Nie zastanawiało was nigdy po jakiego grzyba RWS wstawiło poprzewracane kontenery na drodze do kościoła? Trochę dziwnie to wygląda, żeby pobożni mieszkańcy Paradise nie mogli sobie normalnie pójść do świątyni pomodlić się i wyspowiadać ze swych grzechów (by potem znów z czystym sumieniem radośnie mordować ł: ).
Moje teorie:
-Kontenery mają stanowić skuteczną osłonę przed talibami, przez co inwazja na zakamuflowany kościół jest utrudniona. Zwykli mieszkańcy i tak wiedzą gdzie jest kościół.
-Niedbalstwo i lenistwo, ewentualnie sabotaż pracowników zajezdni.
-Skłonność miejscowego kleru do izolacji, księża biedni w Paradise raczej nie są (ogromny, bogato wyposażony kościół, nowoczesna broń , figury, dobrowolne datki i zyski z pogrzebów)
Ciekawe tylko jak te samochody tam zaparkowały
Kontenery
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ponieważ pierwotnie mapa z zajezdnią i mapa z kościołem były jednościądzienis666 pisze:Nie zastanawiało was nigdy po jakiego grzyba RWS wstawiło poprzewracane kontenery na drodze do kościoła?
Gdy to się zmieniło trzeba było je jakoś oddzielić, a to był jak mniemam najprostszy sposób
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Obok przecież są kontenery, jak i jeszcze kilka na mapie z kościołem.
"Logiczne", że kontenery same z siebie spadły, tuż po tym jak wjechały tam samochody.
"Logiczne", że kontenery same z siebie spadły, tuż po tym jak wjechały tam samochody.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, 18:43 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Na siłe wciśnięte miejsce loadingu ,
ochrona przed crashem gdyż
sprzęt przed kilkunastu lat
nie miał takiej mocy obliczeniowej.
Przyzwyczaiłem się
ochrona przed crashem gdyż
sprzęt przed kilkunastu lat
nie miał takiej mocy obliczeniowej.
Przyzwyczaiłem się
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Według mnie te kontenery dają trochę swojego uroku i też dzięki temu wiadomo że tam jest wczytywanie do następnej mapy
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Mimo wszystko uważam, że mogli to lepiej rozwiązać, albo przenieść kościół w inny rejon Paradise. Bo też trochę tak na odludziu stoi, normalnie kościoły są w pobliżu centrum, często to nawet wizytówki miast. A RWS walnął dużą świątynię na zadupiu na końcu miasta. Cmentarz pasuje, one są często na obrzeżach ale kościół nie.Silver Dragon pisze:Ponieważ pierwotnie mapa z zajezdnią i mapa z kościołem były jednością
Gdy to się zmieniło trzeba było je jakoś oddzielić, a to był jak mniemam najprostszy sposób
I regret nothing
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W budynku obok psychiatryka jest stara mapa Paradise, zerknij tam
Różni się dość wyraźnie od tego co jest
EDIT:
Tu jest temat, który może cię zaciekawić. Niestety polityka IMAGESHACK'a powoli podrzyna mu gardło, likwidując ss'y tam zamieszczone
Różni się dość wyraźnie od tego co jest
EDIT:
Tu jest temat, który może cię zaciekawić. Niestety polityka IMAGESHACK'a powoli podrzyna mu gardło, likwidując ss'y tam zamieszczone
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 00:13 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Podział jednej mapy na dwie wymusił taki właśnie trick z loadingiem. Może i chamski, ale udany. Ale sam też od samego początku widziałem i widzieć chciałem fabularny zamysł twórców, a nie wymóg optymalizujący. Dziwne, że kościół tak zabarykadowany od miasta, no co to za kraj, gdzie ludzie tak ignorują przybytki wiary! Co ma RWS do kościoła, tu też jakaś ukryta aluzja? Takie pierwsze myśli. Ale gdy się rozejrzeć, to wszystko wygląda racjonalnie: zawaliła się sterta kontenerów na Zajezdni. Choć czy to tylko chwilowy stan, czy "ludzie się już przyzwyczaili" to inna sprawa.
