kMods 1.6 dla P2 v.1337

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 sty 2011, 18:16

Autor: Kamek

Pora urozmaicić trochę wersję 1337 P2. Tu mamy mod wnoszący parę usprawnień do gry oraz dodający nowe znane i nieznane kody. Jest ich 31. Ponadto wszystkie dodane są do menu trików, do którego dostęp uzyskujemy po pierwszym ukończeniu gry.
Szczególnie zasługuje na uwagę kod severance (w końcu znalazłem działającą wersję), którego użycie daje możliwość pozbawiania kończyn przeciwników. Nie jest to może perfekcyjne ale można uzyskać dzięki niemu interesujące efekty i przede wszystkim gra się nie crashuje.

BSP:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Opis kodów: W pliku kmod
Instalacja: W pliku readme
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 20:52 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2011, 16:36

Dodałem do downloadu, wspierając się opisem twego posta, SD. :) Mało jest dodatków do pierwszego P2 i warto je zebrać w jednym miejscu naszej strony. Zwłaszcza, że w P2 wciąż ludzie grają, o czym świadczy wpis w naszym shoutboxie. https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=189


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

14 mar 2011, 16:48

Ten mod podejdzie pod AWP z newest AWPmod?


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2011, 17:04

Wiesz, że nie pamiętam już, czy rzeczy z P2 da się uruchomić w AWP czy AWPMod. W każdym razie rzeczy kMod16 (lub większość z nich) są w KW2, a ten znowu na AWP działa, zaś samych kodów KW2 coraz więcej jest w AWPMod. Wypada więc sprawdzić i ewentualnie zasugerować to i owo kankowi. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

14 mar 2011, 17:22

wersja 1337 i 1409 niestety mają spore różnice w kodzie które uniemożliwią raczej uruchomienia rzeczy z 1337 na 1409 (czyli wersji kodu użytego w AWP)


btw skąd ludzie mają P2 1337???

nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2011, 17:30

prawdziwy 666 pisze:btw skąd ludzie mają P2 1337???

nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Z szuflad własnych, starszego brata, ojca... Inaczej mówiąc: najczęściej obieg wtórny. J jeśli gra sprzed ośmiu lat nadal w takim wtórnym obiegu istnieje, to świadczy o niej i jej żywotności tylko na plus.

Nie powiem, taki klasyczny P2 może się podobać, czysty i idealny. Akurat jego nie chcę modować, wolę bez zmian.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 mar 2011, 17:59

Dobra robota Tiq :ok:
btw skąd ludzie mają P2 1337???

nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Z Play'a

Ja z resztą też jestem w jej posiadaniu


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

14 mar 2011, 18:04

Właśnie testowałem zmieniając odpowiednio Postal2.ini w folderze P2 i P2AW i... nie... na AWP nie ruszy.


Obrazek
Awatar użytkownika
Kowalsky
Początkujący morderca
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2010, 12:59
Lokalizacja: hmmm.

14 mar 2011, 18:14

btw skąd ludzie mają P2 1337???

nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Z Play'a
podejrzewam, że właściwie większość polskich fanów postala ma tę wersję
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 18:15 przez Kowalsky, łącznie zmieniany 1 raz.


Pojawiam się i znikam z częstotliwością co pół roku . . . | MacUser
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

14 mar 2011, 18:20

prawdziwy 666 pisze:btw skąd ludzie mają P2 1337???
Kolega kiedyś mi go ściągał, ale to było wtedy, kiedy ani nikt nie marzył o PX, ani nie wiedziałem, że kiedyś można było mieć P2 z Playa (ba, nie wiedziałem, że StP to nie tylko multiplayer xD) - znałem Postala 2 jedynie z nazwy i z półtoragodzinnej gry u kuzyna :) Chyba nawet jeszcze się gdzieś archiwa pałętają po kompie... No, ale cel uświęcał środki - na Postala czekałem chyba 7 lat... Cały czas miałem w pamięci to, jak urwałem jakiemuś cześkowi głowę łopatą, a później nie wiedziałem, jak ta gra się nazywa... Ups, ale mi się zebrało na wspominki... Jak kiedyś zainstaluję, żeby powspominać, to pobiorę i sprawdzę działanie, bo zawsze mi brakowało obcinania kończyn (skoro można głowę, to czemu nie resztę?).


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 mar 2011, 18:20

V.1337 było w majowym Play'u, a STP i AW w grudniowym. Starszej wersji niektórym się nie chce trzymać, to też krążą one pewnie po aukcjach :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

14 mar 2011, 18:47

Mój brat pewnie do dziś posiada cały komplet P2, AW i STP z playa.


Obrazek
Awatar użytkownika
Kowalsky
Początkujący morderca
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2010, 12:59
Lokalizacja: hmmm.

14 mar 2011, 18:50

ja też
05/2004 mam dwie sztuki jedna działa a na drugiej jest błąd
który powstał po wizycie u kolegi :/


Pojawiam się i znikam z częstotliwością co pół roku . . . | MacUser
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

14 mar 2011, 18:57

Chyba nikogo nie zaskoczę, jak napiszę, że także mam Postala z Playa.

Wróćmy jednak do rozmowy o modyfikacji, której pewnie nigdy nie przetestuję ze względu na to, że mam AWP i AWPModa. Dla osób, którzy nie posiadają AW i powyższych modów, ten mod to istne objawienie. W końcu działająca wersja severance i nowe kody.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

15 cze 2011, 14:29

Nie działa mi ten mod. Zrobiłam wszystko jak w instrukcji:

- trzeba zrobić w folderze 'System' folder 'kMod'
- dać tam pliki
- wpisać coś do pliku Postal2.ini

I to dalej nie chce działać, a kody, który były dołączone, to żaden nie działa. Pojawia się komenda nierozpoznana. Czemu to nie działa i co mam zrobić?


ODPOWIEDZ