Jakie bronie lubię a jakie nienawidzę.

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

03 lip 2011, 19:09

Czego nie lubisz broni m@d'a? One są bardzo fajne. Jedne z najlepszych w AWP.

Cat Drone występuje w nowym AWPModzie. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

03 lip 2011, 19:20

w m@d'zie nie lubie tego ogromnego młota co rozwala na kawałki po uderzeniu. Jest troche zbyt nierealistyczny :P. Poza tym ta strzelba M@D'a też jest dość zbędna bo tylko skupia pociski, a chyba nie do tego służą strzelby. Moge prosić o bezpośredniego linka do najnowszego AWP Moda? Bo chyba przedwczoraj pobierałem jakiegoś z tej strony i Cat Drona nie było. Poza tym czy to prawda, że w najnowszym AWP modzie zombie po użyciu kodu biohazard można zabić tylko przez rozwalenie głowy? BLEEEE. Sory za offtop :cry:
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 19:31 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Domin664
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 26 sie 2011, 16:56

16 wrz 2011, 14:50

Postal 2 STP

Lubie: pistolet, WMD
Nienawidze: palka, koktajl mołotowa


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

16 wrz 2011, 21:56

Plebs, po wpisaniu kodu, zombie można rozwalać nawet pałką policyjną. Czyli rozwalanie ich łbów nie jest konieczne ;)


pow pow ^^
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

05 cze 2012, 23:06

Lubię: Macheta (bo nie ma boomerang-kosy), Shotgun (idealny do kasowania zombie i innych)
Nie lubię: Pałki policyjnej, Krowiego łba (za bardzo nie kumam po co one są, może i fajne ale przekombinowane)


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Slayer
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 656
Rejestracja: 01 lip 2009, 19:02

06 cze 2012, 08:52

Zaero pisze:(bo nie ma boomerang-kosy)
Jest


Teachin bitches how to swim
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

06 cze 2012, 12:10

Lubię wszelkie narzędzia tnąco-lecące, czyli kosa i maczeta ;)
Zabawa z madbombkami i holy też jest super.
Nie lubię: Pałka z gwoździami ( kompletnie do d* poza nieco większymi obrażeniami), nienawidzę WMD bo wolę dobijać samemu.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

06 cze 2012, 14:55

Slayer pisze:
Zaero pisze:(bo nie ma boomerang-kosy)
Jest
W zwykłym AW/P nie ma. Link który podajesz to dodatkowa broń: kosa ze zmienionymi texturami i rzeczywiście "wracająca" po rzucie. Mi jednak chodziło o taki atak w "zwykłej" kosie.

Róznice:
-GrimR Scythe występuje tylko w jednym, konkretnym miejscu, a kosa zwykła wszędzie tam... gdzie występuje :)
-GrimR ma zmienione tekstury

Gdyby pojawił się atak z GrimR do zwykłej kosy to wtedy z rozkoszą bym pobrał. :P


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

06 cze 2012, 15:55

Zaero pisze:-GrimR Scythe występuje tylko w jednym, konkretnym miejscu, a kosa zwykła wszędzie tam... gdzie występuje :)
GrimR Scythe możesz sobie przywołać IWantem kiedy chcesz, a nawet zamienić pickupa zwykłej kosy na pickup GrimR. Nie pamiętam jak to się robiło, ale gdzieś to zostało na Forum opisane.
Zaero pisze:-GrimR ma zmienione tekstury
Też nie widzę zbytnio problemu.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 cze 2012, 21:28

Mr Minio pisze:zamienić pickupa zwykłej kosy na pickup GrimR. Nie pamiętam jak to się robiło, ale gdzieś to zostało na Forum opisane
AWPMod - konfiguracja
Zaero pisze:Link który podajesz to dodatkowa broń: kosa ze zmienionymi texturami i rzeczywiście "wracająca" po rzucie. Mi jednak chodziło o taki atak w "zwykłej" kosie.
Chyba AWPMod pozwala w trybie rozszerzonej gry tak używać zwykłej kosy, po kliknięciu altfire...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

07 cze 2012, 16:23

Tiquill pisze:
Mr Minio pisze:zamienić pickupa zwykłej kosy na pickup GrimR. Nie pamiętam jak to się robiło, ale gdzieś to zostało na Forum opisane
AWPMod - konfiguracja
Zaero pisze:Link który podajesz to dodatkowa broń: kosa ze zmienionymi texturami i rzeczywiście "wracająca" po rzucie. Mi jednak chodziło o taki atak w "zwykłej" kosie.
Chyba AWPMod pozwala w trybie rozszerzonej gry tak używać zwykłej kosy, po kliknięciu altfire...
Oba rozwiązania mnie nie satysfkacjonują.

