Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan_Zdzich
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43
Mnie naprzykład denerwuje gdy odcinam maczetą jakiemuś przechodniowi noge a on od razu umiera zamiast upaść na ziemię i sie czołgać tak jak naprzykład gdy użyjemy paralizatora i sprzedamy panu pare kopniaków. Albo gdy odetniemu komuś rękę to też odrazu umiera zamiast np. złapać się za nią i bryzgać krwią.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2008, 19:37 przez Pan_Zdzich, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Ja na przykład chciałbym, żeby zniszczenia były bardziej realistyczne, czyli jak np. granat wybuchnie koło ściany, to żeby ta popękała, a jak rakieta uderzy to żeby zrobiła się dziura. Możliwość uszkodzenia wszystkiego co nas otacza. To jest to! No i oczywiście, żeby można było zakopać zwłoki łopatą, bo skryjówek już zaczyna brakować...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2008, 12:32 przez Dr. Dundersztyc, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym dodał o wiele więcej bronii, rozwalanie otoczenia, rozcinanie komuś skóry, ewentualnie pojazdy np. przejeżdzanie ludzi!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Planujemy nowego moda, czy udoskonalamy AWP? Proponowane przez Was zmiany bardziej kwalifikują się do tego pierwszego...
- Pan_Zdzich
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43
Ja jestem za dodaniem modyfikacji do moda AWP. Z tym dodaniem broni to nie głupia rzecz chociaż jest ich dość dużo moim zdaniem. Ja dodał bym jeszcze taki bajer żeby ręce i nogi urywały sie w różnych miejscach a nie tylko w jednym co wygląda dość cienko. Jeżeli chcecie stworzyć modyfikacje do tego wspaniałego moim zdaniem moda mógłbym wam pomóc w stworzeniu fabuły bądź znalezieniu rzeczy ,które można by zmienić bądź dodać. Bo raczej w programowaniu lub tworzeniu nowych rzeczy bym wam nie pomógł bo nie jestem zbyt biegły w te klocki. Chociaż jakbyście znaleźli dla mnie prosty program do tworzenia obiektów(taki dla opornych) mógłbym coś stworzyć.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2008, 16:41 przez Pan_Zdzich, łącznie zmieniany 2 razy.
A ja bym chciał, żeby było realistyczniej, a nie że, np. walimy smerfkowi z shotguna w łeb i nic... Albo wbijamy mu katane w łeb albo gardło, a on sobie z tym chodzi po mieście dalej I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników... Np wbicie im katany w gardło i dead, a nie, tak jak już mówiłem, że sobie paradują z kataną w krtani i git
To jest zmienianie założeń całej gry, nie tylko moda.MaXteR pisze:I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników... Np wbicie im katany w gardło i dead, a nie, tak jak już mówiłem, że sobie paradują z kataną w krtani i git
Może zmienimy nazwę tematu i przeniesiemy go do P2?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się. Więcej broni? A mało jej już?
Dla mnie najistotniejszą jest większa stabilność moda. Co poza tym? Cóż, więcej kontrowersji, nocne wędrówki i przede wszystkim dodatkowe lokacje. Nie tyle efekty i bronie, co nowe łażenie...
Większa interaktywność? O, tak! Ale... to już większe wymagania sprzętowe. Co prawda, dla nowych kompów nie jest to przeszkoda... A pękające ściany są już w AW. Czołg przebija mur. Jeden to, ale jest. Wystarczy pójść dalej.zielAK pisze:Ja na przykład chciałbym, żeby zniszczenia były bardziej realistyczne, czyli jak np. granat wybuchnie koło ściany, to żeby ta popękała, a jak rakieta uderzy to żeby zrobiła się dziura. Możliwość uszkodzenia wszystkiego co nas otacza. To jest to!
Dla mnie najistotniejszą jest większa stabilność moda. Co poza tym? Cóż, więcej kontrowersji, nocne wędrówki i przede wszystkim dodatkowe lokacje. Nie tyle efekty i bronie, co nowe łażenie...
