Skoro projekt P2UDK jest całą grą tworzoną od nowa to są możliwości rozbudowy.
Jak macie jakieś ciekawe propozycje to piszcie.
Jeśli wolicie na wzór oryginału to także piszcie tylko dlaczego.
Klimat P2UDK "Jaki ?"
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ponieważ to miał być remake "Postal 2" a jak na razie tworzył się (do tej pory ze wzgl. na mapy) P2 Sacharic [jak to powiedział Tiq]. Jak na razie "trzymamy" się idei tworzenia oryginalnej wersji (tzymamy jak trzymamy, lecz niech tak zostanie). Później możemy rozbudować tą wersję o różne smaczki jak rozbudowane mapy i celowanie (więcej nie mogę powiedzieć - niepotrzebnie tworzyłeś na otwartym polu ).
Uważam że powinni zdecydować ci którzy będą w to grać.ZigHor pisze:niepotrzebnie tworzyłeś na otwartym polu
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli zrobicie kopię ,to nikt w to nie zagra bo już takową grę posiada.(Poco komu dwie?)
Skoro używacie lepszego silnika, to wymagam lepszej gry i chcę ją odkrywać na nowo.
Nowe ciekawe miejsca, bronie, misje.
Kopiowanie gry to głupota!!!
Skoro używacie lepszego silnika, to wymagam lepszej gry i chcę ją odkrywać na nowo.
Nowe ciekawe miejsca, bronie, misje.
Kopiowanie gry to głupota!!!
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wierna kopia raczej nie powinna wchodzić w grę.
Można zachować stary klimat, stary układ map, jednakże skoro silnik lepszy, przydałoby się je urozmaicić jeszcze, dodać również też jakąś od siebie, stworzyć coś co przyciągnie uwagę graczy.
No i jest też kwestia optymalizacji, ale to już inna bajka
Można zachować stary klimat, stary układ map, jednakże skoro silnik lepszy, przydałoby się je urozmaicić jeszcze, dodać również też jakąś od siebie, stworzyć coś co przyciągnie uwagę graczy.
No i jest też kwestia optymalizacji, ale to już inna bajka
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:42 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Ja jakoś mam 2 (te same) Postale i w nie gram (to działa na podobnej zasadzie). Po co od razu dorabiać nowe misje i bronie. To ma być REMAKE. Ludzie oczekują ładniejszej grafiki, lecz przy tym oczywiście - kilku nowości (ale nie samych map, no bez jaj; takie decyzje mogą spartolić projekt a i tak mamy sporo do roboty). Można to zaplanować (jako dodatki/smaczki), ale nie wiem po co, [jak na razie] skoro nic nie ma zaplanowanego.
Np. ludzie na RWS pisali:
Urozmaicić - wiadomo, ale nie na początku (chodzi mi o sam początek, w dodatkach można dodać. Nie twierdze że to zły pomysł ale jak na razie trzeba spróbować oryginalną wersję a nie brać się do czegoś nieosiągalnego
Np. ludzie na RWS pisali:
https://runningwithscissors.com/main/ind ... pic=1050.0 - tematvash145 pisze:i'd love to see a complete remake of postal 2 in say a new engine like unreal engine 3 or source ok maybe not look at akellas postal
Urozmaicić - wiadomo, ale nie na początku (chodzi mi o sam początek, w dodatkach można dodać. Nie twierdze że to zły pomysł ale jak na razie trzeba spróbować oryginalną wersję a nie brać się do czegoś nieosiągalnego
Oryginalny P2 z rozbudowanymi mapami. Wszelkie różne odstępstwa ewentualnie jako dodatki. To jest Postal 2 na UDK, a nie P2T czy P2S czy może P2Wszechświat... eh..
Exactly! O to dokładnie chodzi .ZigHor pisze:Ja jakoś mam 2 (te same) Postale i w nie gram (to działa na podobnej zasadzie). Po co od razu dorabiać nowe misje i bronie. To ma być REMAKE. Ludzie oczekują ładniejszej grafiki, lecz przy tym oczywiście - kilku nowości (ale nie samych map, no bez jaj; takie decyzje mogą spartolić projekt a i tak mamy sporo do roboty). Można to zaplanować (jako dodatki/smaczki), ale nie wiem po co, [jak na razie] skoro nic nie ma zaplanowanego.
