Jak ustawić keye, i inne parametry, aby wiatrak się kręcił?
A i przy okazji jak kopiować domy?
[ POMOC] Jak zrobić mover?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
W mover properties otwierasz zakładkę Movement:
Physics zmieniasz na PHYS_Rotating
FixedRotationDir ustawiasz na True
Ustawiasz sobie rotation (Pitch,yaw,roll)- kierunki obrotu.
Rotation rate- prędkość obrotu.
Żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce otwórz sobie mapkę MPDGT-Boneyard. Znajdziesz tam śmigło z ustawionymi wartościami.
Dodaj do mapki kilka różnych moverów (kilka przedmiotów) z różnymi wartościami żeby zobaczyć jak działają.
Physics zmieniasz na PHYS_Rotating
FixedRotationDir ustawiasz na True
Ustawiasz sobie rotation (Pitch,yaw,roll)- kierunki obrotu.
Rotation rate- prędkość obrotu.
Żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce otwórz sobie mapkę MPDGT-Boneyard. Znajdziesz tam śmigło z ustawionymi wartościami.
Dodaj do mapki kilka różnych moverów (kilka przedmiotów) z różnymi wartościami żeby zobaczyć jak działają.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 16:17 przez Piroziom, łącznie zmieniany 2 razy.
Piro is back
Dzięki, działa.Piroziom pisze:W mover properties otwierasz zakładkę Movement:
Physics zmieniasz na PHYS_Rotating
FixedRotationDir ustawiasz na True
Ustawiasz sobie rotation (Pitch,yaw,roll)- kierunki obrotu.
Rotation rate- prędkość obrotu.
Żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce otwórz sobie mapkę MPDGT-Boneyard. Znajdziesz tam śmigło z ustawionymi wartościami.
Dodaj do mapki kilka różnych moverów (kilka przedmiotów) z różnymi wartościami żeby zobaczyć jak działają.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
A jak dodać do wiatraka, aby zabijał jak się w niego wejdzie?
Jak łatwo, szybko i przyjemnie kopiować domki?
Jak łatwo, szybko i przyjemnie kopiować domki?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 17:04 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
A jak zrobić mover poruszający się? Np. ten pojazd opancerzony co był na twojej mapie ZombieDefence?
Czy da radę zrobić mover czołgu który składa się z 2 static meshów, jeśli tak to jak to zrobić?
Edit: Postawiłem czołg z 2 static meshów i ustawiłem Key, czołg przesuwa się, gdy go dotknę, jednak lufa, która jest wyżej nie przesuwa się, robi to dopiero gdy jebnę ją głową.
Jest jakiś czołg który występuje w jednym Static Meshu?
Czy da radę zrobić mover czołgu który składa się z 2 static meshów, jeśli tak to jak to zrobić?
Edit: Postawiłem czołg z 2 static meshów i ustawiłem Key, czołg przesuwa się, gdy go dotknę, jednak lufa, która jest wyżej nie przesuwa się, robi to dopiero gdy jebnę ją głową.
Jest jakiś czołg który występuje w jednym Static Meshu?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 17:58 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Zrobiłem tak i nie działa:
czołg cz. 1 podstawa
czołg cz. 2 armata
Zaznaczyłem obie części i ustawiłem im jeden wspólny key.
czołg. cz, 1 podstawa (Mover --> BumpEvent = lufa)
czołg. cz, 2 armata (Events --> Tag = lufa)
czołg cz. 1 podstawa
czołg cz. 2 armata
Zaznaczyłem obie części i ustawiłem im jeden wspólny key.
czołg. cz, 1 podstawa (Mover --> BumpEvent = lufa)
czołg. cz, 2 armata (Events --> Tag = lufa)
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Dzięki, działa. Teraz powiedź, jak zrobić, aby czołg przemieszczał się przez 3-4 punkty?
Ustawiłem u siebie 3 key-e, lecz czołg kieruje się tylko do 1 i po chwili wraca do miejsca początkowego.
Ustawiłem u siebie 3 key-e, lecz czołg kieruje się tylko do 1 i po chwili wraca do miejsca początkowego.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Jest taka opcja, aby pokazywało w edytorze, drogę przejazdu pojazdu?
Jak ustawić, aby po wykonaniu wszystkich ruchów pojazd się nie wracał?
Edit3 Jak zmniejszyć prędkość "przesuwania" się movera? (bo ten czołg zapierdala jak F-16 )
Jak ustawić, aby po wykonaniu wszystkich ruchów pojazd się nie wracał?
Edit3 Jak zmniejszyć prędkość "przesuwania" się movera? (bo ten czołg zapierdala jak F-16 )
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 20:21 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Wielkie dzięki, ruch zwolnił, a jak ustawić aby czołg się nie cofał po wykonaniu ruchów?Tiszer pisze:Move time zwiększ, da się zwiększyć tylko prędkość ruchu pomiędzy keyami.
Nie da się ustawić prędkości dla osobnych klatek, ale w move type jak ustawisz glide, to na początku i końcu będzie poruszał się wolniej.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.