Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

30 lip 2008, 12:07

To, wg mnie, tylko niepotrzebne utrudnienie. Postal nie jest grą realistyczną, a taki zabieg zbyt wiele w samej rozgrywce by nie zmienił.


Obrazek
Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:27
Lokalizacja: Internet :)

30 lip 2008, 13:03

OK
Z tym wybuchem to niech zostanie tak, jak jest :)
Steven jakoś to zrobił w AVPC... (przeładowanie)
Ja grzebałem trochę w plikach, ale nigdzie nie mogę znaleźć tekstury do tego krótkiego Shotguna z AVPC v1120 (Shorty) - Steven's Mod (?)
Znalazłem animacje, ale nigdzie nie mogę znaleźć skina do tej broni...
W tamtych plikach jest pełno tego wszystkiego i chyba nawet można by było skopiować animacje i działanie z plików z AVPC do AWP :)
Jednak mi się zdaje, że na silniku Unreal'a nie da się zrobić tego co pisałem z granatem...
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, 13:05 przez mrv, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

30 lip 2008, 16:51

ja chcialbym zeby w postalu byla lepsza mapa lokalizacie np.zeby ukrasc z bazy wojskowej plany bomby nuclearnej a nie isc po mleko taka misia to pikus na igle :lol:


Awatar użytkownika
Piter1372
Miłośnik broni
Posty: 119
Rejestracja: 22 maja 2008, 12:58
Lokalizacja: zawiercie

30 lip 2008, 17:03

Gruby, zacznijmy od tego iż koleś (chyba) nie jest tajnym agentem talibów a zwykłym człowiekiem (chociaż psycholem) i wykonuje zwykłe polecenia swojej wrednej żony


Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

30 lip 2008, 17:47

Gruby pisze:np.zeby ukrasc z bazy wojskowej plany bomby nuclearnej
W sumie to w AW jest podobna misja (a przy najmniej efekt podobny xD).


Obrazek
Awatar użytkownika
..::Gordon::..
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 21 lip 2008, 18:53
Lokalizacja: Silent Hill

30 lip 2008, 18:40

Według mnie to przydała by się zmiana broni na bardziej hmm... realistyczny czyli np: Nie karabin na mięcho,granat wyglądający jak bila tylko prawdziwe bronie jak np: AK47 albo M4A1 z granatnikiem.2 modyfikacja jaką bym wbudował to nowe ataki bronią białą (Ręczną)
Na przykład : rzut tasakiem lub siekierą na wprost rozcinający na pół czaszkę.3 rzeczą jaką bym zmienił to krew w stylu TF2.Czyli krew po rozwaleniu ręki jest jak z rozwalonego kartonika zlatująca na ziemie >> ( 0.49>0.54)


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

30 lip 2008, 23:45

mój kumpel narzekał na to że strzał z broni nie jest realistyczny...np. obrzyn...rozumiem że Postal postawiony jest bardziej na przelewanie krwi ale realizm też by się przydał...zresztą mój post jest podobny do kolegi u góry :D
Ostatnio zmieniony 31 lip 2008, 15:28 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

31 lip 2008, 00:08

Może i ja się wypowiem w tym ważnym temacie...

Otóż brakuje mi przeładowywania broni. Co to za nowoczesna gra, w której wywalę 300 sztuk amunicji z jednego magazynka? Niewykluczone, że na samym gadaniu się nie skończy i faktycznie taką istotną zmianę w przyszłości wprowadzę, ale nic nie obiecuję, zobaczymy jak będzie. Zależy czy do skutku dojdzie project, o którym mowa na screenie wyświetlanym po ukończeniu mapy, o której mowa tu.

Druga ważna sprawa to brak czegoś takiego jak "use". Czyli podchodzę do czegoś, np. jakiegoś klicznika (tłumaczenie: przycisku), i nie naciskam go fujarą tylko mam od tego klawisz, który powoduje, że Koleś wyciąga palucha (te animacje możne by ewentualnie pominąć, ale chodzi o sam fakt występowania takiej możliwości) i dany przycisk naciska.
Myślę, że RWS poszli na łatwiznę, usuwając tą funkcję, bo przecież w Unrealu2 ona jest i to całkiem dobrze zrobiona.
Zawsze uważałem, że gry pozbawione tej funkcji są po prostu gorsze, dlatago do dziś uznaję wyższość Duke'a (tak, tego starego) nad Quake'iem i to nawet 3.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
..::Gordon::..
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 21 lip 2008, 18:53
Lokalizacja: Silent Hill

31 lip 2008, 12:24

Spoonman pisze:Otóż brakuje mi przeładowywania broni. Co to za nowoczesna gra, w której wywalę 300 sztuk amunicji z jednego magazynka?
Hmm... Z tego co pamiętam to w ED było przeładowanie i to całkiem dobrze zrobione :)


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

31 lip 2008, 18:16

Tak, ale zauważ, że tytuł tematu brzmi "Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?" a nie "Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu ED?"


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2008, 02:17

1. Jestem zdecydowanym wrogiem przeładowywania broni w P2. Tak mnie ta gra wychowała i takie w niej mam przyzwyczajenia. Ma być łatwo masakrować, a nie tracić czas i punkty życia na przeładowywanie. Bardzo irytujące przeładowywanie.

2. Przycisk "Use" z animacją ręki bardzo by się przydał, bo i mnie tego brak.

3. Granat rozrywający przez ścianę to też wada gry. Nie jestem za 100% realizmem, ale bez przesady...

4. Tasak rozwalający czaszkę na pół? To też dobry pomysł.

Nic swojego nie dodaję chcę tylko wskazać, co mnie w powyższych postach zainteresowało. O! :P


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gazer
Miłośnik broni
Posty: 171
Rejestracja: 16 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Sępólno Kraj.

04 sie 2008, 17:32

Ja jeszcze bym chciał żeby samochodami można było jezdzić


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

04 sie 2008, 20:06

Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.


Awatar użytkownika
wasacz93
Seryjny zabójca
Posty: 314
Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

04 sie 2008, 20:24

little_psycho pisze:Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.
Świetny pomysł! Najlepiej taki handlarz jak w Resident Evil 4 ("What are yo' buyin'?"). Niestety takie coś raczej trudno byłoby wprowadzić w życie (bo jak zrobić menu wyboru broni?). Może ktoś ma możliwości i umiejętności żeby się tego zadania podjąć. Handlarze bronią porozrzucani po mieście - genialne.


Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

04 sie 2008, 20:38

wasacz93 pisze:
little_psycho pisze:Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.
Świetny pomysł! Najlepiej taki handlarz jak w Resident Evil 4 ("What are yo' buyin'?"). Niestety takie coś raczej trudno byłoby wprowadzić w życie (bo jak zrobić menu wyboru broni?). Może ktoś ma możliwości i umiejętności żeby się tego zadania podjąć. Handlarze bronią porozrzucani po mieście - genialne.
Rzeczywiście trudno bylo by to zrobić ale z drugiej strony , może zrobić takie skrypty na mapie
że jeden handlarz ma jedną broń do sprzedania.Jak w sklepie z bronią.(Nie chodzi mi o to że sprzeda tylko jedną sztukę broni , tylko o to że każdy ma inną broń do zaoferowania.


ODPOWIEDZ