Jakie zmiany wam się podobają a jakie nie w P2 Complete?

Steamowe wcielenie Postala 2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Przeczytaj co pisze pod ankietą zanim wyślesz głosy ;)

[+] Bronie palne z Eternal Damnation
4
4%
[-] Bronie palne z Eternal Damnation
4
4%
[?] Bronie palne z Eternal Damnation
1
1%
[+] Broń biała z ED
6
5%
[-] Broń biała z ED
3
3%
[?] Broń biała z ED
0
Brak głosów
[+] Zmniejszenie ilości zombie w Domu Vince'a
2
2%
[-] Zmniejszenie ilości zombie w Domu Vince'a
6
5%
[?] Zmniejszenie ilości zombie w Domu Vince'a
2
2%
[+] Możliwość odzyskania broni w Szpitalu i Bazie Wojskowej
3
3%
[-] Możliwość odzyskania broni w Szpitalu i Bazie Wojskowej
4
4%
[?] Możliwość odzyskania broni w Szpitalu i Bazie Wojskowej
3
3%
[+] Nowe Easter Egg'i
9
8%
[-] Nowe Easter Egg'i
1
1%
[?] Nowe Easter Egg'i
0
Brak głosów
[+] Nowe modele/animacje broni
7
6%
[-] Nowe modele/animacje broni
2
2%
[?] Nowe modele/animacje broni
2
2%
[+] Nowe animacje postaci (Taniec, palenie papierosów, łapanie się za jaja po kopnięciu xD itd.)
9
8%
[-] Nowe animacje postaci (Taniec, palenie papierosów, łapanie się za jaja po kopnięciu xD itd.)
1
1%
[?] Nowe animacje postaci (Taniec, palenie papierosów, łapanie się za jaja po kopnięciu xD itd.)
0
Brak głosów
[+] Zmiany w Enhanced Mode/Tryb Ulepszony (Dodano m.in. latanie łopatą, podnoszenie przedmiotów jak Karmagunem, nowe "tryby" sikania, itd.)
7
6%
[-] Zmiany w Enhanced Mode/Tryb Ulepszony (Dodano m.in. latanie łopatą, podnoszenie przedmiotów jak Karmagunem, nowe "tryby" sikania, itd.)
1
1%
[?] Zmiany w Enhanced Mode/Tryb Ulepszony (Dodano m.in. latanie łopatą, podnoszenie przedmiotów jak Karmagunem, nowe "tryby" sikania, itd.)
2
2%
[+] Połączenie P2 z AW w jedną grę.
9
8%
[-] Połączenie P2 z AW w jedną grę.
1
1%
[?] Połączenie P2 z AW w jedną grę.
0
Brak głosów
[+] Nowe skrypty działające tylko z Workshop Launcher'em ale ułatwiające granie na modach przez wyłączanie i włączanie modów.
2
2%
[-] Nowe skrypty działające tylko z Workshop Launcher'em ale ułatwiające granie na modach przez wyłączanie i włączanie modów.
2
2%
[?] Nowe skrypty działające tylko z Workshop Launcher'em ale ułatwiające granie na modach przez wyłączanie i włączanie modów.
5
4%
[+] Zombie z ED
4
4%
[-] Zombie z ED
3
3%
[?] Zombie z ED
3
3%
[+] Osiągnięcia/Achievementy
2
2%
[-] Osiągnięcia/Achievementy
0
Brak głosów
[?] Osiągnięcia/Achievementy
0
Brak głosów
[+] Większa ilośc Save'ów
2
2%
[-] Większa ilośc Save'ów.
0
Brak głosów
[?] Większa ilośc Save'ów.
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 112
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

27 paź 2016, 15:26

Bartosz pisze:Im więcej opcji w ankiecie, tym lepiej :ok: Jest tylko małe "ale", gdyż ci, co zagłosowali wcześniej, nie mogą zagłosować na nowe dodane opcje w ankiecie, przez co nie będzie ona wiarygodna ;)
Nwm. może Tiquill może zresetować ankietę? Albo poprostu napisz w poście.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 paź 2016, 15:32

Pan Szatan pisze:Nwm. może Tiquill może zresetować ankietę? Albo poprostu napisz w poście.
Jestem za tym, żeby pododawać jeszcze kilka najistotniejszych zmian, które wprowadzono do P2C i potem zresetować ankietę.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

27 paź 2016, 16:12

Pan Szatan pisze:Właściwie to nie trzeba bo można zrobić sobie folder "mody" i dopisać do .ini zobacz tutorial Tiquilla jak chcesz: https://forum.postalsite.i...-gry-t3161.html
O dzieki, zapomniałem o tym :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 paź 2016, 23:12

Pan Szatan pisze:ponieważ mają specialny skrypt aby wyświetlały się w menu modów.
Niby tak. I dalej tłumaczyć nie musiałeś. Ale wiesz, przeszkodą (aby z StP czy AWP odpalić mody P2C) jest też zwykłe to, że stare klasy mają nowe funkcje, nowe współzależności. StP tego nie ma i gra pada na takich modach. Sam workshop jest tu drugoplanowy. Dlatego ważniejszy jest dla mnie punkt o tym właśnie.
Pan Szatan pisze:Mod ma specialnego skrypta który mówi grze jaką texturę w folderze moda ma podmienić na jaką texturę w grze.
I to jest właśnie ten P2GameMod. :lol: (Chyba z tobą rozmawiałem o MutChangeSMTextures, to właśnie jest podklasa P2GameMod). Ty widzisz to jako wadę, a dla mnie to największa zaleta P2C, bezsprzecznie. I trzniam, że akurat to powoduje konflikty ze starymi grami.

Żeby to wreszcie było jasne. Zmień to tak:
- Workshop Launcher, czyli łatwe włączanie, usuwanie i zestawianie modów.
Oraz dodaj:
- P2GameMod, czyli bezinwazyjne dla plików gry (map) dodawanie i podmienianie obiektów wszelkiego typu (ludzie, modele, tekstury).
- Stare klasy skryptów mają nowe funkcje poszerzające funkcjonalność, ale uniemożliwiające wczytanie modów P2C na starszych grach.

Poza tym wciąż nie ma tu zmienionych cheatów.
Bartosz pisze:Jest tylko małe "ale", gdyż ci, co zagłosowali wcześniej, nie mogą zagłosować na nowe dodane opcje w ankiecie, przez co nie będzie ona wiarygodna ;)
Trzeba ją zrobić drugą. (Najlepiej nowy temat bez tych naszych dogadywań, co jest czym, czego brak itd).

Bartosz pisze:Jestem za tym, żeby pododawać jeszcze kilka najistotniejszych zmian
To jeszcze to obgadajmy, czego brak, a potem nowy temat. W którym już dyskutujemy, co się podoba a nie czego brak. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