Ponieważ dużo osób się mnie pytało: Dlaczego samochód przejeżdża przez StaticMech-e?
Podaję 3 Sposoby ustawienia kolizji obiektów z samochodami.
1.Jeśli obiekt posiada funkcję Karma.
To wystarczy zaznaczyć
Collision>BlockKarma=True
2.Dodajemy z drzewa actor do mapy psychikę pojazdu.
W przypadku mojego moda jest to "cars"
Na mapie nic nam się nie doda więc klikamy cofnij ruch,
a następnie "ActorProperties"(z narzędzi u góry).
Ustawiamy: Display>StaticMech=use(nasz obiekt musi posiadać Karme).
3.Wstawiamy na mapę BlockingVolume
ActorProperties
Collision>BlockKarma=True
W drugim przypadku można ciekawie poustawiać obiekt.
Np.
Zrobić ogrodzenie które da się tylko zniszczyć samochodem.
Ustawić dynamiczny cień itd.
[TUTORIAL] Kolizja samochodów
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini