[ POMOC] Jak zrobić mover?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 13:53

Jak ustawić keye, i inne parametry, aby wiatrak się kręcił?
A i przy okazji jak kopiować domy?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 14:02 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

06 mar 2016, 16:15

W mover properties otwierasz zakładkę Movement:
Physics zmieniasz na PHYS_Rotating
FixedRotationDir ustawiasz na True
Ustawiasz sobie rotation (Pitch,yaw,roll)- kierunki obrotu.
Rotation rate- prędkość obrotu.

Żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce otwórz sobie mapkę MPDGT-Boneyard. Znajdziesz tam śmigło z ustawionymi wartościami.

Dodaj do mapki kilka różnych moverów (kilka przedmiotów) z różnymi wartościami żeby zobaczyć jak działają.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 16:17 przez Piroziom, łącznie zmieniany 2 razy.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 16:42

Piroziom pisze:W mover properties otwierasz zakładkę Movement:
Physics zmieniasz na PHYS_Rotating
FixedRotationDir ustawiasz na True
Ustawiasz sobie rotation (Pitch,yaw,roll)- kierunki obrotu.
Rotation rate- prędkość obrotu.

Żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce otwórz sobie mapkę MPDGT-Boneyard. Znajdziesz tam śmigło z ustawionymi wartościami.

Dodaj do mapki kilka różnych moverów (kilka przedmiotów) z różnymi wartościami żeby zobaczyć jak działają.
Dzięki, działa.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 16:58

A jak dodać do wiatraka, aby zabijał jak się w niego wejdzie?

Jak łatwo, szybko i przyjemnie kopiować domki?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 17:04 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 mar 2016, 17:09

ArtekXDPL pisze:A jak dodać do wiatraka, aby zabijał jak się w niego wejdzie?
Mover>MoverEncroachType>ME_Crush


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 17:47

A jak zrobić mover poruszający się? Np. ten pojazd opancerzony co był na twojej mapie ZombieDefence?
Czy da radę zrobić mover czołgu który składa się z 2 static meshów, jeśli tak to jak to zrobić?

Edit: Postawiłem czołg z 2 static meshów i ustawiłem Key, czołg przesuwa się, gdy go dotknę, jednak lufa, która jest wyżej nie przesuwa się, robi to dopiero gdy jebnę ją głową. xD
Jest jakiś czołg który występuje w jednym Static Meshu?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 17:58 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 mar 2016, 18:11

Złóż czołg z dwóch mover'ów i ustaw Mover>BumpEvent=tag drugiego mover'a
Będą się uruchamiać razem


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 18:25

Zrobiłem tak i nie działa:

czołg cz. 1 podstawa
czołg cz. 2 armata

Zaznaczyłem obie części i ustawiłem im jeden wspólny key.

czołg. cz, 1 podstawa (Mover --> BumpEvent = lufa)
czołg. cz, 2 armata (Events --> Tag = lufa)


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 mar 2016, 19:02

ustaw lufie TriggerOpenTime


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 19:38

Dzięki, działa. Teraz powiedź, jak zrobić, aby czołg przemieszczał się przez 3-4 punkty?
Ustawiłem u siebie 3 key-e, lecz czołg kieruje się tylko do 1 i po chwili wraca do miejsca początkowego.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 mar 2016, 19:56

NumKeys(ilość pozycji) zero też się wlicza


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

06 mar 2016, 20:04

Jest taka opcja, aby pokazywało w edytorze, drogę przejazdu pojazdu?
Jak ustawić, aby po wykonaniu wszystkich ruchów pojazd się nie wracał?

Edit3 Jak zmniejszyć prędkość "przesuwania" się movera? (bo ten czołg zapierdala jak F-16 xD)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 20:21 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 mar 2016, 21:44

Move time zwiększ, da się zwiększyć tylko prędkość ruchu pomiędzy keyami.
Nie da się ustawić prędkości dla osobnych klatek, ale w move type jak ustawisz glide, to na początku i końcu będzie poruszał się wolniej.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

10 mar 2016, 14:50

Tiszer pisze:Move time zwiększ, da się zwiększyć tylko prędkość ruchu pomiędzy keyami.
Nie da się ustawić prędkości dla osobnych klatek, ale w move type jak ustawisz glide, to na początku i końcu będzie poruszał się wolniej.
Wielkie dzięki, ruch zwolnił, a jak ustawić aby czołg się nie cofał po wykonaniu ruchów?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

10 mar 2016, 18:09

W Properties, zakładka Mover-> StayOpenTime ustawiasz na bardzo dużą wartość (np. 100000)
Tak długo Mover będzie w pozycji "otwartej"


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