"Joker: Mroczny Obłęd" to tytuł pierwszej gry tworzonej przez (jak narazie) 4-osobowy zespół Running Gamers.
W zamiarach ma to być horror gdzie głównym antybohaterem ma być Joker grany przez Heatha Ledgera w "Mrocznym Rycerzu".
Nie będzie to pospolity slasher, stawiamy na akcję w stylu Amnesii. Broni używać będzie można tylko w określonych sytuacjach i momentach gry.
Głównym celem bohatera będzie odbicie żony z rąk psychopaty jak i wykonywanie tzw "prób Jokera" gdzie trzeba będzie wykonywać zagatki i przechodzić przez niebezpieczne miejsca.
"Projekt J" rozgrywać się będzie głównie w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, ale nie zabraknie pół-otwartego świata gdzie będzie można przemieszczać się autem.
Grę napędza silnik "Unity 4"
Animacje "Endorphin"
Modele "3DS Max"
Skrypty "Java Script" "C#"
No i teraz mniej przyjemna część…
Prace nad grą wstrzymane są do kiedy nie ukończymy 1 sezonu P2PS.
Umieszczam jednak ten temat, aby wysłuchać waszych opiń i rad.
[W.I.P] Joker: Mroczny Obłęd
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Odpalam. Cofam się. Jeb. Spadłem. Od nowa. Przeszedłem przez korytarz - muzyka. Wiem, że to tylko demko, ale w gotowym produkcie nie może być muzyki z wokalem - psuje klimat. W piwnicy nic nie ma. Pewnie będzie. Fajnie się wyskakuje z okna na piętrze. Samobójca ze mnie. ^^ Nie da się wejść po schodach bez skakania - wkurza to.
To tyle jeśli chodzi o test. Sama fabuła zaś: Mało oryginalna. Takie kopiowanie nie wyjdzie Wam na dobre. Joker? Serio? Zróbcie coś, aby to była w pełni samodzielna produkcja. Mogą być odniesienia do świata filmu, czy innych gier, ale nie powinno być tak, że głównym "złym" jest Joker. Jakiś inny superzłoczyńca. Więcej wyobraźni i własnym pomysłów.
To tyle jeśli chodzi o test. Sama fabuła zaś: Mało oryginalna. Takie kopiowanie nie wyjdzie Wam na dobre. Joker? Serio? Zróbcie coś, aby to była w pełni samodzielna produkcja. Mogą być odniesienia do świata filmu, czy innych gier, ale nie powinno być tak, że głównym "złym" jest Joker. Jakiś inny superzłoczyńca. Więcej wyobraźni i własnym pomysłów.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Za drzwiami będą drzwi, chociaż to dzwinie brzmi .
Muzyka. Nie będzie takiej w pełnej wersji. Chodzi tylko o test dźwięku przestrzennego (3D) gdyż Unity taki oferuje. Dochodzi ona spod telewizora w salonie.
Poza domem będzie zwykły teren i miasteczko, żeby przez okno nie było pusto. Do okien doda się też jakieś eventy na otwieranie/zamykanie.
Tak, wiem o tych schodach. Rozwiązałem ten problem zaraz po tym jak wrzuciłem to demko.
Do okien trzeba będzie wstawić collidery (takich akcji nie przewidziałem ).
Co do fabuły…rozwiniemy ją trochę . Dodamy sporo interaktywnych akcji.
W sumie już zdecydowaliśmy o tym, że głównym złoczyńcą będzie Joker. Ta postać ma ogromny potencjał…
Planujemy, żeby antybohater pojawiał się nie podczas gry a tylko w cut scenach.
Muzyka. Nie będzie takiej w pełnej wersji. Chodzi tylko o test dźwięku przestrzennego (3D) gdyż Unity taki oferuje. Dochodzi ona spod telewizora w salonie.
Poza domem będzie zwykły teren i miasteczko, żeby przez okno nie było pusto. Do okien doda się też jakieś eventy na otwieranie/zamykanie.
Tak, wiem o tych schodach. Rozwiązałem ten problem zaraz po tym jak wrzuciłem to demko.
Do okien trzeba będzie wstawić collidery (takich akcji nie przewidziałem ).
Co do fabuły…rozwiniemy ją trochę . Dodamy sporo interaktywnych akcji.
W sumie już zdecydowaliśmy o tym, że głównym złoczyńcą będzie Joker. Ta postać ma ogromny potencjał…
Planujemy, żeby antybohater pojawiał się nie podczas gry a tylko w cut scenach.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Schody to skakanie. Obracanie myszką bardzo szybkie, trzeba uważać. Ramki lustra mają rozciągnięte tekstury. Co więcej? To początki, więc co mówić. Bardziej teraz można rozmawiać o fabule niż wyglądzie/graniu.
Chyba widziałem Janosika?
Chyba widziałem Janosika?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Schody jeszcze lekko klinuję. Okna na różnej wysokości. wanna i łóżko nie mają kolizji.
Kuchenka gazowa wyższa od gracza. Muzyka nie potrzebna. światło nienaturalne, przebija przez ściany, schody, i obiekty.
Fajnie by było zrobić z tego coś w stylu: MicroMachine lub Airdogfighter
Kuchenka gazowa wyższa od gracza. Muzyka nie potrzebna. światło nienaturalne, przebija przez ściany, schody, i obiekty.
Fajnie by było zrobić z tego coś w stylu: MicroMachine lub Airdogfighter
8=======D
Nowe screeny!!!
- Załączniki
-
- Wiggle 2014-08-20 20-16-49-67.png (611.42 KiB) Przejrzano 6413 razy
-
- Wiggle 2014-08-20 20-18-17-18.png (535.22 KiB) Przejrzano 6413 razy
-
- Wiggle 2014-08-20 20-19-14-71.png (534.19 KiB) Przejrzano 6413 razy
-
- Wiggle 2014-08-20 20-20-08-77.png (459.5 KiB) Przejrzano 6413 razy
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Im więcej przedmiotów, tym przyjemniej to wygląda. Światła przede wszystkim do poprawy. Zbyt jasne w środku. A że plastikowe? Dla mnie nie musi to być zaraz wada, byle to nie było kartonowe.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
I tak to jest zaczynać wszystko od zera.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- TheSider
- Seryjny zabójca
- Posty: 473
- Rejestracja: 31 sty 2014, 19:44
- Lokalizacja: z Podwórka
- Kontakt:
Mika, mówiłem Ci żebyś demka nie dawał nigdzie. Nie ma właściwie co w nim pokazywać, bo to właściwie był test. Muzyka wiadomo że nie pasuje
Grafika jest zbyt plastikowa i taka kreskówkowa. Nie pasuje do horroru, będziemy mieli dużo do poprawienia O samej optymalizacji nie wspomnę
No i w sumie to jedna z pierwszych produkcji więc dzięki wszystkim za rady, ciągle się uczymy
Grafika jest zbyt plastikowa i taka kreskówkowa. Nie pasuje do horroru, będziemy mieli dużo do poprawienia O samej optymalizacji nie wspomnę
No i w sumie to jedna z pierwszych produkcji więc dzięki wszystkim za rady, ciągle się uczymy