Witam wszystkich to znowu ja
da się jakoś przenieść pliki z t3d do blend i na odwrót jest jakiś plugin do blendera?
dla mnie post ed to czarna magia szczególnie jeśli chodzi z nauką od podstaw.
Blender wg. mnie ma bardziej przejrzysty interfejs.
Wybaczcie że akurat tutaj wstawiłem ten temat ale nie miałem pomysłu gdzie.
konwertowanie t3d do blend
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jeśli mnie pamięć nie myli, w PostED jest opcja eksportu static mesh'a jako T3D, STL oraz OBJ, zaś z OBJ blender sobie ładnie radzi
A teraz droga Blander->Unreal Engine. Od razu mówię, że może być nieco zagmatwane
Po pierwsze - eksportujesz plik z Blender'a do formatu 3DS.
Po drugie importujesz go w programie Google Sketchup.
Po trzecie - eksportujesz (przy użyciu tego: HSKP2UNR_v082.zip model z Google Sketchup do T3D.
I to by było na tyle
Pragnę zaznaczyć, że mogą istnieć lepsze metody, ale ja znam tylko tę
A teraz droga Blander->Unreal Engine. Od razu mówię, że może być nieco zagmatwane
Po pierwsze - eksportujesz plik z Blender'a do formatu 3DS.
Po drugie importujesz go w programie Google Sketchup.
Po trzecie - eksportujesz (przy użyciu tego: HSKP2UNR_v082.zip model z Google Sketchup do T3D.
I to by było na tyle
Pragnę zaznaczyć, że mogą istnieć lepsze metody, ale ja znam tylko tę
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 17:39 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Wielkie dzięki wszystko działa
tylko mam inny "mały" problem
w blenderze model był całkiem duży a w post ed malutki
i mam jeszcze jeden problem uruchamiam w postalu custom map i mi się nie pokazuje mapa chociaż mam exportowane w post ed z t3d do *fuk.
tylko mam inny "mały" problem
w blenderze model był całkiem duży a w post ed malutki
i mam jeszcze jeden problem uruchamiam w postalu custom map i mi się nie pokazuje mapa chociaż mam exportowane w post ed z t3d do *fuk.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 14:06 przez :/, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jestem pewien, czy to coś zmieni, ale::/ pisze:Wielkie dzięki wszystko działa
tylko mam inny "mały" problem
w blenderze model był całkiem duży a w post ed malutki
1 Blender Unit = 10cm
1cm = 0.525 Unreal Unit
1 Blender Unit = 5.25 Unreal Unit
1 Unreal Unit = 0.190 Blender Unit
... dobra, coś nie wyszło, model powinien być w takim razie 5 razy za duży
Ale "znawcy" uważają, że w edytorze styknie ustawić skalowanie modelu na x16
A tutaj niestety nie pomogę, niech ktoś lepiej obeznany z postalowym edytorem się wypowie:/ pisze:... i mam jeszcze jeden problem uruchamiam w postalu custom map i mi się nie pokazuje mapa chociaż mam exportowane w post ed z t3d do *fuk.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!