Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
To, wg mnie, tylko niepotrzebne utrudnienie. Postal nie jest grą realistyczną, a taki zabieg zbyt wiele w samej rozgrywce by nie zmienił.
OK
Z tym wybuchem to niech zostanie tak, jak jest
Steven jakoś to zrobił w AVPC... (przeładowanie)
Ja grzebałem trochę w plikach, ale nigdzie nie mogę znaleźć tekstury do tego krótkiego Shotguna z AVPC v1120 (Shorty) - Steven's Mod (?)
Znalazłem animacje, ale nigdzie nie mogę znaleźć skina do tej broni...
W tamtych plikach jest pełno tego wszystkiego i chyba nawet można by było skopiować animacje i działanie z plików z AVPC do AWP
Jednak mi się zdaje, że na silniku Unreal'a nie da się zrobić tego co pisałem z granatem...
Z tym wybuchem to niech zostanie tak, jak jest
Steven jakoś to zrobił w AVPC... (przeładowanie)
Ja grzebałem trochę w plikach, ale nigdzie nie mogę znaleźć tekstury do tego krótkiego Shotguna z AVPC v1120 (Shorty) - Steven's Mod (?)
Znalazłem animacje, ale nigdzie nie mogę znaleźć skina do tej broni...
W tamtych plikach jest pełno tego wszystkiego i chyba nawet można by było skopiować animacje i działanie z plików z AVPC do AWP
Jednak mi się zdaje, że na silniku Unreal'a nie da się zrobić tego co pisałem z granatem...
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, 13:05 przez mrv, łącznie zmieniany 3 razy.
W sumie to w AW jest podobna misja (a przy najmniej efekt podobny ).Gruby pisze:np.zeby ukrasc z bazy wojskowej plany bomby nuclearnej
- ..::Gordon::..
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:53
- Lokalizacja: Silent Hill
Według mnie to przydała by się zmiana broni na bardziej hmm... realistyczny czyli np: Nie karabin na mięcho,granat wyglądający jak bila tylko prawdziwe bronie jak np: AK47 albo M4A1 z granatnikiem.2 modyfikacja jaką bym wbudował to nowe ataki bronią białą (Ręczną)
Na przykład : rzut tasakiem lub siekierą na wprost rozcinający na pół czaszkę.3 rzeczą jaką bym zmienił to krew w stylu TF2.Czyli krew po rozwaleniu ręki jest jak z rozwalonego kartonika zlatująca na ziemie >> ( 0.49>0.54)
Na przykład : rzut tasakiem lub siekierą na wprost rozcinający na pół czaszkę.3 rzeczą jaką bym zmienił to krew w stylu TF2.Czyli krew po rozwaleniu ręki jest jak z rozwalonego kartonika zlatująca na ziemie >> ( 0.49>0.54)
mój kumpel narzekał na to że strzał z broni nie jest realistyczny...np. obrzyn...rozumiem że Postal postawiony jest bardziej na przelewanie krwi ale realizm też by się przydał...zresztą mój post jest podobny do kolegi u góry
Ostatnio zmieniony 31 lip 2008, 15:28 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Może i ja się wypowiem w tym ważnym temacie...
Otóż brakuje mi przeładowywania broni. Co to za nowoczesna gra, w której wywalę 300 sztuk amunicji z jednego magazynka? Niewykluczone, że na samym gadaniu się nie skończy i faktycznie taką istotną zmianę w przyszłości wprowadzę, ale nic nie obiecuję, zobaczymy jak będzie. Zależy czy do skutku dojdzie project, o którym mowa na screenie wyświetlanym po ukończeniu mapy, o której mowa tu.
Druga ważna sprawa to brak czegoś takiego jak "use". Czyli podchodzę do czegoś, np. jakiegoś klicznika (tłumaczenie: przycisku), i nie naciskam go fujarą tylko mam od tego klawisz, który powoduje, że Koleś wyciąga palucha (te animacje możne by ewentualnie pominąć, ale chodzi o sam fakt występowania takiej możliwości) i dany przycisk naciska.
Myślę, że RWS poszli na łatwiznę, usuwając tą funkcję, bo przecież w Unrealu2 ona jest i to całkiem dobrze zrobiona.
