Nie udało mi sie zainstalować Max (bląd instalki i szpieguje ...
Czy Blender to dobry wybór ??
Jak zrobić nowe animacje do Postala
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
thx, +Lub rozwiń Mesh>scale (z prawej strony) jeśli jest za mały.
yy..powinna. ł:Swoją drogą to broń powinna być z ręką.
ale jeszcze nie ogarniam tych całych animacji
Wytłumaczył byś dalej?
Jest sobie ta animacja strzału (hu**wa ale jest ), i dalej co?
to ma być coś takiego?
https://tf3dm.com/3d-model/ak-47-with-an ... 25707.html
Jeszcze jeśli dobrze myślę to potrzeba skeletal mesh'a by można było dać broń bystanderom..?
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Rycho3D pisze:Wyciągnij sobie z gry rękę kolesia z pistoletem programem UModel( będzie miała szkielet i animacje) Podmień pistolet i gotowe
Posłuchaj a u mnie jest tak importowałem do Blender ręke .psk (nie wszystkie pliki otworzyło).
Model ręki z nożyczkami jak i ciała bardzo dużd trzeba zmienić widok , ustawia mi to daleko poza szachownicą i kamerą jaka przy kwadracie była.
Mam tam opcje edit i pose czyli przesuwać moge fajnie a podstawowa opcja guzik play lecą te klatki widze ze 130 żadnej animki.
Mam poradnik video i zaraz bd wiedział jk zrobić kości od zera....ale jak wspomiałeś że animacje są a nie widać to ocb ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Wszystko ok, już nawet zrozumiałem co ma .psk do.psa , ale taki mały problemik...Podmień pistolet i gotowe
Gdy chcę zaznaczyć tylko broń to zaznacza całą rękę i pistolet jako jeden obiekt.
Jak mam podmienić tylko pistolet nie ruszając samych rąk?
I czy potem będzie trzeba podczepiać nowy pistolet pod tamte kości?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
zaznacz element i usuń. Możesz też wybrać polygony z tą teksturą bo broń ma oddzielnąseebeek17 pisze:Jak mam podmienić tylko pistolet nie ruszając samych rąk?
Potem z menu dajesz plik>import>merge>"twoja broń", lub przeciągnij swój plik do okna w 3dmax.
Ustawiasz nową broń w rękę, zaznaczasz mesh rękę, dajesz attach, i klikasz na pistolet.
Teraz to jest jeden obiekt
Można to zrobić na oddzielnych obiektach dodając modifer> Skins do pistoletu, ale możesz mieć problemy z teksturami po imporcie w ED
edit:
Rozwiń skins i zobacz do której kości podłączony był stary pistolet zanim go usuniesz,bo po połączeniu obiektów przypiszą się mu najbliższe kości.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 08:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
A ja nadal nwm czemu Blender nie pokazuje anim .psk
Rozpisałem sie wyżej
Rozpisałem sie wyżej
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
.psk to szkielet a .psa to animacje na tym szkielecie.
Pierw musisz zaimportować kości potem animacje - przynajmniej tak jest w Maxie.
Rycho3D, zrozumiałem tylko środek Twojego posta.
Nie wiem jak te polygony zaznaczyć, i połączyć potem stare kości do nowej broni.
kolejny +, prośba; wiem, że jesteś zapracowany, ale dałoby radę jak byś nagrał filmik?
Jakiś byle jaki jak tą broń podmienić..?
Będę serio bardzo very wdzięczny.
Pierw musisz zaimportować kości potem animacje - przynajmniej tak jest w Maxie.
Rycho3D, zrozumiałem tylko środek Twojego posta.
Nie wiem jak te polygony zaznaczyć, i połączyć potem stare kości do nowej broni.
kolejny +, prośba; wiem, że jesteś zapracowany, ale dałoby radę jak byś nagrał filmik?
Jakiś byle jaki jak tą broń podmienić..?
Będę serio bardzo very wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 14:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
OK, kolejna rzecz zrobiona.
i ...kolejny błąd.
pistolet się chyba podmienił ale zamienił w qpe
i ...kolejny błąd.
pistolet się chyba podmienił ale zamienił w qpe
- Załączniki
-
- mk23new.rar
- (303.86 KiB) Pobrany 69 razy
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pistolet jest częściowo podłączony do złej kości.
Edit
Do kości MESH_rnd (łuska pocisku)
Edit
Do kości MESH_rnd (łuska pocisku)
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 15:37 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D