[ POMOC] Jak zrobić mover?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

10 mar 2016, 20:03

Mój mover działa prawidłowo dopiero za 2 razem, jak to naprawić?
Za pierwszym razem, jak dotnę czołg to jedzie on tylko do 1 punktu a potem wraca.
Dopiero za drugim razem jedzie przez 3 punkty, jak zrobić, aby przyjeżdżał przez 3 punkty za pierwszym dotknięciem?

Keye na nim ustawiam tak:
Stawiam mover na mapie, w określonym przez siebie miejscu, następnie nie przesuwam go tylko zaznaczam 2 części czołgu, i ustawiam Key 1, dobrze robię?

Gdzie znajdę dźwięki przesuwającego się czołgu?

Jak zrobić, aby z lufy czołgu wylatywał wystrzelony z bazooki pocisk.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:09 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

10 mar 2016, 20:07

Ja bym zrobił mover od nowa jak źle działa.
Może po prostu skopiuj ten czołg z mapy rycha i zmień keye


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

10 mar 2016, 20:11

Pan Szatan pisze:Ja bym zrobił mover od nowa jak źle działa.
Może po prostu skopiuj ten czołg z mapy rycha i zmień keye
Ja mam na myśli ten szary czołg co pojawia się w AW, (chyba podczas misji w restauracji)
Ktoś mi pisał, abym nie kopiował rzeczy, bo nic się nie nauczę.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:14 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

10 mar 2016, 20:15

To skopiuj i zmień model, wtedy mover będzie działał tak samo ;)
Wchodzisz w Display i tam jest mesh. Szukasz modelu czołgu no i w Display\model klikasz use i ustawi ci model który masz na podglądzie.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:16 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

10 mar 2016, 20:32

Pan Szatan pisze:To skopiuj i zmień model, wtedy mover będzie działał tak samo ;)
Wchodzisz w Display i tam jest mesh. Szukasz modelu czołgu no i w Display\model klikasz use i ustawi ci model który masz na podglądzie.
To to ja wiem, ale czołg rycha robi tylko 1 ruch, a ja chcę aby mój robił kilka (najpierw jedzie prosto, potem delikatnie skręca, lufa się odkręca, z niej wylatuje pocisk z bazzoki, czołg jedzie dalej prosto)

Jak będę kopiował movery, to nigdy się nie nauczę poprawnie ustawiać keyów. A chce mieć progres a edytorze a nie wegetacje.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 20:35 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 mar 2016, 22:52

ArtekXDPL pisze:Gdzie znajdę dźwięki przesuwającego się czołgu?
Na poligonie. :D
ArtekXDPL pisze:Jak zrobić, aby z lufy czołgu wylatywał wystrzelony z bazooki pocisk.
Ja bym dodał akcję Triggera, który spawnuje lecący w daną stronę pocisk (który bym odpowiednio pierw "obrobił" w skryptach) a wszystko pospinał ScriptedTriggerami. :D
Ale ja to tam lubię się tak bawić, pewnie jest łatwiejszy i szybszy sposób.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 mar 2016, 07:30

ArtekXDPL pisze:Mój mover działa prawidłowo dopiero za 2 razem, jak to naprawić?
Ustawić mu key 0
Piroziom pisze:W Properties, zakładka Mover-> StayOpenTime ustawiasz na bardzo dużą wartość (np. 100000)
Tak długo Mover będzie w pozycji "otwartej"
bTriggerOnceOnly=true Tak jest bardziej prawidłowo ;)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, 07:57 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

11 mar 2016, 09:25

Dzięki key 0 pomógł.

Hmm... jak to wytłumaczyć... spróbujmy

Chcę, aby w miejscu w którym ustawie keye, pokazywała się siatka, czołgu. Abym miał podgląd na trasę czołgu. Bo teraz jak ustawiam kilka keyów to za każdym razem on mi wraca to pozycji pierwszej, a tedy nie udaje mi się zrobić tak aby jechał prosto.

[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2016-03-12, 15:12 ]
Jeszcze jeden post w stylu „f5” i wylatujesz z tego forum. P.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 mar 2016, 09:44

Twoje pytanie (czy raczej marzenie) jest tak durne, że nikt nie wie co masz na myśli i o co ci tak naprawdę chodzi.
Zadaj normalne pytanie, a nie piszesz "chce żeby kółko było kwadratowe"


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 mar 2016, 17:13

ArtekXDPL pisze:Chcę, aby w miejscu w którym ustawie keye, pokazywała się siatka, czołgu.
Nie da się. Żeby zaimplementować taką opcję do UnrealED musiałbyś albo napisać stosowną prośbę do RWS (którą albo zleją, albo będziesz czekać rok na odpowiedź), albo pobawić się w przeprogromowywanie silnika, bo z tego co wiem, takich rzeczy nie zrobisz z poziomu samych unrealowskich skryptów.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

13 mar 2016, 19:31

Okej, już wiem jak se z tym poradzić.

Teraz pytanie bonusowe nie związane z tematem.
Jak łatwo/szybko kopiować domy?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 19:40 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 mar 2016, 19:54

Blood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+w
Wszystko tak można kopiować :P
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 19:59 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

13 mar 2016, 21:45

Rycho3D pisze:
Blood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+w
Wszystko tak można kopiować :P
Ja to robię Ctrl + Alt różni się to czymś ?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

13 mar 2016, 23:15

Pan Szatan pisze:
Rycho3D pisze:
Blood Login pisze:Nie da sie kopiować domkow
Zaznaczyć siatkę i kliknąć ctrl+w
Wszystko tak można kopiować :P
Ja to robię Ctrl + Alt różni się to czymś ?
Czy przypadkiem CTRL + W, to nie jest to samo co Duplicate?
CTRL + ALT u mnie w edytorze nic nie daje.

Poprzez kopiowanie domów miałem na myśli, z jednej mapy na drugą, ale o CTRL+W nie wiedziałem - dzięki przyda się.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

15 mar 2016, 07:29

CTRL + ALT u mnie w edytorze nic nie daje.
Jak używasz tego na kamerze 3D to się nie dziw xD
Tiquill pisze:Włączasz widok z góry i ustawiasz tak by mieć cały dom. Klawisze [Ctrl] oraz [Alt] wciskasz naraz i przytrzymując je kursorem myszki zakreślasz wszystko co jest domem. Wybierasz z menu kopiowanie, następnie wklejasz na swoją mapę. Będziesz musiał sporo zbędnych rzeczy jakie zaznaczyly się razem z domem usunąć. Łatwo o błąd i usunięcie brusha bez którego cała mapa się rozwali. Ale w końcu się uda.

I teraz zasadniczy myk. Najczęściej nic nie będziesz widział po wklejeniu na swoją mapę. A to dlatego, że importowane obiekty są przypisane do grup, których na twojej mapie nie było. W zakładce Groups albo zaznaczasz widoczność tych grup albo je usuwasz. W obu przypadkach domek będzie widoczny. :)
PS. Nie zapomnij przebudować mapy ;)
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 08:45 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