Pierwsze związane jest jest z koniecznością zmiany pickupa, weapona a czasem i attachmenta (różnie to bywało dla różnych zestawów broni, czasem wystarczyło zmienić sam pickup a czasem nie). Ta metoda powoduje dodatkowe problemy takie jak np pojawienie sie dwóch M16-tek w miejscach gdzie była tylko jedna, albo pojawianie się broni w powietrzu w różnych, losowych (jakby się mogło wydawać) miejscach (przypuszczam że to spawn spoty z MP, pewności nie mam bo nie gram w MP). Słowem - robi się "syf".

Druga metoda wymaga "ulepszonej gry" a nie lubię niektórych jej elementów (nożyczki wylatujące z ingrama? litości..).

Pozatym nie chce zmian tekstur kosy, bo te które są mi w pełni pasują (a reskiny broni żadko są udane).

Gdyby nie ułomne UCC w mojej wersji postala pewnie problem kosy miałbym już z głowy.. :/
Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 16:24 przez Zaero, łącznie zmieniany 1 raz.


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 cze 2012, 16:50

W naszym d/l są zamienniki dla UCC. Nie wiem jednak jak to działa, nie znam się na tym

https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=119
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=122


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 cze 2012, 17:30

Zaero pisze:Gdyby nie ułomne UCC w mojej wersji postala pewnie problem kosy miałbym już z głowy..
przepraszam za hakowanie tematu ale murzę zapytać

co dokładnie się dzieje gdy próbujesz użyć komendy make w UCC??


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 cze 2012, 17:53

Pierwsze związane jest jest z koniecznością zmiany pickupa, weapona a czasem i attachmenta (różnie to bywało dla różnych zestawów broni, czasem wystarczyło zmienić sam pickup a czasem nie). Ta metoda powoduje dodatkowe problemy takie jak np pojawienie sie dwóch M16-tek w miejscach gdzie była tylko jedna, albo pojawianie się broni w powietrzu w różnych, losowych (jakby się mogło wydawać) miejscach (przypuszczam że to spawn spoty z MP
W P2 to się nazywa pickup spawner i nie o tym jest rzecz. Nie trzeba też zmieniać attachmentów. Rzecz dotyczy AWPModa. Skoro nie chcesz trybu rozszerzonego, to wyłącz go. I tak będziesz mógł skorzystać z opisanej tutaj metody. Od czasu napisania tego posta konfig się zmienił, ale łatwo dojść, jak to teraz działa. A działa tak:

W sekcji [AW7Game.AW7Mutator] dajesz dwa takie wpisy:
BatchReplaceList=(OldClassNames="ScythePickup",NewClassNames="grimR.GrimRScythePickup")
BatchReplaceList=(OldClassNames="ScytheWeapon",NewClassNames="grimR.GrimRScytheWeapon")


Nie podobają Ci się tekstury Grima? Używając tylko PostEd możesz przywrócić w tym modzie skiny starej kosy, wystarczy zmienić tekstury, bez edycji samego kodu. Sądzę, że prawdziwy 666, autor GrimReapera nie skosi Cię za to, że edytowałeś je tylko na własny użytek. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gary
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2012, 20:29

18 lis 2012, 19:23

Postal 2 STP


Lubię: Shotgun i Nożyczki (bo to jest broń na logo RWS)
Nie Lubię: Pałka i Łeb Krowy (jaki w tym sens :?: )

Postal 2 AWP

Lubię: S.M.E.G i Shurikeny (ostrza)
Nie Lubię: Też Pałki i bejsbola nafaszerowanego gwoździami


,,Moim prezydentem jest Chuck Heston, a to dla was , MAŁPY!": http://besty.pl/1824312?fb_comment_id=f ... #f3a47b5a2
ODPOWIEDZ