Autor: Kamek
Pora urozmaicić trochę wersję 1337 P2. Tu mamy mod wnoszący parę usprawnień do gry oraz dodający nowe znane i nieznane kody. Jest ich 31. Ponadto wszystkie dodane są do menu trików, do którego dostęp uzyskujemy po pierwszym ukończeniu gry.
Szczególnie zasługuje na uwagę kod severance (w końcu znalazłem działającą wersję), którego użycie daje możliwość pozbawiania kończyn przeciwników. Nie jest to może perfekcyjne ale można uzyskać dzięki niemu interesujące efekty i przede wszystkim gra się nie crashuje.
BSP:
Opis kodów: W pliku kmod
Instalacja: W pliku readme
kMods 1.6 dla P2 v.1337
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 20:52 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dodałem do downloadu, wspierając się opisem twego posta, SD. Mało jest dodatków do pierwszego P2 i warto je zebrać w jednym miejscu naszej strony. Zwłaszcza, że w P2 wciąż ludzie grają, o czym świadczy wpis w naszym shoutboxie. https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=189
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wiesz, że nie pamiętam już, czy rzeczy z P2 da się uruchomić w AWP czy AWPMod. W każdym razie rzeczy kMod16 (lub większość z nich) są w KW2, a ten znowu na AWP działa, zaś samych kodów KW2 coraz więcej jest w AWPMod. Wypada więc sprawdzić i ewentualnie zasugerować to i owo kankowi.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
wersja 1337 i 1409 niestety mają spore różnice w kodzie które uniemożliwią raczej uruchomienia rzeczy z 1337 na 1409 (czyli wersji kodu użytego w AWP)
btw skąd ludzie mają P2 1337???
nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
btw skąd ludzie mają P2 1337???
nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Z szuflad własnych, starszego brata, ojca... Inaczej mówiąc: najczęściej obieg wtórny. J jeśli gra sprzed ośmiu lat nadal w takim wtórnym obiegu istnieje, to świadczy o niej i jej żywotności tylko na plus.prawdziwy 666 pisze:btw skąd ludzie mają P2 1337???
nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Nie powiem, taki klasyczny P2 może się podobać, czysty i idealny. Akurat jego nie chcę modować, wolę bez zmian.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dobra robota Tiq
Ja z resztą też jestem w jej posiadaniu
Z Play'abtw skąd ludzie mają P2 1337???
nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Ja z resztą też jestem w jej posiadaniu
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
podejrzewam, że właściwie większość polskich fanów postala ma tę wersjębtw skąd ludzie mają P2 1337???
nawet RWS już tej wersji nie sprzedaje
Z Play'a
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 18:15 przez Kowalsky, łącznie zmieniany 1 raz.
Pojawiam się i znikam z częstotliwością co pół roku . . . | MacUser
Kolega kiedyś mi go ściągał, ale to było wtedy, kiedy ani nikt nie marzył o PX, ani nie wiedziałem, że kiedyś można było mieć P2 z Playa (ba, nie wiedziałem, że StP to nie tylko multiplayer ) - znałem Postala 2 jedynie z nazwy i z półtoragodzinnej gry u kuzyna Chyba nawet jeszcze się gdzieś archiwa pałętają po kompie... No, ale cel uświęcał środki - na Postala czekałem chyba 7 lat... Cały czas miałem w pamięci to, jak urwałem jakiemuś cześkowi głowę łopatą, a później nie wiedziałem, jak ta gra się nazywa... Ups, ale mi się zebrało na wspominki... Jak kiedyś zainstaluję, żeby powspominać, to pobiorę i sprawdzę działanie, bo zawsze mi brakowało obcinania kończyn (skoro można głowę, to czemu nie resztę?).prawdziwy 666 pisze:btw skąd ludzie mają P2 1337???
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
V.1337 było w majowym Play'u, a STP i AW w grudniowym. Starszej wersji niektórym się nie chce trzymać, to też krążą one pewnie po aukcjach
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Chyba nikogo nie zaskoczę, jak napiszę, że także mam Postala z Playa.
Wróćmy jednak do rozmowy o modyfikacji, której pewnie nigdy nie przetestuję ze względu na to, że mam AWP i AWPModa. Dla osób, którzy nie posiadają AW i powyższych modów, ten mod to istne objawienie. W końcu działająca wersja severance i nowe kody.
Wróćmy jednak do rozmowy o modyfikacji, której pewnie nigdy nie przetestuję ze względu na to, że mam AWP i AWPModa. Dla osób, którzy nie posiadają AW i powyższych modów, ten mod to istne objawienie. W końcu działająca wersja severance i nowe kody.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Nie działa mi ten mod. Zrobiłam wszystko jak w instrukcji:
- trzeba zrobić w folderze 'System' folder 'kMod'
- dać tam pliki
- wpisać coś do pliku Postal2.ini
I to dalej nie chce działać, a kody, który były dołączone, to żaden nie działa. Pojawia się komenda nierozpoznana. Czemu to nie działa i co mam zrobić?
- trzeba zrobić w folderze 'System' folder 'kMod'
- dać tam pliki
- wpisać coś do pliku Postal2.ini
I to dalej nie chce działać, a kody, który były dołączone, to żaden nie działa. Pojawia się komenda nierozpoznana. Czemu to nie działa i co mam zrobić?