Gdzieś na forum widziałem jak bodajże rychu zrobił swój własny obraz, jak tego dokonać?
Postawiłem static mesha:
StaticMesh'P2-details.painting-tits'
Jak dopasować swoją własna teksturę (obrazek) do ramki tego static mesha?
Jak zrobić własny obraz
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Wchdzisz w właściwości mesha 》Display 》Skins klikasz add 2 razy i 1 kolumna odpowiada za tex ramki a dróga za tex obrazu lub na odwrót
I'm fucking insane in the brain.
To już odkryłem, ale jak zrobić, aby obrazek dopasował się odpowiednio do rozmiaru pola, bo jak np. ustawiam obrazek 512x512 to kawałek obrazka mi ucina i nie widać go na static meshu.Pan Szatan pisze:Wchdzisz w właściwości mesha 》Display 》Skins klikasz add 2 razy i 1 kolumna odpowiada za tex ramki a dróga za tex obrazu lub na odwrót
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 22:21 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Znajdź oryginalną texturę obrazu i zapisz swój obraz w tej aamej rozdzielczości
Albo... zrób tak jak ja zrobiłem plazmę w swoim pokoju do PSI Office
Albo... zrób tak jak ja zrobiłem plazmę w swoim pokoju do PSI Office
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 22:26 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rozdzielczość tekstury nie ma znaczenia, mapowanie jest zapisane w obiekcie.
Zawsze dopasuje tak samo, a jak jest rozciągnięte, to wystarczy zmienić rozmiar obrazu.
Zawsze dopasuje tak samo, a jak jest rozciągnięte, to wystarczy zmienić rozmiar obrazu.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A sprawdziłeś jaki rozmiar ma oryginalna teksturka?ArtekXDPL pisze:To już odkryłem, ale jak zrobić, aby obrazek dopasował się odpowiednio do rozmiaru pola, bo jak np. ustawiam obrazek 512x512 to kawałek obrazka mi ucina i nie widać go na static meshu.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Powiedź gdzie robię błąd!Ryuq pisze:To robisz źle
PanSzatan
Na twojej mapie u mnie jest zwykły domyślny obraz z P2-STP
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 21:38 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- SzalonaKrowa
- Wstydliwy morderca
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 mar 2016, 15:00
Rychu jestem za głupi, aby zrozumieć ten post napisz mi łopatologicznie!