Ja widzę jej twarz za każdym razem jak odpalam internet (mam modem z Playa)seebeek17 pisze:Ja się zgodziłem na to iść, bo Basia Kurdej-Szatan jest mm całkiem, całkiem
Jakie filmy polecacie?!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
I regret nothing
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
film Stacja z Bogusiem i Zamachowskim , nie nowość
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Jak już o Bogusiu mowa, najlepsze filmy z nim to:
- Psy (1992)
- Psy 2 (1994)
- Demony wojny wg Goi (1998)
- Kroll (1991)
- Zabij mnie glino (1987)
- Przypadek (1981)
- Tato (1995)
- Sauna (1992)
- Jańcio Wodnik (1993)
Kolejność przypadkowa (z wyjątkiem Psów )
- Psy (1992)
- Psy 2 (1994)
- Demony wojny wg Goi (1998)
- Kroll (1991)
- Zabij mnie glino (1987)
- Przypadek (1981)
- Tato (1995)
- Sauna (1992)
- Jańcio Wodnik (1993)
Kolejność przypadkowa (z wyjątkiem Psów )
I regret nothing
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Wczoraj obejrzałem dwa filmy od Roba Zombie: "Dom tysiąca trupów" (7/10) i jego kontynuację "Bękarty Diabła" (8/10).
Nie będzie dziwnym stwierdzenie, że kibicowałem głównym bohaterom tych filmów, notabene są to jedni z najciekawszych filmowych popieprzeńców jakich widziałem.
O ile pierwsza część jest bardziej psychodeliczna i ma przerażać widza okropieństwami, o tyle drugiej jest bliżej do czarnej komedii i kina drogi.
Dodałbym jeszcze świetne zakończenia (zwłaszcza w drugiej części), szkoda tylko, że trochę mało było Knypka (ciekawy image).
Polecam oba filmy.
Nie będzie dziwnym stwierdzenie, że kibicowałem głównym bohaterom tych filmów, notabene są to jedni z najciekawszych filmowych popieprzeńców jakich widziałem.
O ile pierwsza część jest bardziej psychodeliczna i ma przerażać widza okropieństwami, o tyle drugiej jest bliżej do czarnej komedii i kina drogi.
Dodałbym jeszcze świetne zakończenia (zwłaszcza w drugiej części), szkoda tylko, że trochę mało było Knypka (ciekawy image).
Polecam oba filmy.
I regret nothing
Ja tam mam swoje indywidualne gusta
Jak narazie góruje u mnie kilka filmików:
Avatar- bardzo ciekawa i wyjątkowo żywa animacja, dość ciekawa fabuła. Można pofantazjować że jest się jednym z mieszkańców Pandory, że żyje się w tym niesamowitym świecie.
Jak wytresować smoka 1 i 2- Film animowany niby dla dzieci, ale twórcy postarali się aby zrobić dobry film animowany. Dobrze wkomponowana muzyka pokrywająca się z dobrze wykonanym podkładem głosowym i animacją na najwyższym poziomie. Czy jest on dla małych dzieci? Wg mnie raczej nie (są sceny przemocy, znęcanie się, w 2 części brutalna scena śmierci wodza, ukryty homo, ale nie ujawniający się w 1 cz. filmu). Do jarania pasuje idealnie, ten świat mnie po prostu wkręcił.
Obcy- starsze części. Jak to mówią- stary ale jary .Tutaj to powiedzenie pasuje idealnie. Sigourney Weaver dobrze sprawdza się w roli wojowniczki i jedynej ogarniętej kobiety z planem. Na tamte czasy film był hitem, u mnie hitem pozostaje.
13 dzielnica cz 1 i cz 2 (ultimatum)- dobry francuski film sensacyjny- wydzielona i otoczona wysokim murem dzielnica zw. 13 dzielnicą sprawia wiele kłopotów. Władze postanawiają pozbyć się tego kłopotu szybko i bezboleśnie, ich plany na szczęście krzyżują dwaj parkourowcy tak w pierwszej jak i drugiej częsci filmu.
Terminator ( dla mnie praktycznie wszystkie części)- Przyszłość powraca do przeszłości w postaci śmiercionośnego robota, który ma za zadanie zmienić bieg wydarzeń. Dla mnie bardzo ciekawy film sensacyjny, dużo efektów specjalnych, dobrze przemyślana akcja.
Jądro ziemi- O dziwo ten film mi się spodobał. Co jest ukryte w jądrze ziemi? Ser? Nie, ale nie ma chwili do stracenia, bo ziemi zagraża niebezpieczeństwo! Przez głupie eksperymenty z bronią mogącą wywoływać trzęsienia ziemi, jej jądro przestało się obracać (wtf?). Jedyne wyjście to dostać się do tego piekła, tylko jak? To jest fantastyka, z 1 ziarnem prawdy. Ale jak już wspomniałem o dziwo mi się podoba.
Jak narazie góruje u mnie kilka filmików:
Avatar- bardzo ciekawa i wyjątkowo żywa animacja, dość ciekawa fabuła. Można pofantazjować że jest się jednym z mieszkańców Pandory, że żyje się w tym niesamowitym świecie.
Jak wytresować smoka 1 i 2- Film animowany niby dla dzieci, ale twórcy postarali się aby zrobić dobry film animowany. Dobrze wkomponowana muzyka pokrywająca się z dobrze wykonanym podkładem głosowym i animacją na najwyższym poziomie. Czy jest on dla małych dzieci? Wg mnie raczej nie (są sceny przemocy, znęcanie się, w 2 części brutalna scena śmierci wodza, ukryty homo, ale nie ujawniający się w 1 cz. filmu). Do jarania pasuje idealnie, ten świat mnie po prostu wkręcił.
