[W.I.P] Joker: Mroczny Obłęd

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

26 lip 2014, 22:37

"Joker: Mroczny Obłęd" to tytuł pierwszej gry tworzonej przez (jak narazie) 4-osobowy zespół Running Gamers.
W zamiarach ma to być horror gdzie głównym antybohaterem ma być Joker grany przez Heatha Ledgera w "Mrocznym Rycerzu".
Nie będzie to pospolity slasher, stawiamy na akcję w stylu Amnesii. Broni używać będzie można tylko w określonych sytuacjach i momentach gry.
Głównym celem bohatera będzie odbicie żony z rąk psychopaty jak i wykonywanie tzw "prób Jokera" gdzie trzeba będzie wykonywać zagatki i przechodzić przez niebezpieczne miejsca.
"Projekt J" rozgrywać się będzie głównie w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, ale nie zabraknie pół-otwartego świata gdzie będzie można przemieszczać się autem.
Grę napędza silnik "Unity 4"
Animacje "Endorphin"
Modele "3DS Max"
Skrypty "Java Script" "C#"

No i teraz mniej przyjemna część…
Prace nad grą wstrzymane są do kiedy nie ukończymy 1 sezonu P2PS.
Umieszczam jednak ten temat, aby wysłuchać waszych opiń i rad. ;)
Ostatnio zmieniony 21 sie 2014, 06:58 przez Mike, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

26 lip 2014, 23:18

Odpalam. Cofam się. Jeb. Spadłem. Od nowa. Przeszedłem przez korytarz - muzyka. Wiem, że to tylko demko, ale w gotowym produkcie nie może być muzyki z wokalem - psuje klimat. W piwnicy nic nie ma. Pewnie będzie. Fajnie się wyskakuje z okna na piętrze. Samobójca ze mnie. ^^ Nie da się wejść po schodach bez skakania - wkurza to.

To tyle jeśli chodzi o test. Sama fabuła zaś: Mało oryginalna. Takie kopiowanie nie wyjdzie Wam na dobre. Joker? Serio? Zróbcie coś, aby to była w pełni samodzielna produkcja. Mogą być odniesienia do świata filmu, czy innych gier, ale nie powinno być tak, że głównym "złym" jest Joker. Jakiś inny superzłoczyńca. Więcej wyobraźni i własnym pomysłów.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

27 lip 2014, 08:14

Za drzwiami będą drzwi, chociaż to dzwinie brzmi :D .
Muzyka. Nie będzie takiej w pełnej wersji. Chodzi tylko o test dźwięku przestrzennego (3D) gdyż Unity taki oferuje. Dochodzi ona spod telewizora w salonie.
Poza domem będzie zwykły teren i miasteczko, żeby przez okno nie było pusto. Do okien doda się też jakieś eventy na otwieranie/zamykanie.
Tak, wiem o tych schodach. Rozwiązałem ten problem zaraz po tym jak wrzuciłem to demko.
Do okien trzeba będzie wstawić collidery (takich akcji nie przewidziałem :D ).

Co do fabuły…rozwiniemy ją trochę ;) . Dodamy sporo interaktywnych akcji.
W sumie już zdecydowaliśmy o tym, że głównym złoczyńcą będzie Joker. Ta postać ma ogromny potencjał…
Planujemy, żeby antybohater pojawiał się nie podczas gry a tylko w cut scenach.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 lip 2014, 16:54

Ściągnąłem (legalnie XD ), i jak będę miał czas to napiszę co nie co. ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2014, 17:33

Schody to skakanie. Obracanie myszką bardzo szybkie, trzeba uważać. Ramki lustra mają rozciągnięte tekstury. Co więcej? To początki, więc co mówić. Bardziej teraz można rozmawiać o fabule niż wyglądzie/graniu.

Chyba widziałem Janosika? :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

06 sie 2014, 09:53



Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2014, 16:34

Schody jeszcze lekko klinuję. Okna na różnej wysokości. wanna i łóżko nie mają kolizji.
Kuchenka gazowa wyższa od gracza. Muzyka nie potrzebna. światło nienaturalne, przebija przez ściany, schody, i obiekty.
Fajnie by było zrobić z tego coś w stylu: MicroMachine lub Airdogfighter ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

06 sie 2014, 16:39

Rycho, nie denerwuj się, zaraz wyklepiemy ;)
Weźmiemy szpraje i będziemy malować.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

20 sie 2014, 20:48

Nowe screeny!!!
Załączniki
Wiggle 2014-08-20 20-16-49-67.png
Wiggle 2014-08-20 20-16-49-67.png (611.42 KiB) Przejrzano 6234 razy
Wiggle 2014-08-20 20-18-17-18.png
Wiggle 2014-08-20 20-18-17-18.png (535.22 KiB) Przejrzano 6234 razy
Wiggle 2014-08-20 20-19-14-71.png
Wiggle 2014-08-20 20-19-14-71.png (534.19 KiB) Przejrzano 6234 razy
Wiggle 2014-08-20 20-20-08-77.png
Wiggle 2014-08-20 20-20-08-77.png (459.5 KiB) Przejrzano 6234 razy


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

20 sie 2014, 21:19

Jak to wszystko plastikowo wyglada. Tylko dla mnie 3/4 rzeczy na Unity takie jest? Jedynie 2 Screen tak w miare normalnie.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

20 sie 2014, 23:03

Ryuq666 pisze:Jak to wszystko plastikowo wyglada. Tylko dla mnie 3/4 rzeczy na Unity takie jest? Jedynie 2 Screen tak w miare normalnie.
Nie tylko dla Ciebie. Nie dość, że grafika zła, to optymalizacja spieprzona.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sie 2014, 23:16

Im więcej przedmiotów, tym przyjemniej to wygląda. Światła przede wszystkim do poprawy. Zbyt jasne w środku. A że plastikowe? Dla mnie nie musi to być zaraz wada, byle to nie było kartonowe. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

20 sie 2014, 23:16

I tak to jest zaczynać wszystko od zera.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

20 sie 2014, 23:22

ludzie dopiero zaczynają zabawę, jak na razie nie są tak zajebistymi designerami jak wy :lol: :lol: :lol: :lol:
niezła robota :ok:
:lol:


Awatar użytkownika
TheSider
Seryjny zabójca
Posty: 473
Rejestracja: 31 sty 2014, 19:44
Lokalizacja: z Podwórka
Kontakt:

20 sie 2014, 23:46

Mika, mówiłem Ci żebyś demka nie dawał nigdzie. Nie ma właściwie co w nim pokazywać, bo to właściwie był test. Muzyka wiadomo że nie pasuje xD
Grafika jest zbyt plastikowa i taka kreskówkowa. Nie pasuje do horroru, będziemy mieli dużo do poprawienia ;) O samej optymalizacji nie wspomnę :lol: :lol: :lol:
No i w sumie to jedna z pierwszych produkcji więc dzięki wszystkim za rady, ciągle się uczymy :)


ODPOWIEDZ