Np. ludzie na RWS pisali:https://runningwithscissors.com/main/ind ... pic=1050.0 - tematvash145 pisze:i'd love to see a complete remake of postal 2 in say a new engine like unreal engine 3 or source ok maybe not look at akellas postal
Urozmaicić - wiadomo, ale nie na początku (chodzi mi o sam początek, w dodatkach można dodać. Nie twierdze że to zły pomysł ale jak na razie trzeba spróbować oryginalną wersję a nie brać się do czegoś nieosiągalnego
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:56 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
No chyba, że tak
Zrobić podstawę, a tą dopiero modyfikować odpowiednio. Kto zechce będzie grać z dodatkami
Zrobić podstawę, a tą dopiero modyfikować odpowiednio. Kto zechce będzie grać z dodatkami
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie widzę jednoznacznej odpowiedzi, wierny remake P2 czy rozbudowany o dodatki. Obie odpowiedzi są złe. Kiedy są rozważane rozdzielnie. Natomiast P2:UDK pojmowany na oba sposoby - tak, to ma największe szanse powodzenia. Że jak?
Rozumiem to jako proces dwufazowy. Najpierw możliwie wierny remake (który już w tej fazie mógłby zostać wydany, choć niekoniecznie), potem zaś rozbudowa o nowe lokacje i pomysły - ale koniecznie w duchu Dwójki. Wiernym remakiem zainteresujemy tylko wiernych fanów. Satysfakcją dla twórców będzie tylko zrobienie go i wydanie - ale nie szeroki odbiór tzw. targetu. A zmiany, rozszerzenia? Od pierwszych dni z Postalem 2 chcę coś dodać, coś zmienić, to tu, to tam. Zmiany to naturalny proces przygody z Postalem i ich unikanie to wiązanie sobie rąk.
Kiedy od razu będziemy cudować to... zapętlimy się w nieskończoności. I skończymy jak inne znane a nawet głośne projekty, pękając od nadmiaru wszystkiego. Ale z drugiej strony rygor wierności za wszelką cenę to także błąd. Jak nowy silnik daje możliwość zrobienia tego lepiej, to jasne, co trzeba wybrać.
I mimo, że ankieta nie pozwala wybrać dwóch opcji naraz, oddam głos, jeden: remake. Z opcją rozszerzenia na potem. I będzie git.
Rozumiem to jako proces dwufazowy. Najpierw możliwie wierny remake (który już w tej fazie mógłby zostać wydany, choć niekoniecznie), potem zaś rozbudowa o nowe lokacje i pomysły - ale koniecznie w duchu Dwójki. Wiernym remakiem zainteresujemy tylko wiernych fanów. Satysfakcją dla twórców będzie tylko zrobienie go i wydanie - ale nie szeroki odbiór tzw. targetu. A zmiany, rozszerzenia? Od pierwszych dni z Postalem 2 chcę coś dodać, coś zmienić, to tu, to tam. Zmiany to naturalny proces przygody z Postalem i ich unikanie to wiązanie sobie rąk.
Kiedy od razu będziemy cudować to... zapętlimy się w nieskończoności. I skończymy jak inne znane a nawet głośne projekty, pękając od nadmiaru wszystkiego. Ale z drugiej strony rygor wierności za wszelką cenę to także błąd. Jak nowy silnik daje możliwość zrobienia tego lepiej, to jasne, co trzeba wybrać.
I mimo, że ankieta nie pozwala wybrać dwóch opcji naraz, oddam głos, jeden: remake. Z opcją rozszerzenia na potem. I będzie git.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2013, 01:44 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja osobiście to bym wziął z oryginału wszystko co go charakteryzuje a reszt Shift+Delete potem dodał coś od siebie i dopiero wydał.
Stary Postal w nowej odsłonie powinien zadowolić wiernych fanów a resztę zaciekawić co zostało zmienione lub dodane.
Stary Postal w nowej odsłonie powinien zadowolić wiernych fanów a resztę zaciekawić co zostało zmienione lub dodane.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Problematyczne jest tylko, co to ta reszta.rigstudio pisze:Ja osobiście to bym wziął z oryginału wszystko co go charakteryzuje a reszt Shift+Delete
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Była chyba gdzieś dyskusja, co nam się nie podoba w Postalu. Warto go znaleźć i poczytać. Tylko kto znajdzie?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To byłoby rozwiązanie pewnych problemów jak np. co detale a co dodaćTiquill pisze:Była chyba gdzieś dyskusja, co nam się nie podoba w Postalu. Warto go znaleźć i poczytać. Tylko kto znajdzie?