Obcy- starsze części. Jak to mówią- stary ale jary .Tutaj to powiedzenie pasuje idealnie. Sigourney Weaver dobrze sprawdza się w roli wojowniczki i jedynej ogarniętej kobiety z planem. Na tamte czasy film był hitem, u mnie hitem pozostaje.
13 dzielnica cz 1 i cz 2 (ultimatum)- dobry francuski film sensacyjny- wydzielona i otoczona wysokim murem dzielnica zw. 13 dzielnicą sprawia wiele kłopotów. Władze postanawiają pozbyć się tego kłopotu szybko i bezboleśnie, ich plany na szczęście krzyżują dwaj parkourowcy tak w pierwszej jak i drugiej częsci filmu.
Terminator ( dla mnie praktycznie wszystkie części)- Przyszłość powraca do przeszłości w postaci śmiercionośnego robota, który ma za zadanie zmienić bieg wydarzeń. Dla mnie bardzo ciekawy film sensacyjny, dużo efektów specjalnych, dobrze przemyślana akcja.
Jądro ziemi- O dziwo ten film mi się spodobał. Co jest ukryte w jądrze ziemi? Ser? Nie, ale nie ma chwili do stracenia, bo ziemi zagraża niebezpieczeństwo! Przez głupie eksperymenty z bronią mogącą wywoływać trzęsienia ziemi, jej jądro przestało się obracać (wtf?). Jedyne wyjście to dostać się do tego piekła, tylko jak? To jest fantastyka, z 1 ziarnem prawdy. Ale jak już wspomniałem o dziwo mi się podoba.
Piro is back
Pierwszy Alien 5/10.
Jądro Ziemi 2/10.
Terminator - dwie pierwsze części - 6/10. Reszta słabo.
Avatar 3/10.
Jądro Ziemi 2/10.
Terminator - dwie pierwsze części - 6/10. Reszta słabo.
Avatar 3/10.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Jakoś nigdy nie podchodziły mi te filmy zbyt gładko.Mr Minio pisze:Pierwszy Alien 5/10.
Akurat Terminator: Ocalenie jest fajne. Innymi częściami już rzygam, bo ileż razy to może lecieć na tym kuźwa Polsacie??Terminator - dwie pierwsze części - 6/10. Reszta słabo.
Ja bym dał 5/10 po dwukrotnym obejrzeniu, bo w sumie to przez większość czasu zanudza. Jak by przycięli go chociaż o połowę było by akurat.Mr Minio pisze:Avatar 3/10.
Jak dla mnie najlepszy Terminator to dwójka. Jak pierwszy raz oglądałem, to łezka się zakręciła na finałowej scenie, ale wtedy to ja byłem może 10-letnim szczylem Trójka też fajna, ogółem bardziej mi się podobały te, w których Arnie był tym dobrym terminatorem, jakkolwiek dziwnie to nie brzmi, ale jedynka i tak konieczna do obejrzenia, bo w końcu ona zaczyna cały ten cykl Czwórka już jak dla mnie przekombinowana z efektami specjalnymi, piątki nie widziałem.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mr Minio pisze:Avatar 3/10.
1/10 za efekty, reszta to chłam. Brakuje tylko Papy smerfaseebeek17 pisze:Ja bym dał 5/10 po dwukrotnym obejrzeniu, bo w sumie to przez większość czasu zanudza. Jak by przycięli go chociaż o połowę było by akurat.
8=======D
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Zgadzam się z tym. Jeden z najbardziej przereklamowanych filmów ever.Rycho3D pisze: 1/10 za efekty, reszta to chłam. Brakuje tylko Papy smerfa
Z tym też się zgadzam.Mr Minio pisze: Terminator - dwie pierwsze części - 6/10. Reszta słabo.
Można obejrzeć dla parkoura czy nawalanek, ale poza tym nic specjalnego.Piroziom pisze:13 dzielnica cz 1 i cz 2 (ultimatum)
Jedynka ujdzie jeszcze, dwójka jest niestety cienka jak barszcz. Do tego irytujący główny bohater.Piroziom pisze:Jak wytresować smoka 1 i 2
Jedynka spoko, ale poza tym nigdy jakoś się nie jarałem tą serią jak niektórzy.Piroziom pisze:Obcy- starsze części.
Cholera, tyle filmów muszę jeszcze obejrzeć, a nielimitowany transfer mam dopiero po północy.
I regret nothing
A, jeszcze sobie zapomniałem wcześniej dodać.
A „Sara”?Dzienis pisze:Jak już o Bogusiu mowa, najlepsze filmy z nim to:
- Psy (1992)
- Psy 2 (1994)
- Demony wojny wg Goi (1998)
- Kroll (1991)
- Zabij mnie glino (1987)
- Przypadek (1981)
- Tato (1995)
- Sauna (1992)
- Jańcio Wodnik (1993)
Kolejność przypadkowa (z wyjątkiem Psów )
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Się obejrzy.Pangia pisze:A swoją drogą, to dzisiaj na TVP Polonia o 22 będą „Psy”, jakby kto chciał.
O 00.40 na Stopklatce będą "Zaklęte rewiry", warto obejrzeć.
O 23.10 na TVP Kultura będzie "Porno", jedyny film Koterskiego którego jeszcze nie widziałem.
I regret nothing