Jak zrobić nowe animacje do Postala

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 paź 2013, 01:31

Kolejna porcja pytań:
1.gdzie są jakieś skrypty czy coś, co odpowiada za widoki w PostEDzie, że jest np. widok siatki, pomiar ciepła itd. ?
2.gdzie jest coś (skrypt np.) , co steruje klawiszami, ale niechodzi mi o domyślne sterowanie, tylko o to, że np. klawisz E chowa broń.? Bo chcę zrobić swoją nową funkcję, że pod klawiszem L czycha mapa CAŁEGO Paradise...i jak by to zrobić..? :p
Za pomoc z gory thx.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 paź 2013, 06:42

1. Widok w postalED można zmieniać literami klawiatury ;)
2. Użyj funkcji "Use" i przypisz do niej klawisz w User.ini


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 lis 2013, 11:01

1. Widok w postalED można zmieniać literami klawiatury
Nie chodzi mi za bardzo o to.
..Tylko o to, który skrypt odpowiada za zmianę widoku, np. jak zmieniasz z TOP na ten z wykrywaniem ciepła, to który skrypt odpowiada za te "kolory" w widoku i wykrywanie ciepła w otoczeniu. :/ ..Bo chce zrobić, że podczas gry, gdy się kliknie np. "P" to włącza się taki "rentgen" :)
2. Użyj funkcji "Use" i przypisz do niej klawisz w User.ini
emm...
Jak by zrobić tak, że podczas gry, po naciśnięciu ustalonego klawisza np. "P" uruchamiała się jakaś akcja?
Gdzie to ustawić, że to akurat "P" i akurat dana akcja?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

14 lis 2013, 22:40

To pewnie nie jest skrypt, tylko jest Hardcoded w Edytorze. Ale to tylko moje domysły.
Z reszta jak już pisałem, nie lepiej skopiować z Eternal Damnation? Tam masz dokladnie to samo, a nawet lepsze ale nadal jest to Fake [wiadomo]


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

16 lis 2013, 12:55

nie lepiej skopiować z Eternal Damnation?
Co, skąd, gdzie?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

17 lis 2013, 00:20

w Eternal Damnation i a AWPModzie masz to samo co ty chcesz zrobić z ty, termowizorem. w ED jako item bodajze, a w AWPModzie pod czitem ale nie pamietam jaki juz, ktos kojarzy?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 lis 2013, 17:54

Jeżeli lubisz kombinować w grze, obadaj sobie to:
https://forum.postalsite.info/ko ... vt3337.html

O przypisywaniu komend do klawiszy masz tu:
https://forum.postalsite.info/al ... vt2103.html

Jeśli interesuje cię skrypt zmiany widoku, o którym wspominasz, zerknij jak zbudowany jest kod heat w AWP. To widok termowizji ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 lis 2013, 10:03

thxx SD :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2013, 16:27

seebeek17 pisze:Jak by zrobić tak, że podczas gry, po naciśnięciu ustalonego klawisza np. "P" uruchamiała się jakaś akcja?
Wbić na siłę to widziałem możliwość w kodzie tak naprawdę tylko klawisz Shift, resztę tylko poprzez to, co wyżej dał SD.
seebeek17 pisze:Bo chce zrobić, że podczas gry, gdy się kliknie np. "P" to włącza się taki "rentgen" :)
Ciekawe podejście, przejrzeć te widoki. Być może tą drogą poszli też twórcy ED robiąc swoje. Ale jeśli dobrze pamiętam, w samej grze też można osiągnąć takie widoki wklepując odpowiednie polecenia.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 gru 2013, 18:55

Ale jeśli dobrze pamiętam, w samej grze też można osiągnąć takie widoki wklepując odpowiednie polecenia.
A wiesz może jakie to polecenia?
Czy to są te "set ... ... ..." ?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2013, 19:48

Nie, to jest coś z podglądem statystyk gry wyświetlanych na ekranie. Nie wiem kiedy to znajdę, ale jak znajdę - zapodam. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2013, 21:43

Nie wiem kiedy to znajdę, ale jak znajdę - zapodam.
Ok. będę bardzo wdzięczny. :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 gru 2013, 20:49

Dalej sprawa z tymi animacjami... xddddd ://// :(((( (emotki przygnębienia :D )
3DS Max - jest
ActorX import/export - jest

To teraz tak...
Zrobiłem animację strzału pistoletu w maxie i wyexportowałem do...
emm...
to by było na tyle xd
Co dalej?
Po zrobieniu animacji z tych klatek?
Próbowałem exportu do .psk (bo do .psa nie umiem, bo jakoś pisze - 0KB jak zrobi ten pliczek) i tylko model jest jak się doda do ED'a.
A wgl. to w PostED jak pierw chcę importować animacje to nie robi nowej paczki,
a robi dopiero jak pierw mesh'a importnę (słowotwórstwo -,^ ), a dopiero potem animacje (próbowałem z Desert Eagle'm).

Bardzo bym prosił o pomoc. Jakiś mini tutorialek?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2013, 20:49 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 gru 2013, 21:34

Obrazkowo po kolei ;)
Załączniki
3dmax2.jpg
3dmax2.jpg (267.51 KiB) Przejrzano 1499 razy
3dmax1.jpg
3dmax1.jpg (211.09 KiB) Przejrzano 1499 razy


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 sty 2014, 18:09

thx. Rycho. :)

Pokombinowałem i wyszło coś takiego (plik w załączniku) :/
Ładuję to w edytorze i jakoś tego nie ma... znikło czy co..?
Załączniki
MK23.rar
(91.08 KiB) Pobrany 83 razy


ODPOWIEDZ