Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

14 maja 2011, 14:27

Rycho3D pisze:Jeszcze dziura w głowie po egzekucji pistoletem lub snajperce .
Po strzale w łeb snajperką, z miejsca gdzie się trafiło wypływa strumień krwi(fajnie to wygląda, ale nie jest to zbyt częste i można tego nie zauważyć).


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 maja 2011, 20:45

Wyżej wymieniony efekt jest też zastosowany w broni bali (ten składany nożyk, czy co to tam). Po dziabnięciu bystandera płynie sobie ładny czerwony strumyczek. Dałoby się to zastosować do części broni palnych?
Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

14 maja 2011, 20:54

W skrócie - zrobić tak, aby bystanderzy krwawili. Uwielbiam czekać, aż moja ofiara się wykrwawi. :evilbat:


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

17 maja 2011, 18:04

Mogliby jeszcze w miarę krwawienia tracić punkty życia i od 10 w dół się np. czołgać.


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

27 maja 2011, 22:13

Jeśli chodzi o bronie białe to wolę żeby dodali zadrapania, przecięcia i moje ulubione zabicie: przecięcie kolesia pionowo na pół O TAK!!! :618:


pow pow ^^
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

28 maja 2011, 09:05

Mi się marzą ślady po pociskach. Taak krwawe splaty na bystanderach. Jak w far cry.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 maja 2011, 03:12

Ślady po kuli w głowie czy krwawienia najbliżej do zrealizowania są w AWPMod, tam kank dodał lub usprawnił efekty uderzeń-strzałów, jak zarysowania po ciosie bronią białą. Tak też jemu najbliżej do zrealizowania tych postulatów...
Rycho3D pisze:więcej dźwięków chodzenia ,bo tupanie na trawie jest trochę głupie
I nie tylko trawy. Można, są mapy, które mają bogatsze dźwięki, jest też AVPC, gdzie śnieg skrzypi, metal daje swój dźwięk itd. Czyli: przeróbka wszystkich map P2...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 maja 2011, 08:04

Tiquill pisze:
Rycho3D pisze:więcej dźwięków chodzenia ,bo tupanie na trawie jest trochę głupie
I nie tylko trawy. Można, są mapy, które mają bogatsze dźwięki, jest też AVPC, gdzie śnieg skrzypi, metal daje swój dźwięk itd. Czyli: przeróbka wszystkich map P2...
Raczej przeróbka skryptów i tekstur ,bo do tekstur są przypisane dźwięki chodzenia.
Tylko w PostalED ktoś coś naszpońcił że ta opcja nie działa :|


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 maja 2011, 19:14

Nie wiem dobrze, jakie szczęście nas w P2 ominęło z tym przypisaniem dźwięków do tekstur w Unrealu, ale faktem jest, że P2 jest ubogi w te dźwięki. Nie dopatrzyłem się, jak działa AVPC, być może to tylko podmiana dźwięków w paczce z dźwiękami i już. Faktem jest, że dźwięki kroków w całym P2 są określone w... samej klasie Kolesia (class Dude). Radziłem grzebać w samej mapie, ale niestety, to trzeba w skryptach. Byłem bowiem przekonany, że do jakiegoś typu Volume jest dodana możliwość przypisania dźwięków chodzenia. Nie ma! :(

Ale znalazłem takie volume tu: https://forum.postalsite.info/n ... .html#66707


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

30 maja 2011, 20:50

zaraz wyjaśnię jak działają dźwięki kroków w AVPC


w skrypcie (niepamiętanym którym)

znajduje się kod

składający się z trzech głównych elementów

listy tekstur przypisanych do odpowiednich grup takich jak
metal
drewno
śnieg
beton
czy ziemia

listy dźwięków przypisanych do tych samych grup

i kodu który to łączy


zresztą skrypt jest w A Very Postal Christmas v1120


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 maja 2011, 22:26

prawdziwy 666 pisze:w skrypcie (niepamiętanym którym)

znajduje się kod

składający się z trzech głównych elementów
Znalazłem! Jest dokładnie tak, jak powinno być, tak jak Rycho3D mówił. Wszystko to zrobił Steven w swoim modzie, na którym dwie wersje AVPC są. StevensMod.SMP2Interaction oraz SMCharacters.SMFootstepGizmo - to dwa skrypty, które to obsługują, jakie teraz znalazłem. I to jest to! Tak powinno być w P2.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

30 maja 2011, 22:49

Hm. A jakby to 'wydłubać' to na STP by zadziałało? :D


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

30 maja 2011, 23:03

F34RM4ST3R pisze:Hm. A jakby to 'wydłubać' to na STP by zadziałało? :D
To możliwe. Do tego trzeba tylko specjalisty od takich rzeczy.


pow pow ^^
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 maja 2011, 23:26

Pawsam35 pisze:To możliwe. Do tego trzeba tylko specjalisty od takich rzeczy.
To jest podane jak na tacy i wymaga niewielkich, z tego widzę, przeróbek. Ale w skrypcie pisze:
This script (c) 2007 Steven. All rights reserved.
Więc jeśli Steven by się zgodził, ktoś może tego spróbować... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

31 maja 2011, 14:35

tylko muszę pobrać AVPC ale telefon zawału dostanie. Poczekam może kumpel mi załatwi. A i trzeba zagadać do Stevena.


ODPOWIEDZ