[POMOC] Jak zrobić psa odpornego na ogień

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 lip 2016, 20:33

Tak jak w tytule, jest możliwość aby "Dog pawn" był niewrażliwy na bronie zapalające takie jak napalm, mołotow, M@d bomb, benzyna, Stynx. W "DogPawn Properties", w zakładce "PawnAttributes" nie ma opcji "TakesOnFireDamage" przez to nie moge ustawić by pies był odporny na ogień. wie ktoś jak można w inny sposób ustawić tę opcję?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 lip 2016, 00:05

Pokombinuj z psem zombie, bo one chyba się nie spalają.
Albo zrób podklasę dla psa z TakesOnFireDamage=0 Może zadziała ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

27 lip 2016, 09:34

Masz przecież nieśmiertelne psy pod Lucky Ganesh, spójrz jak one są zrobione i je skopiuj gdzieś. Do tego możesz chyba zmienić im teksturę na inną – nie wiem, nie siedzę w PostED, ale tak na logikę to biorąc…


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 lip 2016, 20:37

Rycho3D pisze:Pokombinuj z psem zombie, bo one chyba się nie spalają.
Pangia pisze:Masz przecież nieśmiertelne psy pod Lucky Ganesh, spójrz jak one są zrobione i je skopiuj gdzieś. Do tego możesz chyba zmienić im teksturę na inną – nie wiem, nie siedzę w PostED, ale tak na logikę to biorąc…
Dzięki, jakoś nie pomyślałem o tych psach pod sklepem Habiba (efekt długiego nie odwiedzania tych tunelów i grania w P2) Daje wam "pomógł" :)


ODPOWIEDZ