konwertowanie t3d do blend

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

:/

03 maja 2009, 13:00

Witam wszystkich to znowu ja :/
da się jakoś przenieść pliki z t3d do blend i na odwrót jest jakiś plugin do blendera?
dla mnie post ed to czarna magia :cry: szczególnie jeśli chodzi z nauką od podstaw.
Blender wg. mnie ma bardziej przejrzysty interfejs.
Wybaczcie że akurat tutaj wstawiłem ten temat ale nie miałem pomysłu gdzie.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 13:11 przez :/, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

03 maja 2009, 17:38

Jeśli mnie pamięć nie myli, w PostED jest opcja eksportu static mesh'a jako T3D, STL oraz OBJ, zaś z OBJ blender sobie ładnie radzi 8-)
A teraz droga Blander->Unreal Engine. Od razu mówię, że może być nieco zagmatwane :-P
Po pierwsze - eksportujesz plik z Blender'a do formatu 3DS.
Po drugie importujesz go w programie Google Sketchup.
Po trzecie - eksportujesz (przy użyciu tego: HSKP2UNR_v082.zip model z Google Sketchup do T3D.
I to by było na tyle 8-)

Pragnę zaznaczyć, że mogą istnieć lepsze metody, ale ja znam tylko tę 8-)
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 17:39 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
:/

04 maja 2009, 13:58

Wielkie dzięki wszystko działa
tylko mam inny "mały" problem
w blenderze model był całkiem duży a w post ed malutki
i mam jeszcze jeden problem uruchamiam w postalu custom map i mi się nie pokazuje mapa chociaż mam exportowane w post ed z t3d do *fuk.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 14:06 przez :/, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

04 maja 2009, 15:48

:/ pisze:Wielkie dzięki wszystko działa
tylko mam inny "mały" problem
w blenderze model był całkiem duży a w post ed malutki
Nie jestem pewien, czy to coś zmieni, ale:
1 Blender Unit = 10cm
1cm = 0.525 Unreal Unit
1 Blender Unit = 5.25 Unreal Unit
1 Unreal Unit = 0.190 Blender Unit
... dobra, coś nie wyszło, model powinien być w takim razie 5 razy za duży xD

Ale "znawcy" uważają, że w edytorze styknie ustawić skalowanie modelu na x16 8-)
:/ pisze:... i mam jeszcze jeden problem uruchamiam w postalu custom map i mi się nie pokazuje mapa chociaż mam exportowane w post ed z t3d do *fuk.
A tutaj niestety nie pomogę, niech ktoś lepiej obeznany z postalowym edytorem się wypowie 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

04 maja 2009, 20:53

i tu żeby pograć sobie na mapie musisz dodać swój model jako teren zrobić player starty i działa o i tutaj musisz dodać jeszcze duży kwadrat i tam wpakować swoja mapę jako model


ODPOWIEDZ