Kolejna porcja pytań:
1.gdzie są jakieś skrypty czy coś, co odpowiada za widoki w PostEDzie, że jest np. widok siatki, pomiar ciepła itd. ?
2.gdzie jest coś (skrypt np.) , co steruje klawiszami, ale niechodzi mi o domyślne sterowanie, tylko o to, że np. klawisz E chowa broń.? Bo chcę zrobić swoją nową funkcję, że pod klawiszem L czycha mapa CAŁEGO Paradise...i jak by to zrobić..?
Za pomoc z gory thx.
Jak zrobić nowe animacje do Postala
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Nie chodzi mi za bardzo o to.1. Widok w postalED można zmieniać literami klawiatury
..Tylko o to, który skrypt odpowiada za zmianę widoku, np. jak zmieniasz z TOP na ten z wykrywaniem ciepła, to który skrypt odpowiada za te "kolory" w widoku i wykrywanie ciepła w otoczeniu. ..Bo chce zrobić, że podczas gry, gdy się kliknie np. "P" to włącza się taki "rentgen"
2. Użyj funkcji "Use" i przypisz do niej klawisz w User.ini
emm...
Jak by zrobić tak, że podczas gry, po naciśnięciu ustalonego klawisza np. "P" uruchamiała się jakaś akcja?
Gdzie to ustawić, że to akurat "P" i akurat dana akcja?
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
To pewnie nie jest skrypt, tylko jest Hardcoded w Edytorze. Ale to tylko moje domysły.
Z reszta jak już pisałem, nie lepiej skopiować z Eternal Damnation? Tam masz dokladnie to samo, a nawet lepsze ale nadal jest to Fake [wiadomo]
Z reszta jak już pisałem, nie lepiej skopiować z Eternal Damnation? Tam masz dokladnie to samo, a nawet lepsze ale nadal jest to Fake [wiadomo]
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
w Eternal Damnation i a AWPModzie masz to samo co ty chcesz zrobić z ty, termowizorem. w ED jako item bodajze, a w AWPModzie pod czitem ale nie pamietam jaki juz, ktos kojarzy?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jeżeli lubisz kombinować w grze, obadaj sobie to:
https://forum.postalsite.info/ko ... vt3337.html
O przypisywaniu komend do klawiszy masz tu:
https://forum.postalsite.info/al ... vt2103.html
Jeśli interesuje cię skrypt zmiany widoku, o którym wspominasz, zerknij jak zbudowany jest kod heat w AWP. To widok termowizji
https://forum.postalsite.info/ko ... vt3337.html
O przypisywaniu komend do klawiszy masz tu:
https://forum.postalsite.info/al ... vt2103.html
Jeśli interesuje cię skrypt zmiany widoku, o którym wspominasz, zerknij jak zbudowany jest kod heat w AWP. To widok termowizji
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wbić na siłę to widziałem możliwość w kodzie tak naprawdę tylko klawisz Shift, resztę tylko poprzez to, co wyżej dał SD.seebeek17 pisze:Jak by zrobić tak, że podczas gry, po naciśnięciu ustalonego klawisza np. "P" uruchamiała się jakaś akcja?
Ciekawe podejście, przejrzeć te widoki. Być może tą drogą poszli też twórcy ED robiąc swoje. Ale jeśli dobrze pamiętam, w samej grze też można osiągnąć takie widoki wklepując odpowiednie polecenia.seebeek17 pisze:Bo chce zrobić, że podczas gry, gdy się kliknie np. "P" to włącza się taki "rentgen"
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie, to jest coś z podglądem statystyk gry wyświetlanych na ekranie. Nie wiem kiedy to znajdę, ale jak znajdę - zapodam.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dalej sprawa z tymi animacjami... xddddd (emotki przygnębienia )
3DS Max - jest
ActorX import/export - jest
To teraz tak...
Zrobiłem animację strzału pistoletu w maxie i wyexportowałem do...
emm...
to by było na tyle xd
Co dalej?
Po zrobieniu animacji z tych klatek?
Próbowałem exportu do .psk (bo do .psa nie umiem, bo jakoś pisze - 0KB jak zrobi ten pliczek) i tylko model jest jak się doda do ED'a.
A wgl. to w PostED jak pierw chcę importować animacje to nie robi nowej paczki,
a robi dopiero jak pierw mesh'a importnę (słowotwórstwo -,^ ), a dopiero potem animacje (próbowałem z Desert Eagle'm).
Bardzo bym prosił o pomoc. Jakiś mini tutorialek?
3DS Max - jest
ActorX import/export - jest
To teraz tak...
Zrobiłem animację strzału pistoletu w maxie i wyexportowałem do...
emm...
to by było na tyle xd
Co dalej?
Po zrobieniu animacji z tych klatek?
Próbowałem exportu do .psk (bo do .psa nie umiem, bo jakoś pisze - 0KB jak zrobi ten pliczek) i tylko model jest jak się doda do ED'a.
A wgl. to w PostED jak pierw chcę importować animacje to nie robi nowej paczki,
a robi dopiero jak pierw mesh'a importnę (słowotwórstwo -,^ ), a dopiero potem animacje (próbowałem z Desert Eagle'm).
Bardzo bym prosił o pomoc. Jakiś mini tutorialek?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2013, 20:49 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
thx. Rycho.
Pokombinowałem i wyszło coś takiego (plik w załączniku)
Ładuję to w edytorze i jakoś tego nie ma... znikło czy co..?
Pokombinowałem i wyszło coś takiego (plik w załączniku)
Ładuję to w edytorze i jakoś tego nie ma... znikło czy co..?
- Załączniki
-
- MK23.rar
- (91.08 KiB) Pobrany 83 razy