Taki mod to jeszcze więcej zasobów kompa. Wolę patcha lub nową wersję AWP, która poprawia błędy etc. A jeśli już coś nowego, to samodzielnie, poza AWP, na STP z możliwościami AWP - ale to już odbiega od tematu.Pan_Zdzich pisze:Ja jestem za dodaniem modyfikacji do moda AWP.
Warto pamiętać o tej ofercie.Pan_Zdzich pisze:mógłbym wam pomóc w stworzeniu fabuły bądź znalezieniu rzeczy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Zbyt szybka? chyba za wolna Może mi sie zdaje ale chyba źle zformułowałeś posta... bez obrazy Mi chodzilo o to, żeby nie była za szybka tylko bardziej realistyczna, tzn. rzucasz katane, wbija sie w łeb i dead, a nie łazi sobie po miescie z kataną w gardleZbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
O tak! Skradania jak najwięcej. Lubię tą robotę. No i garota i torebka foliowa na głowę. Ze to coś przypomina? To nic! Gorzej z wykonaniem...MaXteR pisze:I jeszcze więcej elementów skradania, np. skradanie się, a co za tym idzie ciche eliminowanie przeciwników...
Niekoniecznie. Tytuł wskazuje jasno, o czym chciał autor. A sugestie tu pokazane mogą przejawić się... też gdzie indziej.Kmieciu pisze:Może zmienimy nazwę tematu i przeniesiemy go do P2?
Spox. Za "zbyt szybką" traktuję tu zbyt łatwe chlastanie na śmierć - i to w AW jak i w AWP. Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała. A ja wolałbym skakanie na jednym kikucie nogi, zawsze ucieczkę z odciętą ręką... By nie ubić króliczka tak łatwo, lecz by gonić nadal go.MaXteR pisze:Zbyt szybka? chyba za wolna Może mi sie zdaje ale chyba źle zformułowałeś posta... bez obrazy Mi chodzilo o to, żeby nie była za szybka tylko bardziej realistyczna, tzn. rzucasz katane, wbija sie w łeb i dead, a nie łazi sobie po miescie z kataną w gardleZbyt szybka śmierć od maczety? O, tak, zgadzam się
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A mi znowuż bardzo często się to zdarzaTiquill pisze:Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała.
Tego mi brakuje. Jak gość straci nogę, to od razu leży. DziwneTiquill pisze:skakanie na jednym kikucie nogi
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Mi tak samo. Rzadko kiedy udaje mi się zabić ofiarę odcięciem ręki.Silver Dragon pisze:A mi znowuż bardzo często się to zdarzaTiquill pisze:Rzadko kiedy udaje się pozbawić ręki - by ofiara uciekała. Zbyt rzadko nogi - by się czołgała.
- Pan_Zdzich
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43
Zapomniałem powiedzieć że chodzi mi również powiedzieć o równie istotnej rzeczy którą poruszył już wcześniej jeden z was. Chodzi mi o zachowanie wymagań gry sam mod AWP dość spowalnia mi grę prawdopodobnie przez flaki ludzi które widać dopiero gdy sie owego pacjenta przetnie na pół. Wydaje mi sie że autor moda napisał w skrypcie gry żeby flaki były cały czas załadowane w brzuchach ludzi co spowalnia gre ja bym to zmienił na taki bajer żeby flaki ładowały sie dopiero po przecięciu przyszłego denata.
Odejdź ode mnie bo cię okaleczę ostrym narzędziem w okolice oka.
Ja chciałbym ,żeby dodana była możliwość poruszania się nie tylko w biegu , ale też kilkuśladowcami
Niewiem co mogło by być. Ale możliwość taka jest napewno...
Niewiem co mogło by być. Ale możliwość taka jest napewno...
- Pan_Zdzich
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43
Najważniejsze pytanie i problem zarazem.
Kod: Zaznacz cały
Kto by to dla nas zrobił!!!
Odejdź ode mnie bo cię okaleczę ostrym narzędziem w okolice oka.