Jak zrobić własny obraz

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 mar 2016, 22:10

Gdzieś na forum widziałem jak bodajże rychu zrobił swój własny obraz, jak tego dokonać?

Postawiłem static mesha:
StaticMesh'P2-details.painting-tits'

Jak dopasować swoją własna teksturę (obrazek) do ramki tego static mesha?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 mar 2016, 22:18

Wchdzisz w właściwości mesha 》Display 》Skins klikasz add 2 razy i 1 kolumna odpowiada za tex ramki a dróga za tex obrazu lub na odwrót


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 mar 2016, 22:20

Pan Szatan pisze:Wchdzisz w właściwości mesha 》Display 》Skins klikasz add 2 razy i 1 kolumna odpowiada za tex ramki a dróga za tex obrazu lub na odwrót
To już odkryłem, ale jak zrobić, aby obrazek dopasował się odpowiednio do rozmiaru pola, bo jak np. ustawiam obrazek 512x512 to kawałek obrazka mi ucina i nie widać go na static meshu.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 22:21 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 mar 2016, 22:25

Znajdź oryginalną texturę obrazu i zapisz swój obraz w tej aamej rozdzielczości

Albo... zrób tak jak ja zrobiłem plazmę w swoim pokoju do PSI Office ;)
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 22:26 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 mar 2016, 22:40

Znalazłem teksturkę, dałem taką samą rozdzieczość i dalej źle.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 mar 2016, 23:47

ArtekXDPL pisze:np. ustawiam obrazek 512x512
Tam wchodzi bodajże tekstura 256x128, możesz też spróbować z 512x256, ale nie wiem czy nie przytnie.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2016, 06:28

Rozdzielczość tekstury nie ma znaczenia, mapowanie jest zapisane w obiekcie.
Zawsze dopasuje tak samo, a jak jest rozciągnięte, to wystarczy zmienić rozmiar obrazu.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 mar 2016, 18:06

Czyli jak mam to zrobić bo nie kapuje?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

24 mar 2016, 20:30

ArtekXDPL pisze:To już odkryłem, ale jak zrobić, aby obrazek dopasował się odpowiednio do rozmiaru pola, bo jak np. ustawiam obrazek 512x512 to kawałek obrazka mi ucina i nie widać go na static meshu.
A sprawdziłeś jaki rozmiar ma oryginalna teksturka?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 mar 2016, 20:42

Próbowałem różnych rozmiarów teksturek, ale dalej nie dopasowuje poprawnie.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

24 mar 2016, 20:43

To robisz źle


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 mar 2016, 20:58

Ryuq pisze:To robisz źle
Powiedź gdzie robię błąd!

PanSzatan
Na twojej mapie u mnie jest zwykły domyślny obraz z P2-STP
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 21:38 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2016, 06:52

ArtekXDPL pisze:Powiedź gdzie robię błąd!
https://forum.postalsite.info/j ... htm#145111


8=======D
Awatar użytkownika
SzalonaKrowa
Wstydliwy morderca
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2016, 15:00

26 mar 2016, 15:17

Rychu jestem za głupi, aby zrozumieć ten post napisz mi łopatologicznie!


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 mar 2016, 15:27

Żeby zmienić ustawienie tekstury musisz stworzyć nowy obiekt.
Przekonwertuj na brush, ustaw teksturę, potem convert to SM.
SzalonaKrowa :facepalm:


8=======D
ODPOWIEDZ