[ POMOC] Jak zrobić broń ZE ZMIENIONYM MODELEM.

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

23 lip 2011, 16:52

Otóż chcę zrobić broń, która będzie "Ostrzami" Predatora.

O to dokładnie mi chodzi.
Obrazek

Tylko jest jeden problem, czytałem już o tym, jak zrobić broń z tym samym modelem, animacją ale ze zmienioną teksturą. Lecz ja chcę zrobić Predatorskie ostrze, wykorzystując Animację Kastetów z AWPModa. Niestety, kiedy usiłowałem znaleźć model kastetów znalazłem jedynie model "pickupa" [Dwa kastety, jeden leżał na drugim] a nie mogę nigdzie znaleźć modelu normalnego kastetu. Czyżbym musiał go wyciągać z Animacji?
Trochę tak jak w CS 1.6 ? Jeżeli tak to czy ktoś mnie może pokierować, co należy dalej zrobić? Mam UTPT v.2.0 ale nie mogę nim wyciągnąć Animacji [The new ( :zdziw: ) [UT2003] SkeletalMesh is unknow] więc już nie wiem co mam robić.
Proooszę, błagam o pomoc. Bardzo chcę mieć taką broń w Postalu. Ale niestety nikt nie chce takiej robić...
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 16:55 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 lip 2011, 17:01

F34RM4ST3R pisze:chcę zrobić Predatorskie ostrze, wykorzystując Animację Kastetów z AWPModa. Niestety, kiedy usiłowałem znaleźć model kastetów znalazłem jedynie model "pickupa" [Dwa kastety, jeden leżał na drugim] a nie mogę nigdzie znaleźć modelu normalnego kastetu. Czyżbym musiał go wyciągać z Animacji?
A to kastety jakoś nie wykorzystują animacji pięści?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

23 lip 2011, 17:07

No tak, mój błąd. Co nadal nie zmienia faktu że nie mogę znaleźć tych cholernych kastetów. Nie wiem, będę musiał poszukać na RS może jak to po kolei wszystko zrobić...
A kastety potrzebne mi są, bo lepiej wzorować się na jakimś gotowym modelu.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 17:09 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lip 2011, 19:57

Kastety i ręce to pewnie jeden mesh .
Wyciągnij animacje pięści i dorób do nich broń .
Ewentualnie doczep do nich Staticmesh tak jak to jest z większością modów.


8=======D
ODPOWIEDZ