Jak zrobić nowe animacje do Postala

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

21 sty 2014, 23:51

Nie udało mi sie zainstalować Max (bląd instalki i szpieguje ...

Czy Blender to dobry wybór ??


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

22 sty 2014, 00:06

tak


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 08:12

Seebeek17
Jest pistolet i jedna animacja. Co ci znikło?
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (82.35 KiB) Przejrzano 1868 razy


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 sty 2014, 16:05

O jest! :D Nie znalazłem tego, bo takie małe to jest. :p
Jak to można powiększyć?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 16:25

seebeek17 pisze:Jak to można powiększyć?
Zbliż kamerę :D
Lub rozwiń Mesh>scale (z prawej strony) jeśli jest za mały.
Swoją drogą to broń powinna być z ręką.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 sty 2014, 21:03

Lub rozwiń Mesh>scale (z prawej strony) jeśli jest za mały.
thx, +
Swoją drogą to broń powinna być z ręką.
yy..powinna. :diabeł:
ale jeszcze nie ogarniam tych całych animacji :/

Wytłumaczył byś dalej? :p

Jest sobie ta animacja strzału (hu**wa ale jest :D ), i dalej co?
to ma być coś takiego?
https://tf3dm.com/3d-model/ak-47-with-an ... 25707.html

Jeszcze jeśli dobrze myślę to potrzeba skeletal mesh'a by można było dać broń bystanderom..?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 21:09

Wyciągnij sobie z gry rękę kolesia z pistoletem programem UModel( będzie miała szkielet i animacje) Podmień pistolet i gotowe ;)


8=======D
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

23 sty 2014, 16:23

Rycho3D pisze:Wyciągnij sobie z gry rękę kolesia z pistoletem programem UModel( będzie miała szkielet i animacje) Podmień pistolet i gotowe ;)

Posłuchaj a u mnie jest tak importowałem do Blender ręke .psk (nie wszystkie pliki otworzyło).
Model ręki z nożyczkami jak i ciała bardzo dużd trzeba zmienić widok , ustawia mi to daleko poza szachownicą i kamerą jaka przy kwadracie była.

Mam tam opcje edit i pose czyli przesuwać moge fajnie a podstawowa opcja guzik play lecą te klatki widze ze 130 żadnej animki.
Mam poradnik video i zaraz bd wiedział jk zrobić kości od zera....ale jak wspomiałeś że animacje są a nie widać to ocb ?


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 sty 2014, 00:15

Podmień pistolet i gotowe
Wszystko ok, już nawet zrozumiałem co ma .psk do.psa , ale taki mały problemik...
Gdy chcę zaznaczyć tylko broń to zaznacza całą rękę i pistolet jako jeden obiekt. :/

Jak mam podmienić tylko pistolet nie ruszając samych rąk?
I czy potem będzie trzeba podczepiać nowy pistolet pod tamte kości?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sty 2014, 08:01

seebeek17 pisze:Jak mam podmienić tylko pistolet nie ruszając samych rąk?
zaznacz element i usuń. Możesz też wybrać polygony z tą teksturą bo broń ma oddzielną ;)
Potem z menu dajesz plik>import>merge>"twoja broń", lub przeciągnij swój plik do okna w 3dmax.
Ustawiasz nową broń w rękę, zaznaczasz mesh rękę, dajesz attach, i klikasz na pistolet.
Teraz to jest jeden obiekt ;)
Można to zrobić na oddzielnych obiektach dodając modifer> Skins do pistoletu, ale możesz mieć problemy z teksturami po imporcie w ED
edit:
Rozwiń skins i zobacz do której kości podłączony był stary pistolet zanim go usuniesz,bo po połączeniu obiektów przypiszą się mu najbliższe kości.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 08:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

24 sty 2014, 10:03

A ja nadal nwm czemu Blender nie pokazuje anim .psk :/
Rozpisałem sie wyżej


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 sty 2014, 14:45

.psk to szkielet a .psa to animacje na tym szkielecie.
Pierw musisz zaimportować kości potem animacje - przynajmniej tak jest w Maxie.

Rycho3D, zrozumiałem tylko środek Twojego posta.
Nie wiem jak te polygony zaznaczyć, i połączyć potem stare kości do nowej broni. :/

kolejny +, prośba; wiem, że jesteś zapracowany, ale dałoby radę jak byś nagrał filmik?
Jakiś byle jaki jak tą broń podmienić..?
Będę serio bardzo very wdzięczny. :030:
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 14:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sty 2014, 15:36

Wybierz w drzewie
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (100.53 KiB) Przejrzano 1774 razy


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

27 sty 2014, 15:19

OK, kolejna rzecz zrobiona. :D
i ...kolejny błąd. :/

pistolet się chyba podmienił ale zamienił w qpe
Załączniki
mk23new.rar
(303.86 KiB) Pobrany 69 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 sty 2014, 15:29

Pistolet jest częściowo podłączony do złej kości.
Edit
Do kości MESH_rnd (łuska pocisku)
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 15:37 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