAccuracy=0.050000
     AIRating=0.000000
     MaxRange=275.000000
     FireSound=Sound'WeaponSounds.foot_fire'
     GroupOffset=4
     PickupClass=None
     BobDamping=0.975000
     ItemName="Foot"
     Mesh=SkeletalMesh'Kick_Anim.FP_Bio_Foot'
     Skins(0)=Texture'FPPitp.NowaNoga'
     Skins(1)=Texture'WeaponSkins.Dude_Hands'
}
Wchodze do gry, wciskam Q. Słysze odgłos kopnięcia. Ale tylko raz. Nie słysze uderzenia tylko ten "zamach" nogą. Nie widzę jednak nogi...a kopnąć 2 raz już sie nie da. x.x
Gdzie zrobiłem błąd? przecież zmieniłem tylko animacje i teksturę.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 12:16 przez Ryuq, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

02 sie 2012, 13:18

Rycho3D pisze:Kolejność ma duże znaczenie.
Ja pisze:wątpię, tylko zamienność w skryptach może mieć (rzadko)
Sory Rycho, jednak się myliłem :D

czegoś nie dopisałeś, coś jest nie tak z meshem, lub spróbuj umieścić teksturę gdzieś w folderze z postalem (bo jak jest poza, może nie czytać lokalizacji)
umieść to wszystko gdzieś w floderze w AWP, może zadziała
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:26 przez Zaver, łącznie zmieniany 2 razy.


ODPOWIEDZ