Że też nikomu się nie chciało tych map znowu połączyć (poza mapą p666), by ujrzeć normalny stan rzeczy, normalną drogę do normalnego kościoła.
Że też nikomu się nie chciało tych map znowu połączyć (poza mapą p666), by ujrzeć normalny stan rzeczy, normalną drogę do normalnego kościoła.
Nie ma na to reguły. Liczy się też urok samego miejsca albo teren w centrum wykupiony był wcześniej... Miasto miało pierwotnie charakter osiedla robotniczego, to i świątyni nie potrzebowało. Różnie mogło być.dzienis666 pisze:Bo też trochę tak na odludziu stoi, normalnie kościoły są w pobliżu centrum
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
jeżeli chcieli nam przekazać jakieś przesłanie zrobili to doskonale więc ogółem można wysuwać tysiące teorii jeżeli takowe istnieją przykładowo droga do świątyni bożej jest zatarasowana, lecz gdy pokona się przeszkody które stoją na drodze do wiary będą ci przebaczone grzechy tak więc należy bronić kościoła
Ależ kreatywny post.
A co do tematu to za pierwszym razem nie mogłem się wyspowiadać, bo nie miałem pojęcia jak wejść na teren kościoła – myślałem, że pomiędzy kontenerami nie ma przejścia Dopiero po paru godzinach szukania z jakiegoś filmiku na YT wyczaiłem, że tam się normalnie idzie, bo próbowałem nawet iść przez system ścieków i myślałem, że to błąd w grze, że dopiero od środy jest przejście
A co do tematu to za pierwszym razem nie mogłem się wyspowiadać, bo nie miałem pojęcia jak wejść na teren kościoła – myślałem, że pomiędzy kontenerami nie ma przejścia Dopiero po paru godzinach szukania z jakiegoś filmiku na YT wyczaiłem, że tam się normalnie idzie, bo próbowałem nawet iść przez system ścieków i myślałem, że to błąd w grze, że dopiero od środy jest przejście
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Nie no, ja trafiłem za pierwszym razem, jednak zdziwiło mnie, że na drodze stoi kupa żelastwa, choć na mapie widnieje normalna droga.
Nie wiedziałem, że to była kiedyś jedna mapa. Przyznam jednak, że RWS postąpił logicznie. Bo i co miał tam dać? Górkę albo płotek?
A tak przy okazji, może ktoś wie dlaczego w slamsach tory są zniszczone?
Albo czemu na mapie Las jest tyle gratów samochodów? Nielegalne złomowisko?
Nie wiedziałem, że to była kiedyś jedna mapa. Przyznam jednak, że RWS postąpił logicznie. Bo i co miał tam dać? Górkę albo płotek?
A tak przy okazji, może ktoś wie dlaczego w slamsach tory są zniszczone?
Albo czemu na mapie Las jest tyle gratów samochodów? Nielegalne złomowisko?
I regret nothing
tory są zniszczone bo mogły się zawalić jak jechał przez nie pociąg (wada konstrukcyjna) lub zostać przez kogoś wysadzone
kontenery leżą na drodze bo się przewróciły gdy stały jeden na drugim (mogły zostać źle ustawione) lub zostały przewrócone
a w lesie jest pełno samochodów bo tamtejsze drogi są kręte i niebezpieczne więc ludzie często wypadają z drogi (i giną po walnięciu w jakieś drzewo lub głaz)
z tymi wszystkimi "usterkami" w mieście chodzi o to by nadać mu taki trochę zrujnowany (może nawet post-apokaliptyczny) klimat i nadać mu wrażenie, że nie jest zbyt zadbane
kontenery leżą na drodze bo się przewróciły gdy stały jeden na drugim (mogły zostać źle ustawione) lub zostały przewrócone
a w lesie jest pełno samochodów bo tamtejsze drogi są kręte i niebezpieczne więc ludzie często wypadają z drogi (i giną po walnięciu w jakieś drzewo lub głaz)
z tymi wszystkimi "usterkami" w mieście chodzi o to by nadać mu taki trochę zrujnowany (może nawet post-apokaliptyczny) klimat i nadać mu wrażenie, że nie jest zbyt zadbane
Ostatnio zmieniony 25 paź 2014, 15:49 przez EvilYeah, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam