[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

31 mar 2016, 19:31

Chcem zrobić latarke narazie mam model latarki , projektor światła i skrypt ale
nie mam jeszcze animacji do broni .
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 15:02 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

31 mar 2016, 19:40

Myślę że to ci może pomóc:

Jest taki mod na broń Dark Fire: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206

I Patch dodający dodający pistolet z latarką:
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=223

Zobacz jak wygląda skrypt tego pistoletu a może coś znajdziesz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

31 mar 2016, 21:50

Znalazłem skrypt ale jest połączony z innimi i nie wiem jak go odzielić tak by działał , ale jest progres bo wiem mniej więcej już jak to zrobić :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

31 mar 2016, 22:16

Wystarczy jak zespawnujesz w kodzie projektor (możesz wszystko zrobić w jednym skrypcie, choć wygodniej i bardziej praktycznie jest to zrobić w kilku skryptach, np. światło projektora robisz w osobnym skrypcie, i spawnując ten projektor w kodzie broni, spawnujesz tylko już gotową klasę tego projektora. Do you follow me?), następnie ten projektor "przyczepisz" (Attach), albo do gracza (choć nwm. czy światło nie będzie się "zatrzymywać" na wewnętrznej stronie mesh'a gracza), albo do kości broni (moim zdaniem lepsza propozycja). To tyle. Na koniec robisz tylko odpowiednie funkcje niszczące ten projektor i w sumie tyle.


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

31 mar 2016, 22:41

Jak narazie pracuje nad kodem.

Już prawie zkończyłem ale projektor po doczepieniu do kośći animacji to po włączeniu stoi w miejscu , więc troche popracuje i jak zkończe to dam info :czytaj:
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2016, 21:45 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 7 razy.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 kwie 2016, 23:02

Mxxx4 pisze:po doczepieniu do kośći animacji to po włączeniu stoi w miejscu
Może ta kość się nie obraca ani nic? xD
Najlepiej do kości broni przyczepić.

Masz tu kilka linijek z M4A1, którą zrobiłem ja i Rycho:

Kod: Zaznacz cały

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Spawn light
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
simulated function MakeLight()
{
	local P2Player p2p;
	local P2Pawn P;

	P  = P2Pawn(Owner);
	p2p = P2Player(P.Controller);

	LightActor = spawn(class'LightActor', P,, Location);
	LightActor.SetBase(P);

	MLP = Spawn(Class'M4LightProjector');
	AttachToBone( MLP, 'bone_gun' );
}
Tyle wystarczy żeby to działało + jeszcze robisz funkcję do niszczenia LightActor'a (oprócz samego Projectora, masz tutaj jeszcze normalną żarówkę).
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2016, 23:03 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

12 kwie 2016, 00:32

Projekt Skończony .
Załączniki
FlashLight.zip
(19.41 KiB) Pobrany 121 razy
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 15:12 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

12 kwie 2016, 15:27

Bardzo dobry modzik, teraz wystarczy go dobrze wykorzystać do jakiejś klimatycznej mapki :P


Awatar użytkownika
Yabba Dabba Doo
Wstydliwy morderca
Posty: 1
Rejestracja: 09 kwie 2016, 22:18

12 kwie 2016, 16:50

Tiszer pisze:Bardzo dobry modzik, teraz wystarczy go dobrze wykorzystać do jakiejś klimatycznej mapki :P
Brakuje jeszcze tylko trzymanej w ręce latarki i mniejszego okręgu światła.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 kwie 2016, 16:52

Długo czekałem na coś takiego
Dzięki :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

12 kwie 2016, 18:07

w modzie brakuje tylko animacji trzymania latarki bo nie umiem tego zrobić
jak macie jakieś propozycje na zmiany to napiszcie moge pare rzeczy pozmieniać


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 19:27

Świetny mod, jeżeli nie masz nic przeciwko to użyje tej latarki do mojego szpitalu. Mam jedno pytanie odnośne moda. Da rade jakoś usunąć tą ikonkę orzełka z pola widzenia gracza, gdyż troche to dziwnie wygląda że jakiś ptaszek w 2d oświetla nam drogę :D


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 kwie 2016, 21:40

Devir3ment pisze:Da rade jakoś usunąć tą ikonkę orzełka z pola widzenia gracza
Jakiego orzełka? :zdziw:
U mnie nic takiego nie ma. Wszystko gra.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 22:58

o takiego orzełka :diabeł:
Załączniki
Orzełek xD.jpg
Orzełek xD.jpg (134.01 KiB) Przejrzano 3002 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

18 kwie 2016, 23:00

Devir3ment pisze:o takiego orzełka :diabeł:
Orzełek? Dla mnie to niebieska skarpeta xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