[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Każdy interpretuje to jak chce w kazdym bądź razie bardzo dziwnie i zarazem śmiesznie to wygląda
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Już naprawilem błąd. W animacji FP_Weapons w zakładce FP_Dude Nothing Wystarczyło ustawienie translation na 0 bo miałem na -15.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fajna latareczka, świeci bardzo dobrze. A ja mam taką propozycję, że czy nie lepiej zrobić ją jako powerupa, czyli HUD dla pączka, radaru i innych Inv?
Zamiast kombinować nad animacją broni - zrobić Inv. Przyczepić do głowy projektor. Sam chciałem takie coś zrobić. Ręka wolna i trzyma broń a latarką na czole sobie świecisz. I gites malines. Aha, ikonka huda ciut przy mała.Mxxx4 pisze:w modzie brakuje tylko animacji trzymania latarki bo nie umiem tego zrobić
jak macie jakieś propozycje na zmiany to napiszcie moge pare rzeczy pozmieniać
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Musiałbyś sporo tekstur i roboty dla HUDa przyłożyć, aby to wyszło. Tak jak Heat w AW7DudePlayer. Ale byłoby genialnie mieć to jako inv.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja kiedyś próbowałem, ale stwierdziłem, że chyba mnie posrało. Jak Ci się uda, będziesz moim masterem. :*Mxxx4 pisze:Ps. Zastanawiam się czy zrobić też noktowizor , ale jak narazie to tylko pomysł.
Noktowizor zrobiłem jako Inv, pamiętam, że chciałem poodwracać kolory na ekranie (czarny na biały itp) za pomocą PostRender() w skrypcie czy coś takiego. Każdy kolor osobno. Kolorów jest z kilka milionów. To fajnie. XD
Po części działało, ale technicznie to zła koncepcja była.
Powodzenia
ja zrobiłem bardzo prosty noktowizor jako broń bo nie chciało mi się tego pisać jako Inv.
a tu masz plik sprawdź sobie jak chcesz
a tu masz plik sprawdź sobie jak chcesz
- Załączniki
-
- nv.zip
- kod w grze na to grantitem class'nv.nvweapon'
włączasz i wyłączasz prawym przyciskiem myszy - (8.12 KiB) Pobrany 84 razy
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A gdyby zamiast kolorów podmienić tekstury, albo użyć osobnych kolorów dla SM, BSP, Mesh ?Kolorów jest z kilka milionów. To fajnie. XD
Po części działało, ale technicznie to zła koncepcja była.
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
No to świetna robota!Mxxx4 pisze:Mam dwie dobre wiadomości:
1.Zrobiłem noktowizor inv ale ma 2 bugi nie działa na terariny i postacie.
2.Zrobiłem latarke inv tylko musze dokończyć skrypt , aktualna wersja ukończona w 90% .
Ps. Za nie długo do pobrania
Mógłbym użyć twojej latarki w moim modzie?
Dopiszę oczywiście do creditsów
I'm fucking insane in the brain.
Spoko niema problemu , ale jeszcze dokańczam skrypt od latarki może jeszcze dzisiaj skończę ale nie jestem pewien jak będę mieć jakieś informację to napisze.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, 11:12 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.