Mój mover działa prawidłowo dopiero za 2 razem, jak to naprawić?
Za pierwszym razem, jak dotnę czołg to jedzie on tylko do 1 punktu a potem wraca.
Dopiero za drugim razem jedzie przez 3 punkty, jak zrobić, aby przyjeżdżał przez 3 punkty za pierwszym dotknięciem?
Keye na nim ustawiam tak:
Stawiam mover na mapie, w określonym przez siebie miejscu, następnie nie przesuwam go tylko zaznaczam 2 części czołgu, i ustawiam Key 1, dobrze robię?
Gdzie znajdę dźwięki przesuwającego się czołgu?
Jak zrobić, aby z lufy czołgu wylatywał wystrzelony z bazooki pocisk.
[ POMOC] Jak zrobić mover?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ja bym zrobił mover od nowa jak źle działa.
Może po prostu skopiuj ten czołg z mapy rycha i zmień keye
Może po prostu skopiuj ten czołg z mapy rycha i zmień keye
I'm fucking insane in the brain.
Ja mam na myśli ten szary czołg co pojawia się w AW, (chyba podczas misji w restauracji)Pan Szatan pisze:Ja bym zrobił mover od nowa jak źle działa.
Może po prostu skopiuj ten czołg z mapy rycha i zmień keye
Ktoś mi pisał, abym nie kopiował rzeczy, bo nic się nie nauczę.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:14 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
To skopiuj i zmień model, wtedy mover będzie działał tak samo
Wchodzisz w Display i tam jest mesh. Szukasz modelu czołgu no i w Display\model klikasz use i ustawi ci model który masz na podglądzie.
Wchodzisz w Display i tam jest mesh. Szukasz modelu czołgu no i w Display\model klikasz use i ustawi ci model który masz na podglądzie.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:16 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
To to ja wiem, ale czołg rycha robi tylko 1 ruch, a ja chcę aby mój robił kilka (najpierw jedzie prosto, potem delikatnie skręca, lufa się odkręca, z niej wylatuje pocisk z bazzoki, czołg jedzie dalej prosto)Pan Szatan pisze:To skopiuj i zmień model, wtedy mover będzie działał tak samo
Wchodzisz w Display i tam jest mesh. Szukasz modelu czołgu no i w Display\model klikasz use i ustawi ci model który masz na podglądzie.
Jak będę kopiował movery, to nigdy się nie nauczę poprawnie ustawiać keyów. A chce mieć progres a edytorze a nie wegetacje.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:35 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Na poligonie.ArtekXDPL pisze:Gdzie znajdę dźwięki przesuwającego się czołgu?
Ja bym dodał akcję Triggera, który spawnuje lecący w daną stronę pocisk (który bym odpowiednio pierw "obrobił" w skryptach) a wszystko pospinał ScriptedTriggerami.ArtekXDPL pisze:Jak zrobić, aby z lufy czołgu wylatywał wystrzelony z bazooki pocisk.
Ale ja to tam lubię się tak bawić, pewnie jest łatwiejszy i szybszy sposób.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ustawić mu key 0ArtekXDPL pisze:Mój mover działa prawidłowo dopiero za 2 razem, jak to naprawić?
bTriggerOnceOnly=true Tak jest bardziej prawidłowoPiroziom pisze:W Properties, zakładka Mover-> StayOpenTime ustawiasz na bardzo dużą wartość (np. 100000)
Tak długo Mover będzie w pozycji "otwartej"
Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, 07:57 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Dzięki key 0 pomógł.
Hmm... jak to wytłumaczyć... spróbujmy
Chcę, aby w miejscu w którym ustawie keye, pokazywała się siatka, czołgu. Abym miał podgląd na trasę czołgu. Bo teraz jak ustawiam kilka keyów to za każdym razem on mi wraca to pozycji pierwszej, a tedy nie udaje mi się zrobić tak aby jechał prosto.
[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2016-03-12, 15:12 ]
Jeszcze jeden post w stylu „f5” i wylatujesz z tego forum. P.
Hmm... jak to wytłumaczyć... spróbujmy
Chcę, aby w miejscu w którym ustawie keye, pokazywała się siatka, czołgu. Abym miał podgląd na trasę czołgu. Bo teraz jak ustawiam kilka keyów to za każdym razem on mi wraca to pozycji pierwszej, a tedy nie udaje mi się zrobić tak aby jechał prosto.
[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2016-03-12, 15:12 ]
Jeszcze jeden post w stylu „f5” i wylatujesz z tego forum. P.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Twoje pytanie (czy raczej marzenie) jest tak durne, że nikt nie wie co masz na myśli i o co ci tak naprawdę chodzi.
Zadaj normalne pytanie, a nie piszesz "chce żeby kółko było kwadratowe"
Zadaj normalne pytanie, a nie piszesz "chce żeby kółko było kwadratowe"
8=======D
Nie da się. Żeby zaimplementować taką opcję do UnrealED musiałbyś albo napisać stosowną prośbę do RWS (którą albo zleją, albo będziesz czekać rok na odpowiedź), albo pobawić się w przeprogromowywanie silnika, bo z tego co wiem, takich rzeczy nie zrobisz z poziomu samych unrealowskich skryptów.ArtekXDPL pisze:Chcę, aby w miejscu w którym ustawie keye, pokazywała się siatka, czołgu.
Okej, już wiem jak se z tym poradzić.
Teraz pytanie bonusowe nie związane z tematem.
Jak łatwo/szybko kopiować domy?
Teraz pytanie bonusowe nie związane z tematem.
Jak łatwo/szybko kopiować domy?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 19:40 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+wBlood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Wszystko tak można kopiować
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 19:59 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ja to robię Ctrl + Alt różni się to czymś ?Rycho3D pisze:Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+wBlood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Wszystko tak można kopiować
I'm fucking insane in the brain.
Czy przypadkiem CTRL + W, to nie jest to samo co Duplicate?Pan Szatan pisze:Ja to robię Ctrl + Alt różni się to czymś ?Rycho3D pisze:Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+wBlood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Wszystko tak można kopiować
CTRL + ALT u mnie w edytorze nic nie daje.
Poprzez kopiowanie domów miałem na myśli, z jednej mapy na drugą, ale o CTRL+W nie wiedziałem - dzięki przyda się.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Jak używasz tego na kamerze 3D to się nie dziwCTRL + ALT u mnie w edytorze nic nie daje.
PS. Nie zapomnij przebudować mapyTiquill pisze:Włączasz widok z góry i ustawiasz tak by mieć cały dom. Klawisze [Ctrl] oraz [Alt] wciskasz naraz i przytrzymując je kursorem myszki zakreślasz wszystko co jest domem. Wybierasz z menu kopiowanie, następnie wklejasz na swoją mapę. Będziesz musiał sporo zbędnych rzeczy jakie zaznaczyly się razem z domem usunąć. Łatwo o błąd i usunięcie brusha bez którego cała mapa się rozwali. Ale w końcu się uda.
I teraz zasadniczy myk. Najczęściej nic nie będziesz widział po wklejeniu na swoją mapę. A to dlatego, że importowane obiekty są przypisane do grup, których na twojej mapie nie było. W zakładce Groups albo zaznaczasz widoczność tych grup albo je usuwasz. W obu przypadkach domek będzie widoczny.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 08:45 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.
I'm fucking insane in the brain.