Klimat P2UDK "Jaki ?"

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Jaką wersję chcesz?

Odwzorowana na oryginał?
7
47%
Bardziej rozbudowane mapy?
8
53%
Tylko nowe misje?
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 15
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

23 lut 2013, 10:22

Skoro projekt P2UDK jest całą grą tworzoną od nowa to są możliwości rozbudowy.
Jak macie jakieś ciekawe propozycje to piszcie.
Jeśli wolicie na wzór oryginału to także piszcie tylko dlaczego.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:08 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

23 lut 2013, 11:57

Ponieważ to miał być remake "Postal 2" a jak na razie tworzył się (do tej pory ze wzgl. na mapy) P2 Sacharic [jak to powiedział Tiq]. Jak na razie "trzymamy" się idei tworzenia oryginalnej wersji (tzymamy jak trzymamy, lecz niech tak zostanie). Później możemy rozbudować tą wersję o różne smaczki jak rozbudowane mapy i celowanie (więcej nie mogę powiedzieć - niepotrzebnie tworzyłeś na otwartym polu :D).


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

23 lut 2013, 12:09

ZigHor pisze:niepotrzebnie tworzyłeś na otwartym polu
Uważam że powinni zdecydować ci którzy będą w to grać.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2013, 12:11

Jeśli zrobicie kopię ,to nikt w to nie zagra bo już takową grę posiada.(Poco komu dwie?)
Skoro używacie lepszego silnika, to wymagam lepszej gry i chcę ją odkrywać na nowo.
Nowe ciekawe miejsca, bronie, misje.
Kopiowanie gry to głupota!!!


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 lut 2013, 12:40

Wierna kopia raczej nie powinna wchodzić w grę.
Można zachować stary klimat, stary układ map, jednakże skoro silnik lepszy, przydałoby się je urozmaicić jeszcze, dodać również też jakąś od siebie, stworzyć coś co przyciągnie uwagę graczy.
No i jest też kwestia optymalizacji, ale to już inna bajka ;)
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:42 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

23 lut 2013, 12:52

Ja jakoś mam 2 (te same) Postale i w nie gram (to działa na podobnej zasadzie). Po co od razu dorabiać nowe misje i bronie. To ma być REMAKE. Ludzie oczekują ładniejszej grafiki, lecz przy tym oczywiście - kilku nowości (ale nie samych map, no bez jaj; takie decyzje mogą spartolić projekt a i tak mamy sporo do roboty). Można to zaplanować (jako dodatki/smaczki), ale nie wiem po co, [jak na razie] skoro nic nie ma zaplanowanego.
Np. ludzie na RWS pisali:
vash145 pisze:i'd love to see a complete remake of postal 2 in say a new engine like unreal engine 3 or source ok maybe not look at akellas postal
https://runningwithscissors.com/main/ind ... pic=1050.0 - temat
Urozmaicić - wiadomo, ale nie na początku (chodzi mi o sam początek, w dodatkach można dodać. Nie twierdze że to zły pomysł ale jak na razie trzeba spróbować oryginalną wersję a nie brać się do czegoś nieosiągalnego :P


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

23 lut 2013, 12:54

Oryginalny P2 z rozbudowanymi mapami. Wszelkie różne odstępstwa ewentualnie jako dodatki. To jest Postal 2 na UDK, a nie P2T czy P2S czy może P2Wszechświat... eh..
ZigHor pisze:Ja jakoś mam 2 (te same) Postale i w nie gram (to działa na podobnej zasadzie). Po co od razu dorabiać nowe misje i bronie. To ma być REMAKE. Ludzie oczekują ładniejszej grafiki, lecz przy tym oczywiście - kilku nowości (ale nie samych map, no bez jaj; takie decyzje mogą spartolić projekt a i tak mamy sporo do roboty). Można to zaplanować (jako dodatki/smaczki), ale nie wiem po co, [jak na razie] skoro nic nie ma zaplanowanego.
Np. ludzie na RWS pisali:
vash145 pisze:i'd love to see a complete remake of postal 2 in say a new engine like unreal engine 3 or source ok maybe not look at akellas postal
https://runningwithscissors.com/main/ind ... pic=1050.0 - temat
Urozmaicić - wiadomo, ale nie na początku (chodzi mi o sam początek, w dodatkach można dodać. Nie twierdze że to zły pomysł ale jak na razie trzeba spróbować oryginalną wersję a nie brać się do czegoś nieosiągalnego :P
Exactly! O to dokładnie chodzi .
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:56 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 lut 2013, 14:32

No chyba, że tak ;)
Zrobić podstawę, a tą dopiero modyfikować odpowiednio. Kto zechce będzie grać z dodatkami


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2013, 17:48

Robić shit , by go potem poprawiać ? dwa razy robota.
Ale to wasza robota :P


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2013, 17:59

Nie widzę jednoznacznej odpowiedzi, wierny remake P2 czy rozbudowany o dodatki. Obie odpowiedzi są złe. Kiedy są rozważane rozdzielnie. Natomiast P2:UDK pojmowany na oba sposoby - tak, to ma największe szanse powodzenia. Że jak?

Rozumiem to jako proces dwufazowy. Najpierw możliwie wierny remake (który już w tej fazie mógłby zostać wydany, choć niekoniecznie), potem zaś rozbudowa o nowe lokacje i pomysły - ale koniecznie w duchu Dwójki. Wiernym remakiem zainteresujemy tylko wiernych fanów. Satysfakcją dla twórców będzie tylko zrobienie go i wydanie - ale nie szeroki odbiór tzw. targetu. A zmiany, rozszerzenia? Od pierwszych dni z Postalem 2 chcę coś dodać, coś zmienić, to tu, to tam. Zmiany to naturalny proces przygody z Postalem i ich unikanie to wiązanie sobie rąk.

Kiedy od razu będziemy cudować to... zapętlimy się w nieskończoności. I skończymy jak inne znane a nawet głośne projekty, pękając od nadmiaru wszystkiego. Ale z drugiej strony rygor wierności za wszelką cenę to także błąd. Jak nowy silnik daje możliwość zrobienia tego lepiej, to jasne, co trzeba wybrać.

I mimo, że ankieta nie pozwala wybrać dwóch opcji naraz, oddam głos, jeden: remake. Z opcją rozszerzenia na potem. I będzie git. ;)
Ostatnio zmieniony 03 mar 2013, 01:44 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

02 mar 2013, 19:53

Ja osobiście to bym wziął z oryginału wszystko co go charakteryzuje a reszt Shift+Delete potem dodał coś od siebie i dopiero wydał.
Stary Postal w nowej odsłonie powinien zadowolić wiernych fanów a resztę zaciekawić co zostało zmienione lub dodane.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 mar 2013, 01:49

rigstudio pisze:Ja osobiście to bym wziął z oryginału wszystko co go charakteryzuje a reszt Shift+Delete
Problematyczne jest tylko, co to ta reszta. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

03 mar 2013, 01:54

Wyje*nie czegoś z Postala jest jak spieprzenie całej sprawy. Dodanie zaś może coś polepszyć :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 mar 2013, 02:06

Była chyba gdzieś dyskusja, co nam się nie podoba w Postalu. Warto go znaleźć i poczytać. Tylko kto znajdzie? :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

03 mar 2013, 10:48

Tiquill pisze:Była chyba gdzieś dyskusja, co nam się nie podoba w Postalu. Warto go znaleźć i poczytać. Tylko kto znajdzie? :D
To byłoby rozwiązanie pewnych problemów jak np. co detale a co dodać


ODPOWIEDZ