Kontenery

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

23 paź 2014, 16:45

Nie zastanawiało was nigdy po jakiego grzyba RWS wstawiło poprzewracane kontenery na drodze do kościoła? Trochę dziwnie to wygląda, żeby pobożni mieszkańcy Paradise nie mogli sobie normalnie pójść do świątyni pomodlić się i wyspowiadać ze swych grzechów (by potem znów z czystym sumieniem radośnie mordować :diabeł: ).
Moje teorie:
-Kontenery mają stanowić skuteczną osłonę przed talibami, przez co inwazja na zakamuflowany kościół jest utrudniona. Zwykli mieszkańcy i tak wiedzą gdzie jest kościół.
-Niedbalstwo i lenistwo, ewentualnie sabotaż pracowników zajezdni.
-Skłonność miejscowego kleru do izolacji, księża biedni w Paradise raczej nie są (ogromny, bogato wyposażony kościół, nowoczesna broń :D , figury, dobrowolne datki i zyski z pogrzebów)
Ciekawe tylko jak te samochody tam zaparkowały :)
Załączniki
XD
XD
Shot00197.JPG (62.29 KiB) Przejrzano 3004 razy


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 paź 2014, 18:13

To przecież zasłona, by nie było widać że kończy się mapa. :)


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 paź 2014, 18:22

dzienis666 pisze:Nie zastanawiało was nigdy po jakiego grzyba RWS wstawiło poprzewracane kontenery na drodze do kościoła?
Ponieważ pierwotnie mapa z zajezdnią i mapa z kościołem były jednością
Gdy to się zmieniło trzeba było je jakoś oddzielić, a to był jak mniemam najprostszy sposób ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 paź 2014, 18:43

Obok przecież są kontenery, jak i jeszcze kilka na mapie z kościołem.
"Logiczne", że kontenery same z siebie spadły, tuż po tym jak wjechały tam samochody. :D
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, 18:43 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

23 paź 2014, 20:34

Na siłe wciśnięte miejsce loadingu ,
ochrona przed crashem gdyż
sprzęt przed kilkunastu lat
nie miał takiej mocy obliczeniowej.

Przyzwyczaiłem się


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

23 paź 2014, 20:39

Według mnie te kontenery dają trochę swojego uroku i też dzięki temu wiadomo że tam jest wczytywanie do następnej mapy ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

23 paź 2014, 20:47

Silver Dragon pisze:Ponieważ pierwotnie mapa z zajezdnią i mapa z kościołem były jednością
Gdy to się zmieniło trzeba było je jakoś oddzielić, a to był jak mniemam najprostszy sposób
Mimo wszystko uważam, że mogli to lepiej rozwiązać, albo przenieść kościół w inny rejon Paradise. Bo też trochę tak na odludziu stoi, normalnie kościoły są w pobliżu centrum, często to nawet wizytówki miast. A RWS walnął dużą świątynię na zadupiu na końcu miasta. Cmentarz pasuje, one są często na obrzeżach ale kościół nie.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 paź 2014, 23:56

W budynku obok psychiatryka jest stara mapa Paradise, zerknij tam
Różni się dość wyraźnie od tego co jest

EDIT:
Tu jest temat, który może cię zaciekawić. Niestety polityka IMAGESHACK'a powoli podrzyna mu gardło, likwidując ss'y tam zamieszczone
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 00:13 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2014, 15:36

Podział jednej mapy na dwie wymusił taki właśnie trick z loadingiem. Może i chamski, ale udany. Ale sam też od samego początku widziałem i widzieć chciałem fabularny zamysł twórców, a nie wymóg optymalizujący. Dziwne, że kościół tak zabarykadowany od miasta, no co to za kraj, gdzie ludzie tak ignorują przybytki wiary! Co ma RWS do kościoła, tu też jakaś ukryta aluzja? Takie pierwsze myśli. Ale gdy się rozejrzeć, to wszystko wygląda racjonalnie: zawaliła się sterta kontenerów na Zajezdni. Choć czy to tylko chwilowy stan, czy "ludzie się już przyzwyczaili" to inna sprawa. ;)

Że też nikomu się nie chciało tych map znowu połączyć (poza mapą p666), by ujrzeć normalny stan rzeczy, normalną drogę do normalnego kościoła.
dzienis666 pisze:Bo też trochę tak na odludziu stoi, normalnie kościoły są w pobliżu centrum
Nie ma na to reguły. Liczy się też urok samego miejsca albo teren w centrum wykupiony był wcześniej... Miasto miało pierwotnie charakter osiedla robotniczego, to i świątyni nie potrzebowało. Różnie mogło być. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

24 paź 2014, 22:45

jeżeli chcieli nam przekazać jakieś przesłanie zrobili to doskonale więc ogółem można wysuwać tysiące teorii jeżeli takowe istnieją przykładowo droga do świątyni bożej jest zatarasowana, lecz gdy pokona się przeszkody które stoją na drodze do wiary będą ci przebaczone grzechy tak więc należy bronić kościoła :ok:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 paź 2014, 22:51

Epic,


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

24 paź 2014, 23:30

Ależ kreatywny post.

A co do tematu to za pierwszym razem nie mogłem się wyspowiadać, bo nie miałem pojęcia jak wejść na teren kościoła – myślałem, że pomiędzy kontenerami nie ma przejścia :/ Dopiero po paru godzinach szukania z jakiegoś filmiku na YT wyczaiłem, że tam się normalnie idzie, bo próbowałem nawet iść przez system ścieków i myślałem, że to błąd w grze, że dopiero od środy jest przejście :P


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

25 paź 2014, 00:41

Nie no, ja trafiłem za pierwszym razem, jednak zdziwiło mnie, że na drodze stoi kupa żelastwa, choć na mapie widnieje normalna droga.
Nie wiedziałem, że to była kiedyś jedna mapa. Przyznam jednak, że RWS postąpił logicznie. Bo i co miał tam dać? Górkę albo płotek? :D
A tak przy okazji, może ktoś wie dlaczego w slamsach tory są zniszczone?
Albo czemu na mapie Las jest tyle gratów samochodów? Nielegalne złomowisko?


I regret nothing
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

25 paź 2014, 15:45

tory są zniszczone bo mogły się zawalić jak jechał przez nie pociąg (wada konstrukcyjna) lub zostać przez kogoś wysadzone
kontenery leżą na drodze bo się przewróciły gdy stały jeden na drugim (mogły zostać źle ustawione) lub zostały przewrócone
a w lesie jest pełno samochodów bo tamtejsze drogi są kręte i niebezpieczne więc ludzie często wypadają z drogi (i giną po walnięciu w jakieś drzewo lub głaz)

z tymi wszystkimi "usterkami" w mieście chodzi o to by nadać mu taki trochę zrujnowany (może nawet post-apokaliptyczny) klimat i nadać mu wrażenie, że nie jest zbyt zadbane
Ostatnio zmieniony 25 paź 2014, 15:49 przez EvilYeah, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
ODPOWIEDZ