Zawsze uważałem, że gry pozbawione tej funkcji są po prostu gorsze, dlatago do dziś uznaję wyższość Duke'a (tak, tego starego) nad Quake'iem i to nawet 3.
Otóż brakuje mi przeładowywania broni. Co to za nowoczesna gra, w której wywalę 300 sztuk amunicji z jednego magazynka? Niewykluczone, że na samym gadaniu się nie skończy i faktycznie taką istotną zmianę w przyszłości wprowadzę, ale nic nie obiecuję, zobaczymy jak będzie. Zależy czy do skutku dojdzie project, o którym mowa na screenie wyświetlanym po ukończeniu mapy, o której mowa tu.
Druga ważna sprawa to brak czegoś takiego jak "use". Czyli podchodzę do czegoś, np. jakiegoś klicznika (tłumaczenie: przycisku), i nie naciskam go fujarą tylko mam od tego klawisz, który powoduje, że Koleś wyciąga palucha (te animacje możne by ewentualnie pominąć, ale chodzi o sam fakt występowania takiej możliwości) i dany przycisk naciska.
Myślę, że RWS poszli na łatwiznę, usuwając tą funkcję, bo przecież w Unrealu2 ona jest i to całkiem dobrze zrobiona.
Zawsze uważałem, że gry pozbawione tej funkcji są po prostu gorsze, dlatago do dziś uznaję wyższość Duke'a (tak, tego starego) nad Quake'iem i to nawet 3.
Speed means freedom of the soul
- ..::Gordon::..
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 21 lip 2008, 18:53
- Lokalizacja: Silent Hill
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
1. Jestem zdecydowanym wrogiem przeładowywania broni w P2. Tak mnie ta gra wychowała i takie w niej mam przyzwyczajenia. Ma być łatwo masakrować, a nie tracić czas i punkty życia na przeładowywanie. Bardzo irytujące przeładowywanie.
2. Przycisk "Use" z animacją ręki bardzo by się przydał, bo i mnie tego brak.
3. Granat rozrywający przez ścianę to też wada gry. Nie jestem za 100% realizmem, ale bez przesady...
4. Tasak rozwalający czaszkę na pół? To też dobry pomysł.
Nic swojego nie dodaję chcę tylko wskazać, co mnie w powyższych postach zainteresowało. O!
2. Przycisk "Use" z animacją ręki bardzo by się przydał, bo i mnie tego brak.
3. Granat rozrywający przez ścianę to też wada gry. Nie jestem za 100% realizmem, ale bez przesady...
4. Tasak rozwalający czaszkę na pół? To też dobry pomysł.
Nic swojego nie dodaję chcę tylko wskazać, co mnie w powyższych postach zainteresowało. O!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.
Świetny pomysł! Najlepiej taki handlarz jak w Resident Evil 4 ("What are yo' buyin'?"). Niestety takie coś raczej trudno byłoby wprowadzić w życie (bo jak zrobić menu wyboru broni?). Może ktoś ma możliwości i umiejętności żeby się tego zadania podjąć. Handlarze bronią porozrzucani po mieście - genialne.little_psycho pisze:Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Rzeczywiście trudno bylo by to zrobić ale z drugiej strony , może zrobić takie skrypty na mapiewasacz93 pisze:Świetny pomysł! Najlepiej taki handlarz jak w Resident Evil 4 ("What are yo' buyin'?"). Niestety takie coś raczej trudno byłoby wprowadzić w życie (bo jak zrobić menu wyboru broni?). Może ktoś ma możliwości i umiejętności żeby się tego zadania podjąć. Handlarze bronią porozrzucani po mieście - genialne.little_psycho pisze:Ja bym chciał żeby dodali jakichś handlarzy broni nielegalnych.Bo tak to trza broń ukraść albo kupić w sklepie.Normalnie kupowałbym w sklepie ale jest za daleko...Strata czasu.
że jeden handlarz ma jedną broń do sprzedania.Jak w sklepie z bronią.(Nie chodzi mi o to że sprzeda tylko jedną sztukę broni , tylko o to że każdy ma inną broń do zaoferowania.