[ POMOC] Karma. Pewne StaticMesh nie działają jako KActor

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 cze 2018, 18:06

Tutaj zetknąłem się wcześniej z tym problemem.
seebeek17 pisze:Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.

Zrobiłem w PostEd dość skomplikowany (jak na robotę w PostEd) model huśtawki i jej sens jest taki, że - ma się bujać. :D Tymczasem nijak z tego StaticMesha nie mogę uczynić obiektu Karma. Jak podczas tamtych testów pisałem:

Dodajesz na mapę KActor. Ustawiasz mu StaticMesh. Są modele, także z gry, które: Nie drgną w takiej konfiguracji. :(

Może to wina złej lokalizacji pivota? Nie. Może coś z mappingiem tekstur? Sprawdzałem i raczej nie. A wystarczy taki dobry StaticMesh przekonwertować do Brusha, nic z tym nie robiąc znów na StaticMesh i: Już popsute, nie drgnie.

Ktoś wie czemu pewne modele, także z gry, nie można użyć jako KActor??
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

20 cze 2018, 23:46

Tiquill pisze:Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.
Robiłem co w mojej mocy, żeby dojść do przyczyny problemu, ale już pomysły mi się wszystkie skończyły i zostawiłem to w cholerę. Do dzisiaj nic nie robiłem już z tymi KActorami. Może by napisać w tej sprawie do Evila? Sądzę, że on już dawno ma "to" za sobą.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2018, 10:51

Może napiszę. Na razie jeszcze sam to pomęczę. Jeszcze jakiś pomysł mam. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2018, 20:35

Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
Można to dodać w zewnętrznym programie, a edytor to importuje.
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2018, 22:02

Rycho3D pisze:Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
(...)
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.
Nie, Rycho. Dodaję po prostu jak każdy inny obiekt zaznaczając go w drzewie klas. Dodaje KActor na mapę, ale bez modelu, czyli niewidoczny. W defaultproperties tegoż dodaję potem StaticMesh i - jeśli ten SM jest z tych "dobrych" to działa, a jeśli z tych "złych" to nie działa. Nie robiłem podmian*.


EDIT:
* w sensie, że skopiowałem jakiś istniejący z gry, i potem go edytowałem.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2018, 22:08 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2018, 23:12

Pamiętałem o Karma Primitives i to postanowiłem teraz sprawdzić. I to jest właśnie problem. Aby Karma działała, model musi to mieć. Dodane od siebie tego nie mają. I mieć nie mogą, bo PostEd nie ma zakładki Collision Tools (źródło) która by wszystko rozwiązała:

Obrazek

Powalone to, zabrakło kasy? :(


Potrzeba zewnętrznego programu. W tym racja, Rycho3D. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 cze 2018, 15:10

Możesz zrobić model w UEd z innej gry ;)


8=======D
ODPOWIEDZ